8/28/2012

savanna.

Hejka Kochani ;))
no i udało mi się dziś zrobić kilka zdjęć w nowej sukience ;)
mam nadzieję, że spodoba Wam się ta wersja :)
(oczywiście plener tylko do zdjęć, więc prosze mi nie zarzucać, że to nieodpowiednie podłoże do poruszania się szpilkach - [choc i tak nawet do zdjęć, nie sprawiało mi to jakieś większego problemu ;)])
 
jeśli chciałybyście mieć taką sukienkę, znajdziecie ją tu :

ps. jesli chodzi o długość sukienki to jest to MIDI ;) nie mini ;P p;))) jak by ktoś miał watpliwosci to :
http://www.romwe.com/MIDI-DRESSES-c-149.html?haibao
(zobaczycie tu wszystkie wzory w jakich wyszła ta sukienka ;))
polecam bo są genialne ;))
 














 
Sukienka - ROMWE | Kurtka - Stradivarius | Zegarek - EdiBaZZar.pl | Chustka - stragan nad morzem ;) |  Buty - @


74 komentarze:

  1. sukienka świetna, a jeśli chodzi o podłoże dzień dnia przemierzam coś w rodzaju łąki (droga na skróty) w szpilkach tez, więc da się w nich chodzić wszędzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde świetne masz te paznokcie i buty! ;)
    www.69monkeys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo prawda jest taka że jak kobieta ma nogi przystosowane do szpilek to podłoże nie ma żadnego znaczenia. Ja będąc w liceum chodziłam w szpilkach codziennie i mogłam po jakimś czasie chodzić kilkanaście kilometrów teraz niestety dla mnie to jest problem.
    Co do wyglądu..bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. o jakie super teraz masz zbliżenia , jak dla mnie ochy i achy :) no i figura jak zawsze do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są zabójcze! Jestem szpilkoholiczką, dlatego nie mogę się na nie napatrzeć (:

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! to chyba Twoja najdłuższa sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka :)
    co do stylizacji jest fajnie, tylko buty bm zmieniła :(

    OdpowiedzUsuń
  8. buty wlasnie pasuja mega ! pocieszylas moje oko :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta sukienka, motyw lwa jest naprawdę oryginalny, a Twoja idealna figura dobrze radzi sobie z takimi obcisłymi , elstycznymi krojami sukienek:) Jeansowa kurteczka bardzo fajnie pasuje do całości, jedynie zmieniłabym szpilki, bo choć pięklne to swoim intensywnym kolorem odciągają uwagę od cudownej góry.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja się zaczynam toczyć, dosłownie ;P i niedługo najmniejszy obcas bedzie dla mnie problemem choć sądziłam, że będę sexy mamuśka i do porodu pójde w szpilach:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Te sukienki są świetne, mam taką, ale z motywem sakralnym.

    OdpowiedzUsuń
  12. BRAWO!! W końcu jest prawdziwa MINI. Pięknie eksponuje nogi i nie razi ledwie odkrytym tyłkiem. Kiecki tej długości są dla Ciebie!
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;))) jednak tym razem sukienka jest midi ;p ;)))

      Usuń
    2. Boże, jaka Ty jesteś ograniczona. MIDI tzn. ŚREDNIE, czyli tak do kolana/trochę za kolana. To, że ktoś z głupoty własnej wsadził to coś do działu midi nie znaczy, że musisz to bezmyślnie małpować

      Usuń
    3. ograniczona to na pewno jestes Ty :) midi (czyt. średnie - ale nigdzie nie napisane, ze do kolan czy za kolana ;)) hehe
      I nie uważam, że ktoś ktoś kto ,,wsadził'' tą sukienkę do działu midi - pomylił się, jestem zdania, że miał całkowitą rację.

      Usuń
    4. Skoro to jest sukienka midi, to dokąd twoim zdaniem sięga sukienka o długości maxi? Rozumiem, że przed kolano, tak?

      Usuń
    5. wg mnie:
      mini - na lini z posladkami,
      midi - w połowie drogi do kolan,
      maxi - na długosci kolan :D
      hehehe ;P:P:P ( czyt. sarkastyczna odpowiedź ;D )

      oj jejku... ja juz pisalam co sądze na ten temat, ale skoro wszyscy są madrzejsi, to prosze bardzo niech dalej dają upust swoim frustracjom emocjonalnym :))))))

      Usuń
  13. Świetnie wyglądasz naprawdę! Nie boisz się mieć swojego stylu i wyglądać sexi. Najlepiej jest się ubrać w jeansy i t-shirt jak ja teraz i nikt cię nie zauważy na ulicy. Ty się tego nie boisz i praktycznie zawsze zjawiskowo wyglądasz, podkreślasz to co masz najlepsze. Chyba jesteś moją idolką w kwestii odwagi jeśli tak to można nazwać:))

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się zegarek, ale sukienka do gustu mi nie przypadła, napisałaś, że jest to midi, midi jest do kolana raczej, albo leciutko przed :P
    wow, ile Ty masz tatuaży :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)))
      ;p napisalam, ze jest midi, bo w takiej randze przedstawia ją sklep, więc to nie tylko moje ,,widzi mi się'' :P a pozatym, też uwazam, że jest midi :p bo mini to dla mnie długość, która zasłania pupę, ale ale nóg już nie :P
      (ps. znowu rozważanie nad tym jak długść na obrazku - myślę, że jest to umowne i każda z nas będzie miała swoje zdanie więc nie ma się co spierać :D dla mnie midi - jak dla Was mini to też spoko ;D) grunt, że jest genialna :P:P)

      Usuń
  15. sukienka jest naprawdę świetna! :) a szpilki, marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacja ! i do tego te śliczne buty, ładne dodatki ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka tandetna, buty jeszcze gorsze ...całość tania!
    Oglądałam już nie jedną Twoją stylizację i napisze jedno: szkoda takiej ładnej dziewczyny na takie badziewie.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam nic do ciebie,ale to naprawde jest tandetne..sukienka jest taka sobie.. ale całośc taka zwykła,bezgustowna,bez klasy..

    OdpowiedzUsuń
  19. cześć, chciałabym się zapytac ile kosztuje wysyłka do polski z remowe , bo jest tam bardzo duzo ładnych sukienek ale nie uważasz, że jest to troszkę drogo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co wiem, przesyłka jest do wyboru ( jest opcja bezpłatnej - i tą zawsze wybieram) tylko trzeba poczekać 5-15dni :)
      a jesli chodzi o ceny.... no cóż, każdy sklep ma swoje wysokosci, na romwe.com co chwila sa jakies promocje, wystarczy zaglądać i w odopowiednim momencie wykorzystać rabaty ;)

      Usuń
  20. ciekawa sukienka , a katane lubię lubię !


    http://saavin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję :)))
    ps. ja juz pisałam co sądzę na temat długości ;))

    Pozdróki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna sukienka :)
    Zazdroszczę figury! ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Asiu, czy to tylko moje wrażenie, czy Ty zaraz na początku postu tłumaczysz się publiczności z tego co robisz i dlaczego? Przecież to Twój blog i jak to wielokrotnie powtarzasz pokazujesz tu siebie, swój styl itd. Więc nie tłumacz się, bo zawsze znajdą się tacy, którym się nie spodoba i każdy ma do tego prawo (to, że swoje niezadowolenie wyraża w obraźliwy sposób to już inny problem).

    Cudnie Ci w tej chustce na włosach, widziałam zdjęcia z plaży z tą chustką i wyglądałaś super- naturalnie i uroczo :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Asia nie mogę normalnie jak widzę u Ciebie takie sukienki, zazdroszczę Ci ich że szok!!!!:D:D:D są cudowne :):):) a ta sesja jest po prostu jedną z najlepszych:) i dowód na to że zdjęcia pod słońce nie muszą wyjść brzydko a super!!:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne buty, jak i sukienka. Bardzo mi się podoba sposób, w jaki się ubierasz, bo sama ubieram się przede wszystkim w spódnice,sukienki, a chodzę tylko w obcasach.
    Niestety zawsze znajdzie się tłum ludzi, dla których sukienka krótsza,niż do kostek i obcasy stanowią zestaw dla pań lekkich obyczajów. Nie ma sensu tego słuchać/czytać- wszystkim się nie dogodzi,zresztą po co? Ciemnota zawsze pozostanie ciemnotą. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bosko... bosko... bosko... Ależ ja się już nudna robię! Ciągle Ci piszę jak fantastycznie wyglądasz, bo tak jest! Kobieco, sexownie, cudowne buty, świetna sukienka, piękna kurteczka i te Twoje nogi! Uwielbiam je! A i miejsce - idealne :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie lubię tych sukienek z nadrukami, ale w kurtce się zakochałam! A o butach już nawet nie wspomnę. MEGA :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam do zabawy :D
    o tagowałam cię na swoim blogu ;)

    http://niusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. wyglądasz genialnie ! a bandana dodaję uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Droga Asiu!
    Twoj blog pokazala mi siostra i to glownie z tego wzgledu ze fotografujesz sie w miejscach dobrze mi znanych, bo tez jestem Wielunianka:) Wiec w czasie kiedy wyprowadzilam sie do Kanady ogladanie Twoich zdjec w charakterystycznych dla Wielunia miejscach przyblizalo mnie troche do domu za ktorym tesknilam. Teraz mieszkam w Holandii, wiec sytuacja jest podobna i ja, w przeciwienstwie moze do niektorych, uwielbiam scenerie naszych parkow, pol za Berlinkiem, fontann, stacji kolejowej, etc., no i oczywiscie opuszczonych budynkow, ktore jeszcze jako nastolatka "zwiedzalam" przy roznych okazjach:) Przede wszystkim czytanie Twojego bloga poprawia mi humor. Co do Twojego stylu to podziwiam, bo jest bardzo spojny, kobiecy, seksowny, a prosty (nie przesadzasz z iloscia dodatkow, wzorow, podkreslasz swoje ewidentnie atuty). Ja wygladam i ubieram sie zupelnie inaczej, ale wiele Twoich ubran i butkow bardzo mi sie podoba, podobnie jak Twoje paznokcie (mistrzowska precyzja, pomyslowosc i roznorodnosc), choc znow nie sa one dla mnie, ale jak mowie, calosc starannie dobrana, konsekwentna, nie przesadzona, a o to przeciez latwo. Co do naszego wspolnego pochodzenia, to paietam Cie jeszcze ze szkoly podstawowej nr 1, potem juz nie. Ja chodzilam do klasy I-VI 3. Pozdrawiam serdecznie, trzymam kciuki za dalsza konsekwencje w stylistycznych poczynaniach, trafne odpieranie dziwnych zarzutow w komentarzach i powodzenie w realizacji wszelkich planow.
    Nina Perek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo, bardzo Ci dziękuję :* ;))) jest mi ogromnie miło , coż mogę powiedzieć ;) cieszę, się, ze moge choc trochę przybliżyć Ci nasze miasto ;))) miło mi, że blog Ci sie podoba :) i dziękuję , że doceniasz moją ,,pazurkową pracę'' :) ♥ ♥ ♥ Pooozdrowionka i mam nadzieję, że będziemy miały okazję jeszcze nie raz spotkać się w naszym mieście ;)) !
      Ps. Ja chodziłam do szkoly podstawowej nr 2, ale kilka razy bylam w 1 po koleżankę, to może dlatego mnie stamtąd pamiętasz ;)))

      Usuń
  31. przyznam szczerze, że sukienka podoba mi się bardzo średnio,aczkolwiek ja nie lubię zbytnio motywów zwierzęcych, jednak ta sukienka galaxy na szablonie jest cudowna!

    http://beminetoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej :* mam prośbę wielka ;)
    mam w planach kupic te butki z wezowej skory, ktore Ty masz, i bym prosila o kilka stylizacji w nich jak mozna i z czym je nosic:) Np przy nastepnej notce bys mogla :) z gory dziekuje, pozdrawiam, Natalia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinny pojawić się za jakiś czas, jednak nie jestem w stanie powiedzieć kiedy to będzie :(

      Usuń
  33. Rewelacyjna sukienka!!!! blogerka woman's life-dodałam do obserwowanych, liczę na wzajemność :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czemu nigdy nie nosisz torebki?
    Twoje stylizacje są zawsze takie same - sukienka + szpilki.
    A torebka to jeden z najważniejszych dodatków tak jak buty.
    Przez to Twoje stylizacje nie są pełne i nude. Bo sukienke i szpilki każdy umie założyć.
    Czekam na stylizacje z torebką!!!!!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego, że torebka raczej nie jest mi ,,niezbędna'' do zycia ;]
      torebka wcale nie jest ,,najwazniejsza''', najwazniejsze jest to bez czego nie mozna sie obejsc wychodząc, bez torebki mozesz wyjsc, bez butow... raczej nie :)
      ja nie pokazuję tu tego co ma się podobać publice, ja pokazuje tu co nosze i jak nosze, jak się komuś nie podoba to nie moja wina ;)
      akurat tak się składa, że następne zdjecia są z Torebką :) więc już niedługo... ;)

      Usuń
  35. Czym wy sie tak zachwycacie? tu nic do siebie nie pasuje, te żółte buty i bandama nie do takiej sukienki!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. OMG Sukienka jest po prostu GENIALNA !! ...i te buciorki - calosc na prawde wyglada MEGA !

    Swietny blog,wiec obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne tatuaże, to po pierwsze ; ) a sukienka bardzo mi się podoba, uwielbiam motywy zwierzęce dlatego stylizacja jak najbardziej na plus ; )
    ineeczkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Hejka ;D No, no fajna stylówa ;D
    Obserwujemy ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. mogłabyś napisać ile kosztuje ten peeling z liczi? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podoba mi się stylizacja w takim wydaniu :) Właściwie nie odwiedzam za często blogów modowych, bo mam wrażenie, że na każdym jest to samo, ale do Ciebie wpadam codziennie. W każdej stylizacji, czy podoba mi się bardziej czy mniej, widać Ciebie i Twój styl, a to chyba najważniejsze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sorki za brak witryny ;P Ale już jest ;D
    Ja już obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam:) Sukienka zdecydowanie nie w moim guście, ale mimo wszystko wyglądasz w niej bardzo zgrabnie. Mnie jest wszystko jedno, kto jak nazywa różne długości sukienek - muszę jednak przyznać, że (moim zdaniem) w tej długości (w porównaniu z poprzednią sukienką) jest Ci zdecydowanie lepiej. Nie do końca przypadają mi do gustu wszechobecne pozy z "dziubkiem":), ale co kto woli;) Twój sposób ubierania się zdecydowanie odbiega od moich standardów, ale w zupełności mi to nie przeszkadza, a zaglądam z ciekawości - ot coś innego. Muszę dodać, że bardzo podoba mi się perfekcja Twoich prac "paznokciowych". Chociaż taka stylistyka (długość, dużo zdobień) też mija się z moim umiłowaniem minimalizmu;), to doceniam wartość artystyczną i rzucający się w oczy nakład pracy. Chętnie powierzyłabym Ci moje dłonie - jestem pewna, że potrafisz stworzyć duuużo pięknych rzeczy dostosowując je do potrzeb klienta:) Pozdrawiam Cię serdecznie.

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  43. sukienka bardzo fajna i podoba mi się zegarek:)
    świetnie wyglądasz na zdjęciach. mogę zapytać ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo ciekawy blog. Stylizacje są nie ziemskie, widać, że lubisz eksperymentować ;) Skąd się wzięło twoje zamiłowanie do tak wysokich szpilek? Czy w takich butach chodzisz na co dzień czyli do supermarketu albo np. do pracy? Ogólnie to bardzo podziwiam *.* Obserwuję no i zapraszam do siebie oczywiście na http://www.gllasgow.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczna ta sukienkaaa ^^ będę tu wpadać ;) liczę na to samo :
    http://szalonamalinowa.blogspot.com/
    pięknie ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Muszę Ci powiedzieć Asiu, że zmieniłabym buty i mogłabym wskoczył w całą resztę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. no i ta sukienka zdecydowanie jest lepszej długości dla Ciebie i bardzo ładnie się w niej prezentujesz :)
    PS Jeśli chodzi o nazwy mini i midi, to nie warto się nimi kierować, tylko patrzeć na wymiary, bo osoba mająca 160 cm wzrostu i np osoba 175 cm na pewno nie noszą tej samej 'mini' :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak zwykle wyglądasz świetnie! bardzo mi się sukienka podoba no i butyy *______*
    również obserwuję twojego bloga od pewnego czasu, przyznam,że jest inspirujący :)
    Pozdrawiam serdecznie,Ada :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawy blog, zapraszam też do mnie ;]
    http://opowiadanie-hatredies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. urocza sukienka i taka niespotykana :) wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE