8/26/2012

Peach pudding Scrub - SPA by SPN Nails

Cześć Wam! :)
Na pewno, kojarzycie jak ostatnio pokazywałam Wam cukrowy Peeling Litchi ( ten w różowym opakowaniu - KLIK ;)) , dziś pokażę Wam drugi z tej serii, który także mam w swoim posiadaniu ;) :
 
Jest to delikatny mus-pudding o niesamowitym i dłuuuugo utrzymującym się zapachu soczystych brzoskwiń ♥
 
Bardzo fajnie wygładza skórę, momentalnie czuć, że jest bardzo delikatna i świetnie nawilżona.
Brzoskwiniowy pudding możemy używać do całego ciała ( nie tylko dłonie ;) - choć każda stylistka paznokci [tak jak ja ;)] powinna mieć w swoim asortymencie taki mus, aby całkowicie inaczej niż zwykle zakończyć np. zabieg manicure ;))
Brzoskwiniowy mus jest dużo delikatniejszy niż cukrowy peeling więc idealnie nadaje się do codziennej pielęgnacji :)
 
Sposób użycia dokładnie taki sam jak przy cukrowym peelingu. Nakładamy na wybrane miejsce na skórze, następnie masujemy ten obszar skóry, po czym spłukujemy. 
 
Podsumowując :
Jak dla mnie idealny!
Pięknie pachnie ( zapach długo utrzymuje się na skórze) .
Rewelacyjnie się go nakłada, ma świetną konsystencję.
Polecam Wam!
Warto mieć go wśród swoich kosmetyków! ♥ :)

a znajdziecie go tu:

http://www.sklep.spnnails.pl/produkt/1829/2815/
 




 


14 komentarzy:

  1. Zapraszam na krótką relację z pierwszego dnia moich wakacji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda apetycznie ;-) Ja ostatnio miałam rewelacyjny pomarańczowy, niestety nie mogę go już nigdzie znaleźć...

    Zapraszam do mnie, ostatnia szansa na zniżkę w Alitalii!

    OdpowiedzUsuń
  3. a używałaś takich peelingów z BingoSpa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie uzywałam ;) i raczej uzywac nie będę, dlatego , że jesli chodzi o kosmetyki wchodzace w skalę ciała i paznokci wybieram ofertę SPN Nails - pracuję na tych produktach już prawie 6 lat :) dlatego mam zaufanie do każdego jednego z tej firmy. Nigdy się nie zawiodłam, czy na tych będących długi czas w ofercie czy tak samo jesli chodzi o dopiero co wydane nowości ;) ( jednak nie raz zanim pojawiły się peelingi w ofercie SPN Nails - próbowałam innych peelingów i na prawdę te które Wam pokazuję nie mają sobie równych ;))

      Usuń
  4. Na pewno ładnie pachnie ;) Od dawna szukam coś dobrego zeby dobrze nawilżał ;)

    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach uwielbiam takie kosmetyki:) zapach musi być rewelacyjny ! Przy okazji zapraszam Cię do siebie na konkurs, w którym do wygrania zestaw odzywek i lakierów do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że gdyby to był brzoskwiniowy mus do ciala to może bym się skusila, jednakze peelingi wolę w mocniejszej wersji, ktore doskonale speln iaja swoje zadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest mus do całego ciała :) ( tak napisałam w opisie ;)) nie jest tylko na dłonie :)
      a jesli potrzebujesz mocniejszy, to tez dałam w tej notce link ( tam gdzie pisze ,,KLIK'' :) jest tam peeling cukrowy , własnie w mocniejszej wersji ;)) wystarczyło przeczytać dokładnie notkę :P
      i uważam, że tak i jeden jak i drugi soskonale spełnia swoje zadanie :)

      Usuń
  7. Poraz kolejny kusisz mnie zapachem danego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej lubię takie kosmetyki :)
    jak coś to wróciłam do blogowania :) Zapraszam :) http://iga-adamczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj kupiłam sobie ten kosmetyk ;) Pachnie cudownie! Przy okazji zapraszam do mnie http://ladyanjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie buciiiki ♥ ^__^
    Zapraszam do mnie : www.everyday-smart.blogspot.com
    Liczę na miły komentarz <33 Oraz nowych obserwatorów ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. No no chyba się skuszę, uwielbiam tego typu kosmetyki ;D
    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE