8/31/2012

Pożegnanie wakacji... ale lato jeszcze z nami.

Cześć Wam!
Jak spędziliście jeden z ostatnich dni wakacji, a tym samym ostatni dzień sierpnia?
Mój był pracujący :)
jednak nie ma się co martwić, fakt - wakacji już koniec, ale jeszcze zostało nam trochę lata ;)
miała być inna notka, jednak postanowiłam, że na zakończenie wakacji, zrobię ich przypomnienie :)
gdzie Wasze kostiumy kąpielowe?
ja swoich jeszcze nie chowam :) w niedługim czasie mam zamiar zrobić sobie wycieczkę do jakiegoś aquaparku ;)) 
a tu jeszcze kilka zdjęć z plaży w Karwieńskich Błotach :)
(tym razem w granatowym kostiumie ;))
Jeśli spodobał Wam się mój kostium i chciałybyście mieć taki sam, to ten model jak i inne 
stroje kąpielowe znajdziecie na stronie sklepu MojaFantazja.pl ♥ :)













Strój kąpielowy - MojaFantazja.pl  | Bransoletka - EdiBaZZar.pl


32 komentarze:

  1. No pięknie Asiu jak zawsze;} figura pierwsza klasa i ten strój pasuje jak ulał!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. żal że lato już się kończy :< pięknie wyglądałaś:D:D:D niebieski ci bardzo pasuje:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ masz figurę! :)
    Buziaki, http://lovehaberdashery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie razem wyglądacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale bym sobie tak poleżała na plaży! ;))) Nad morzem już dawno nie byłam, ciągle tylko Mazury.

    Zapraszam Cię na rozdanie na moim blogu w którym możesz wygrać kosmetyczkę z niespodziankową zawartością. ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. na plażę w pełnym makijażu? nie rozmazałaś się, wchodząc do wody i kąpiąc się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozmazałam się :) ps. zawsze mam pomalowane oczy i policzki pociagnięte bronzerem... więc nie wydaje mi się też by był to pełny makijaż :P ;)

      Usuń
    2. Ja tak samo ;] nawet jak na plażę szłam :D

      Usuń
  7. masz cos w sobie takiego, ze az chce sie czytac twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też tak chce na plaże ;) Ja spędzam ostatni dzień wakacji na koncercie ;) Ślicznie wyglądałas, i super strój ! Strasznie mi się podoba taki krój. Zazdroszczę CI urody Asiu ;D
    zapraszam ;)
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja na plaży nawet nie byłam... minęło błyskawicznie niestety, ale trudno ;)
    masz świetne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słońce niestety koniec lata, też ubolewam czekam na stylizacje jesienne;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz coś w sobie! Przez przypadek trafiłam na Twojego bloga a urzekłaś mnie!
    p.s. fajnego masz faceta :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam nudne wakacje w tym roku;( z chęcią bym pojechała nad morze;) Fajny blog i buty z naglowka.Ja zastanawiam SiE nad kupnem podobnych i napisałam post o tym-wcziraj.Prosząc o opinie.Moze ty wytazisz swoją. Zapraszam;)
    Ps. Miłego dnia.A ja dalej idę lookac na twój blog.Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za kazdym razem kiedy pokazujesz sie w bikini plone z zazdrosci!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny strój , pasuje Ci , figurę to Ty masz mega ;)

    http://saavin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wytlumacz mi czemu jestes taka ladna?? buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny stroj, a fotki sa piekne ; ))
    pozdrawiam + obserwuje ;>>

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetną figurę. Ślicznie razem wyglądacie :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz gwiazdo:* :)

    OdpowiedzUsuń
  19. paznokcie i tatuaże masz naprawdę rewelacyjne :)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawy blog! Świetne stylizacje...a buty...niesamowite! pozdrawiam!;)
    whoislena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam takie pytanie niedotyczace postu,ale skierowane do profesjonalnej manikiurysztki:) Czy zła lampa (jedynie z calego zestawu do paznokci) może spowodować,że zel nie wysycha?Pozdrawiam,Jagoda

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje pytanie niedotyczace postu;)
    Czy zła lampa UV (edynie z calego zestawu do robnienia paznokcii zelowych) moze powodowac niewysychanie żelu?
    POzdrawiam,Jagoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żel może nie wysychać jesli żarówki sa złe :) lampa raczej nie ma nic do utwardzania ;))) (niemniej jednak polecam tunelową na 4 żarówki) ;)))

      Usuń
  23. mam nadzieje, że bedzie cieplo jak najdłuzej ;)))
    ps. jesienne juz niedługo zaczną się pojawiać ;)))

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja :)zapraszam na mojego bloga
    http://karvafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE