9/27/2012

ciepła jesień.

Cześć Wam! :)
Czy u Was pogoda też robi takie niespodzianki? ;) u mnie od kilku już dni ( z pewnością można tak stwierdzić! ;)) - jest ciepło! ;)
Jesień nie zawsze musi być chłodna i deszczowa ;) może być też bardzo przyjemna, ciepła i kolorowa ;))) dziś mam jeszcze jedną z tych ,,cieplejszych'' stylizacji ;) spisuje się idealnie na taką pogodę jak teraz mamy ;)
 
ps. pamiętajcie, że konkurs w którym do wygrania jest zegarek i bransoletka nadal trwa :)
zapraszam dwie notki niżej ;D
 






 


 
Sukienka - Tally Weijl | Buty - @ | Kurtka - Stradivarius | Zegarek - EdiBaZZar.pl

70 komentarzy:

  1. wyglądasz rewelacyjnie (choć pasek jakoś mi nie pasuje)... ale ogólnie BOSKO! buty ♥
    sądzę, że wyczerpałam już chyba swoje szczęście wygrywając w ostatnim konkursie... więc tym razem odpuszczam :)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz;-) mam tą samą sukienkę i jestem z niej bardzo zadowolona.Kurteczkę super połączyłaś z ta sukienką i bandaną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi sie podobasz w tej bandanie zawiazanej na glowie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może też wykorzystam taki zestaw ciuszków do zdjęć ;-) super.;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam prawie identyczną kurtkę, ale z Next :D

    weź udział w rozdaniu Kochana, jeśli masz ochotę. ;) do wygrania bon na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość pięknie się prezentuje :D
    Warszawska pogoda to natomiast jakaś masakra, raz jest 8 stopni, a nazajutrz robi się nagle 25.. ale da się żyć! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobną kurteczkę z Mexa :) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. super jest to 4 zdjęcie! a Twój tatuaż po prostu UWIELBIAM :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim BUTKI ♥
    Reszta też robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje outfity:) Bardzo fajnie łączysz wszystkie ciuchy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje outfity:) Bardzo fajnie łączysz wszystkie ciuchy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna katana jeansowa!
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka genialna, koturny wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka super! ;-)

    U mnie dziś mega oferta na loty do Dubaju ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie wyglądasz z tą bandamką :)

    ps. super buty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty świetne szkoda tylko, że zamszowe ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. zazdroszczę ci że umiesz chodzić w takich butach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kochanie mam ta sama kurtke <3 jest bosko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. kurtka w ogóle nie pasuje do sukienki, która jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak na jesień to jest strasznie ciepło. śliczna sukienka i koturny.

    OdpowiedzUsuń
  21. super kurtka :)

    zapraszam do siebie,obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Butki-rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już nie wiem co mi się bardziej podoba... czy sukienka czy buty! Cały outfit rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  24. omamusiu!!!!! wygladasz przecudownie kochana! stylizacja chyba najlepsza z wszystkich tutaj na blogu, delikatna, dziewczeca, kocham jeansowe kurteczki a ta chustka we wlosach - sama slodycz **.** jestem zaachwyycoonaa!

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny i bardzo pomysłowy zestaw, umiesz dobrać kolorki!
    a ta sukienkę masz mega!:)
    + zapraszam do siebie :)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietna stylizacja, wygladasz genialnie z ta apaszka!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  27. o mamusiu!!! Ależ jesteś grubaaaa wielorybku! słiiitaśnie, obserwuj mnie niach niach niach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z miłą chęcią dodaję ten komentarz gdyż wiem, kto jest autorem :)
      charakterystyczna wymowa mówi wszystko za siebie, a dodatkowa obecność na fb, to już gwóźdź do trumny :] och jak mi miło, że mam tak wspaniałą koleżankę :) jednak , zazdrość i zawiść potrafi zrobić z dziewczyny prawdziwą sukę ;D hehe

      Usuń
    2. I ktos tutaj ma przerabane;p

      Usuń
    3. Chyba tez wiem kto jest autorem tego komentarza:]

      Usuń
    4. Na pewno NIE WIESZ, bo nie jestem Twoją koleżanką. To była ironia - sparodiowałam te głupie laski, które piszą Ci w ten sposób jaka jesteś cudowna i wspaniała. Ale jak widać jesteś zbyt mało inteligentna żeby to dostrzec;]

      to JA, anonim z 27 września godz. 14.37

      Usuń
    5. jasne :) produkuj się dalej :)
      ps. masz racje , nie jesteś moją koleżanką, bo takie osoby jak Ty są g***o warte i nie zasługują nawet na miano znajomej/go. To chyba wszystko co mam do powiedzenia na ten temat :]

      Usuń
    6. też jesteś gówno warta, brzydka, tępa i pusta

      Usuń
    7. ojej :] ale mi smutno :)
      chciałabyś... niestety jesteś w błędzie :)

      Usuń
  28. te buty <3 i katana której nie mogę tanio dostać :D ehhh
    świetnie wyglądasz


    http://saavin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. kochana nadałaś tej sukience zupełnie inny wymiar :)
    aaa bandamka na włosach dodaje Ci takiego uroku :)
    jednym słowem cudnie wyglądasz :) do tego ta seneria :)
    Ślicznie :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz rewelacyjnie, jak zawsze :)
    A te buty są genialne!!

    http://onlyherinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale fajnie wyglądasz! Tylko szkoda by mi było tych butów na taki piach/błoto czy co tam jest :))))

    OdpowiedzUsuń
  32. Super zestaw :)
    Co mogę Ci powiedzieć na Twój temat? Według mnie masz idealne proporcje oraz jesteś śliczna !:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super :)))))))) Zwłaszcza te kopyta.

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny zestaw:)
    piękna jest ta sukienka <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Swietny look.Kurcze u Was tak cieplo?Ja chodze w zimowej kurtce,bo tak zimno...zazdroszcze:)Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  36. Sukienka przesliczna! A z ta chusteczka na glowie wygladasz super!! Tak fikusnie;)
    Buty tez swietne!!! Fajnie ze masz ciepelko! Mi tam wcale do zimna nie teskno:)
    Buziaki**

    OdpowiedzUsuń
  37. Ej śliczne masz te buty ! marzę o takich, ale na razie nie kupię :D Są prześliczne ! Na 100% będą kiedyś u mnie w szafie ;) Moje pytanie, czy wygodne są takie buty ? Jeśli możesz odpiszesz u mnie na blogu ? Proszę ;**

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna kurteczka i buty, ogólnie wyglądasz znakomicie, tylko wyrzuciłabym opaskę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie kochana wyglądasz, a zegarek jest cudowny :))

    pozdrawiam Cię:))
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Boski Blog *o*
    Piękne stylizacje. Ogółem zdjęcia cudowne.
    Twój blog, strasznie mi się podoba + obserwuję ♥
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję za miłe słowa :) Powiem szczerze, że z chęcią wybrałabym się z Tobą na sesję, ale pewnie te kilometry, by nas zabiły :D :( Przyjemnie się przegląda Twojego bloga, także również dodaję do obserwowanych i będę czekać na kolejne ciekawe posty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej ;3 Ciekawy blog, fajne stylizację :)

    http://gajkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia! Uwielbiam oglądać Twojego bloga, widać, że masz styl:)


    http://karolajn006.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Asiu, pięknie dziękuję za tak wspaniałe słowa! <3
    Ja zawsze tutaj do Ciebie wchodzę i zachwycam się Twoimi wysokimi obcasami. :D Z podziwu wyjść nie mogę, bo zawsze świetnie wyglądasz!
    No i też dodaję, bo widzisz taka gapa ze mnie, hih. :D
    Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  45. Na czwartym zdjęciu wyglądasz jak manekin :D Ogólnie z tego co zaobserwowałam to jesteś mistrzem manekinowych póz (nie mówię, że to źle) - ciekawie się na patrzy na takie fotki. Co do stylizacji - fajnie zgrywa się z klimatem sesji, skróciłabym tylko paznokcie ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Joanna z The Violin Style

    PS. Zapraszam do przeczytania mojego artykułu o pierwszym polskim interaktywnym serwisie lifestylowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna sukienka

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak słodko :)
    Podoba mi się sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chciala bym sobie kupic takie botki ale nie wiem czy da rade w nich chodzic... Kupilam w lato koturny nude tylko nie botki a sandalki taki sam koturn itp ale podeszwa byla tak slizga ze czulam sie jak na nartach, nigdy w zyciu juz ich nie zaloze. Dlatego boje sie kupic takie jak Ty... Jesli bys miala czas kochana to mogla bys mi powiedziec czy da sie w takich chodzic? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE