10/01/2012

Pytania?

Cześć Wam!! :)
Siedziałam sobie tak i myślałam, jesteście ze mną już tyyle czasu... czytacie większą część moich wpisów ( za co serdecznie dziękuję :) ♥ ,  niektórzy nawet całość ;) - cieszę się, że mój blog Wam się podoba! ;) )
Ogromnie mi miło, że z każdym dniem jest Nas coraz więcej. Mam nadzieję , że treść oraz wygląd bloga będzie co jakiś czas Was zaskakiwał i z chęcią będziemy tu ,,razem '' coraz częściej ;)!
Dość długo traktowałam mojego bloga jako pewien sposób zapisywania ,,klatek'' z mojego życia... teraz już wiem, że jestem tu też dlatego, że chcecie abym tu była ♥
(mamy już ponad 3 miliony wyświetleń! - dziękuję :*! )
 
Dzisiejsza notka to nie tylko podziękowania :P
pomyślałam sobie, że może jest coś o co chcielibyście się mnie zapytać? Coś co Was interesuje, a nie było o tym jeszcze mowy ;)
a może nie mieliście wcześniej odwagi, aby spytać? :P 
lub jeśli macie po prostu jakiekolwiek pytanie...?
Z miłą chęcią będę udzielać odpowiedzi ;))) 
no więc... czekam na pytania ;D :P
 
 
 
 


230 komentarzy:

  1. skóra na tyłku ci prześwitujeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie... bo getry są z takiego materiału, że się odbija światło, tylko nie wiem czy z kurtki czy z ziemi :] i oto przed Tobą złudzenie optyczne :]

      Usuń
  2. Dlaczego słowo Diamentica jest dla Ciebie tak ważne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego, że w słowie jest pewien bardzo ważny rozdział z mojego życia :)

      Usuń
  3. zrobisz jakiś filmik z lekcją chodzenia na tak wysokich szpilkach :P?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyślę nad tym :)
      a jak na razie , moge polecić dużo chodzenia w domu ( najlepiej po dywanie) wtedy żaden chodnik nie będzie nam straszny ;)

      Usuń
  4. twoje największe życiowe marzenie? kim się inspirujesz? w jakim wieku zaczęłas nosić szpilki? jakich kosmetyków do makijażu używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje największe marzenia (były 2 - takie , których nie kupiłoby się za pieniądze , bo inne materialne spokojnie zawsze można spełnić :P), oba są spełnione:
      1) mieć zdjęcie z Dodą (udało się wielokrotnie ;) )
      2) pracować w najlepszym salonie kosmetycznym w Polsce - ,,Beautica'' - także się udało :)

      a teraz czy mam jakieś takie marzenie? raczej nie :) cieszę się tym co mam, a jeśli czasem dzieje się coś miłego , doceniam to znacznie bardziej ;)

      Kim się inspiruję? - ludźmi sukcesu. podziwiam ich talenty i sposoby bycia. i nie koniecznie mówimy tu tylko o gwiazdach show biznesu.

      szpilki zaczęłam nosić jak miałam ok. 13-14 lat :) dawne pokolenie rozumie się :P:P inne światowe poglądy... ;)

      do makijażu używam: tuszu, eye-liner'a, brązera/ różu , pudru, błyszczyka (ale nie zawsze) i czaaaasem podkładu :)


      Usuń
    2. mhm... a ja ciągle powtarzam mojemu facetowi, że człowiek bez marzeń jest człowiekiem bez celu

      Usuń
  5. ile czasu codziennie przeznaczasz na makijaż, fryzurę, ubranie się? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie liczyłam ;p ale nie zajmuje mi to więcej niż 30/40 minut :)

      Usuń
  6. Od kiedy zaczęłaś chodzić w tak wysokich obcasach?
    Jak sie czujesz w tak wysokich butach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tych 15cm i więcej od 3 lat :) wczesniej 12cm -10cm i mniej ;)

      Usuń
    2. a czuję się doskonale ;) nie wyobrażam sobie bez nich życia ;P

      Usuń
  7. wybacz, ale sądze że to zdjęcie mówi 'możecie zadać pytania, jest was już tyle tutaj, ale mam Was w dupie'

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy buty na koturnach są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie pracujesz ? ile zarabiasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w salonie kosmetycznym :)
      a zarabiam tyle, że starcza mi na to co potrzebuję :)

      Usuń
  10. 1.ulubiony kolor?
    2.skąd pomysł na założenie bloga?
    3.gdyby była taka możliwość, co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
    4.jesteś szczęśliwa, spełniona?
    5.planujesz mieć dzieci?
    NIKKI.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. biały i niebieski (po równo ;P)
      2. pod wpływem chwili (wcześniej miałam już kilka blogów - jakieś 8 lat temu blog typu pamiętnik, kolejne tematyczne - o paznokciach, ten jest pierwszym lifestyle'owym :) chciałam zrobić coś, co będzie trwało... i będę musiała o to dbać, aby nie upadło.
      3. chciałabym zmniejszyć ilość ,,problemów'', które powstały w skutek nie zależny ode mnie, a stały się też moimi problemami.
      4. tak, jestem szczęśliwa i czuję się spełniona, jednak nie na tym koniec - są jeszcze cele do osiągnięcia ;)
      5. tak, jednak jeszcze nie teraz.

      Usuń
  11. A ja Ci życzę, abyś tych wyświetleń miała 10 razy więcej! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie szkoda ci pieniędzy na buty?
    ponieważ widziałam że masz ich dużo a takie cudeńka nie są wcale tanie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie szkoda ;) uważam je za swoje małe przyjemności; nie są tak drogie , żeby całkowicie zrujnowały mój budżet , więc mogę sobie na nie pozwolić ;)

      Usuń
  13. 1)Skad pomysl na bloga?;)
    2) Pracujesz w jakims Salonie czy masz wlasna dzialanosc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) tak po prostu wyszedł, niczym się nie kierowałam zakładając bloga :) to chyba cała ja ;)
      2) tak aktualnie w salonie, mam w planach swoją działalność, ale jeszcze nie teraz :)

      Usuń
  14. Czesc Asiu, jestes z mniejszego miasta a ubierasz sie dosyc odwaznie, zawsze chcialam cie zapytac czy w twoim miescie to nie szokuje, czy nie spotykasz sie z jakimis przykrymi komentarzami? Czy moze wiecej dziewczyn sie tak ubiera i nie masz zadnych problemow? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie spotykam się z takimi komentarzami jak sięgam pamięcią, oczywiście większość stylizacji, które pokazuję na blogu, to nie są typowe stylizacje do ,,sklepu po bułki '' ;D są bardziej na wyjścia z chłopakiem, do galerii, kina... na imprezę, pizzę czy do klubu ze znajomymi :) a wtedy raczej nie stanowię jakiejś ,,sensacji'' no może poza butami :p hehe , ale nie ma tekstów... są spojrzenia ;D i mówią mi wszystko :D jendak absolutnie mi to nie przeszkadza, co więcej jestem zadowolona, że wzbudzam takie reakcje ;P

      Usuń
  15. 1. Dlaczego zaczelas blogować?
    2. Jestes charakterystyczna - domyslam sie, iz masz sporo negatywnych komentarzy - jak sobie z tym radzisz?
    3. Twoi znajomi wiedza, ze blogujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) czysty spontan, po prostu ,,chciałam mieć bloga innego niż zawsze czyt. innego niż ,,paznokciowy'' ;p)
      2) nie jest ich aż tak duzo, dzielą się na 2 grupy, nadające się do publikacji, ( nie mniej jednak posiadające w sobie odrobinę jadu - nie mówimy tu o konstruktywnej krytyce oczywiście), albo całkowicie i totalnie obrażające moją osobę... pojawią się pod tą notką na 100% :) ( w innych przypadkach (tzn. pod innymi postami) nie publikuję i mam na nie totalnie wywalone ;))
      ps. zobaczymy ile anonimow ,,uderzy w dzwon'' jak przeczyta, że pod tą notką publikuję wszystko ;D

      Usuń
    2. 3. tak, z tego co wiem, to wiedzą ;D hehe ;))

      Usuń
  16. Co oznacza slowo DIAMENTICA?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co dokładnie znaczy, zachowam dla siebie i tych co wiedzieć powinni :) moge powiedzieć tylko, że w słowie jest pewien bardzo ważny rozdział z mojego życia :)

      Usuń
    2. "AMEN" ??? :)

      Usuń
  17. I jak to robisz, ze Twoje nogi wygladaja tak swietnie i nie masz celulitu! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo chodzenia, biegania i jazdy na rowerze :) celulitu trochę jest ( i nawet sama się dziwie, że jest go tak mało:P hehe) jednak nie jest bardzo widoczny :)i to mnie ratuje :P

      Usuń
  18. największą radość z blogowania czerpię się gdy czytamy komentarze od ciepłych i serdecznych czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy nosisz czasem niższe buty? Bo wydaje mi się, że całkiem nieźle wyglądałabyś np. w sandałach, albo balerinkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, zakładam do ,,szybkich zakupów'', jazdy samochodem, dluuugich wycieczek krajoznawczych ;p
      jak dobrze przejrzysz bloga, to znajdziesz kilka notek gdzie mam płaskie buty ;)))

      Usuń
  20. ooo to faktycznie bardzo dużo wyświetleń.
    powiedz mi jaka recepta na tak duże zainteresowanie blogiem ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... nie mam pojęcia tak naprawdę :) ja jestem sobą, pokazuję to co lubię... a jesli ktoś jest tym zainteresowany to ogromnie mi miło ;)
      myślę, że dosyć duża częstotliwość dodawania postów + ogólna aktywność = duży klucz do sukcesu ;)

      Usuń
  21. dlaczego wyglądasz jak prostytutka na trasie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głupota ludzka nie zna granic. zdejmij z oczu te klapki :) dlaczego szukasz okazji, żeby mi dosr*ć? psy szczekają - karawana jedzie dalej.

      Usuń
  22. Ile zarabiasz na blogu? Ile masz płacone za reklamy, które wstawiasz na swojego bloga? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zarabiam na blogu :)
      niestety nikt mi nie płaci za reklamy :)

      Usuń
  23. A ja raczę spytać jakiej lubisz słuchać muzyki i jacy ludzie/artyści inspirują cię najbardziej?
    Pozdrawiam ciepło,
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muzyka to ciężki temat :) właściwie to nie mam określonego kierunku, słucham zależnie od dnia i nastroju :) muszę zaznaczyć też, że mam sentyment do muzyki arabskiej ;)

      inspirują mnie ludzie sukcesu - nie tylko gwiazdy show biznesu. (podziwiam ich talenty i sposoby bycia)
      Artyści? - Doda :)

      Usuń
    2. Taaaa, doda.. to niestety widać.

      Usuń
    3. smieszy mnie ten komentarz :)
      jest przodową artystką. osięgnęła niesamowicie wiele w krótkim czasie. staje się ikona stylu.
      jest inspiracją.
      a czy ktoś ją lubi czy nie... to już chyba nie ma nic do tego.

      Usuń
  24. 1. Czy masz jakieś fobie?
    2. Czy zawsze byłaś tak śmiała i odważna?
    3. Akceptujesz swoje ciało? Masz jakieś kompleksy, z którymi od dawna walczysz?
    4. Od jak dawna jesteś w stałym związku?

    Zżera mnie ciekawość :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) teraz już nie, jednak jeszcze jakiś czas temu bałam się tramwajów :P nienawidziłam windy (właściwie nawet aktualnie jak nie muszę to nią nie jeżdżę :P) , miałam tez uraz co do kombajnu :P haha ;D ( w dzieciństwie opowiedziano mi, że jak bym się zapodziała w zbożu, a kombajn pełnił by swoją rolę, pociął by mnie na kawałki, a ja (już w częściach - między innymi bez głowy - jak kura biega po egzekucji) wołałabym mamę, ale nikt by mi już nie pomógł :P) więc trzymałam się długi czas daaaaleko od kombajnu :p hahaha
      nie boję się ciemności, pająków czy innych tego typu :) lęk trzeba rozkładać na części pierwsze :)
      2) nie zawsze, ale co roku czuję, że jest lepiej :)
      3) tak , akceptuję. choć jest kilka elementów, które mogłabym poprawić ;p by z samopoczucia bardzo dobrego zrobić samopoczucie idealne :)
      4) od zawsze byłam dłuuugo-dystansowcem :P w aktualnym związku jestem już ponad 2 lata :) (dopiero co się rozkęcamy :P)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, jesteś przemiłą i przesympatyczną dziewczyną :) Pewnie dlatego tak bardzo lubię tu zaglądać (pewnie jakieś 2% odwiedzin należy do mnie :P). Po prostu urzekasz osobowością :*

      Usuń
  25. Właśnie przed chwilą znalazłam Twojego bloga i trochę czasu mi zajęło jego przeglądnięcie..
    Mam nadzieję, że to co przeczytasz Cię nie obrazi, ale potraktujesz to jako dobrą radę.
    Wyglądasz w tych włosach okropnie! fryzura pt. "brak fryzury" no i ten kolor....Masz ciekawe stylizacje, ale z tym co masz na głowie wyglądasz strasznie tandetnie. Powinnaś mieć bardziej wystylizowaną fryzurę, aby pasowała do Twojego stylu ubioru. Najprostszym i najwygodniejszym sposobem byłaby dla Ciebie grzywka. Zebrana od środka głowy i obcięta na lekki owal, co dodałoby Twojej twarzy pewnej subtelności a zarazem charakteru. Na pewno podkreśliłoby Twoje kości policzkowe, które powinnaś bez wątpienia uważać za atut. Jeśli chodzi o kolor to ja bym bardziej postawiła na inny odcień blondu. Może średni blond.. w stronę typowej "kawy z mlekiem" czy herbacianego odcienia... różne marki farb inaczej te kolory określają:)
    Taka mała zmiana a Twój wizerunek zyska trochę klasy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hejka ;) dzięki za rade ;) jednak grzywka odpada :) i nie pasuje do mojej buzi, kilka lat temu miałam grzywkę i wiele osób stwierdziło, że jest mi źle :) i sama tez byłam tego zdania więc... grzywki nie będzie :)

      Inny odcień blondu - ciekawa propozycja przyznam szczerze, że od pewnego czasu mnie kusi. Jedanak kolejny powód to, to, że miałam już na głowie różne ciemniejsze kolor ( nawet ciemną oberżynę)i najlepiej czuję się w tym kolorze, obojętnie na jaki kolor zmienie i tak wracam do tego blondu... więc myślę, że nie ma sensu męczyc włosów tylko po to, żeby za jakiś czas i tak je rozjaśnić. Jak byłam mała tez miałam jasny blond - więc jest to mój naturalny kolor ( włosy niestety ściemniały od farbowania).
      A jesli chodzi o fryzurę pt. ,,brak fryzury'' to moja ulubiona wersja ;P

      Usuń
  26. Bardzo lubię czytać od ciebie posty i uwielbiam twoje buty!!!mamy taki sam gust;)
    Jeśli mogę coś napisać to przeczytałam wszystkie komentarze i nie rozumiem czemu pewien anonim wrzuca ci?i nie ma odwagi się ,,ujawnić,,.Ludzie bywają podli i zazdrośni,ale trzeba się do tego przyzwyczaić.Ja cieszę się,ze robisz to co robisz i z chęcią do ciebie zagladam;)Gratuluje tylu wyswietlen.Fajnie jak ktoś cię docenia i to ze bycie poprostu sobą daje takie rezultaty;)
    Przepraszam,ze bez pytania.
    3maj się.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo jestem ciekawa jak myślą o Tobie ludzie z Twojego otoczenia :). Masz oryginalny styl, lubisz się malować itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość z tego co wiem (których mogę nazwać przyjaciółmi ;)) tolerują to co robię, a przede wszystkim wspierają mnie w tym :)

      Usuń
  28. Asiu, dobrnęłam do końca wszystkich komentarzy. Z zaciekawieniem przeczytałam wszystko choć przyznam szczerze, że niektóre komentarze Anonimów zwaliły Mnie z nóg hi hi:)
    Osobiście życzę Ci z całego serca jeszcze więcej sukcesów modowych, blogowych a przede wszystkim życiowych:*
    3maj tak dalej, trwaj jak najdłużej w tym co robisz i nie rezygnuj z marzeń bo one są najważniejsze:)
    Kiss:*

    OdpowiedzUsuń
  29. skąd pomysły na tatuaże takie, a nie inne?
    który najbardziej lubisz?
    który jest dla Ciebie najważniejszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy mój tatuaż ma jakieś znaczenie, dlatego starałam się, aby odzwierciedlał to o czym ma mi przypominać, jednak ma być na tyle skomplikowany, aby pierwsza lepsza osoba nie znała jego głębszego sensu.
      wszystkie są tak samo ważne, każdy oznacza coś innego.

      Usuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. ja mam pytanie z innej branży ;) Organizujesz może jakieś warsztaty albo pokazy paznokciowe ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie , nie organizuję ;) ( jeszcze nie :P)

      Usuń
    2. Może miałabyś chęć ? :) chętnie zbiorę osoby, zrobię reklamę itd. Jak coś to napisz meila :) natalia2205@wp.pl

      Usuń
  32. Czy zdajesz sobie sprawę, że sposób w jaki się ubierasz oczywiście kochają faceci (tylko najczęściej nie chcą się do tego przyznać :) - ja np. kocham), ale równocześnie sprawiasz, że po prostu się na Ciebie gapimy jako obiekt pożądania. Inaczej mówiąc czy nie masz z tym problemów, że faceci gapią się na Ciebie w taki a nie inny sposób? Może to zasługa faceta w którym musisz mieć niewątpliwą podporę? Zresztą spójrz na to zdjęcie powyżej - no ono ma dość mocno erotyczny wydźwięk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zdaję sobie sprawę, że niektórym może się to podobać :)
      nie mam z tym problemu, jak ktoś chce to niech się gapi :) czy to facet czy to dziewczyna :)

      nie przeszkadza mi to :)

      a to jak ktoś to interpretuje to jego sprawa :) ja żyję tak jak chcę i tak jak mi się podoba :) nie zwracam uwagi na to czy komus to odpowiada, czy tez go drażni :)

      Usuń
  33. Ale Ty masz figurę!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja trzymam mocno za Ciebie kciuki. Nie ważne co robisz, rób to najlepiej jak potrafisz i rób to całą sobą :) Wiem, że będzie dobrze :) Pozdrawiam ciepło,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy żałujesz, że zrobiłaś któryś tatuaż?
    Jeśli Ci się znudzi usuniesz go?
    Czy tatuaże bolą? W którym miejscu najbardziej?
    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie żałuję :)
      nie usunę ani jednego :) każdy ma jakieś znaczenie i sa to ,,rozdziały'' o których chcę pamiętać :)

      Usuń
    2. mnie nie bolały, bardziej swędziały :) może adrenalina i podniecenie nie pozwoliły, zeby mnie bolało ;) w każdym miejscu takie samo uczucie ;)

      Usuń
  36. Asiu;
    jestem fanką blogów modowych;Twój także jest na mojej liście 'ulubionych'. Mimo,że Twój styl kompletnie różni się od mojego;lubię oglądać prezentowane przez Ciebie stylizacje i czerpać z nich inspiracje. Jesteś młodą,śliczną,a do tego odważną kobietą;podoba mi się Twoje podejście do krytycznych i często zupełnie bezpodstawnych złośliwości na Twój temat. Brawo!! Życzę samych sukcesów w dalszym blogowaniu!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak ja bym chciała mieć Twoją figurę ahhh;) rozmarzyłam się nad tym zdjęciem.
    Dominika ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje liczby wyświetleń :) również regularnie odwiedzam Twojego bloga ale rzadko zostawiam komentarze. Lubię oglądać Twoje stylizacje, mimo że nasze style są zupełnym przeciwieństwem i ja z pewnością nie miałabym odwagi nosić takich butów. Zauważyłam też że od pewnego czasu Twój styl powoli ewoluuje ku coraz bardziej eleganckim i kobiecym kreacjom, co bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, że zmiany Ci się podobają ;) tez właśnie ostatnio zauważyłam, ze wybieram troche inne rzeczy ;) ♥

      Usuń
  39. ile masz wzrostu i ile ważysz ?;) bo ja mam 160cm i waże ok 47,5 kg, ale wydaje mi się ze wyglądam dużo grubiej niż ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzorst coś między 161, a 164 ;D dokładnie nie wiem :P a waga, ostatni raz jak się wazyłam to było ok. 56kg :) ale ile teraz to nie wiem :P hehe ;)))

      Usuń
  40. jeden raz dodałaś swoja siostrę ;)ile ma lat ?
    tez chodzi w szpilkach tak jak ty ? :)
    dodaj nieraz z nią zdjęcia ?;) hmm ? a może ma swojego bloga ?
    Chętnie bym wchodziła ;d podoba mi się jej styl jak zarówno twój ;******
    PS: wchodzę na twojego bloga od ponad pol roku codziennie. Tak dalej kochana ! <3
    pozdrawiam. Minii. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest młodsza ode mnie 6 lat :)
      czasem chodzi, jednak nie w takiej częstotliwości jak ja ;)))
      czasem dodaję z nią fotki :);p
      nie ma swojego bloga, ale od jakiegos czasu planuje, że założy :) mam nadzieję, bo czuję, że będzie fajny :P

      ♥ :))) ogromnie mi miło, że tak często wchodzisz do mnie w odwiedziny ;))) :*

      Usuń
  41. Staram się codziennie odwiedzać Twojego bloga,ponieważ jest prześwietny ! GRATULUJĘ:*

    OdpowiedzUsuń
  42. pożyczasz znajomym rzeczy lub buty ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej Kochana :-). Uwielbiam Twojego bloga tak samo jak Ciebie i Twój styl. Od pewnego czasu nurtuje mnie pewne pytanie- ile ty właściwie masz lat? Sorki wiem że kobiet nie pyta się o wiek ale naprawdę zżera mnie ciekawość. Z góry dziękuję za odpowiedź. Życzę dalszych sukcesów :-). Buziaczki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ♥ cieszę, się że Ci się podoba :)
      mam skończone 24 ;) urodziny mam w maju ;)

      Usuń
  44. Skusiłam się kiedyś na wysokie szpilki z stylowych (15cm) ale jak już gdzieś w nich wyjdę to każdą dziurę mogę zaliczyć wywrotką więc w nich nie chodzę, jak Ty to robisz ze bez problemu w nich chodzisz?:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba kwestia przzwyczajenia ;) nie mam jakiegos szczególnego sposobu ;P po prostu w nich idę ;)))

      Usuń
  45. jestem tu pierwszy raz i przyznam szczerze, ze masz oryginalny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. jakie masz wyksztalcenie? matura, zawodowka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - matura ( rozszerzona biologia, polski i angielski)
      - ukończone studium kosmetyczne
      - byłam na uniwersytecie wrocławskim na resocjalizacji (jednak zrezygnowałam dla mojego partnera:P)
      - w tym roku zaczynam kolejne studia ( trochę z nudów, a trochę z ciekawości :P nie wiążę przyszłości z tym kierunkiem, ale zawsze dobrze posiadać wiedzę w różnych kierunkach) - tym razem jest to: nauczanie wczesnoszkolne i przedszkolne :D

      Usuń
    2. Pedagogika :) Jakby dzieci miały taką Panią to na wywiadówki przychodziliby sami tatusiowie ;D ;D

      Przeczytałam większość komentarzy i powiem jedno: ja Cię UWIELBIAM za to, że jesteś sobą zawsze i wszędzie! Nikogo nie udajesz ani nie naśladujesz, robisz to co chcesz! I to się chwali! :) A, że są tu bezmózgie osoby, które nazywają Cię "panienką lekkich obyczajów" to już niestety trzeba tylko ignorować! Ja sama jak czytam takie komentarze to mam ochotę znaleźć tą osobę i strzelić w pysk!!!

      Chociaż Cię nie znam osobiście to bardzo Cie lubię :)

      PS: Też przeczytałam całego Twojego bloga ;) I jest to jedyny blog, który przeczytałam "od deski do deski" ;D ;*

      Pamela :)

      Usuń
    3. A na jakiej uczelni zaczynasz kolejny etap edukacji? Znów Wrocław, a może Częstochowa?

      Usuń
  47. Niesamowite buty, posiadam również podobne jednak niezabudowane, one to wyciągają z kobiecych nóg to co najlepsze ! :) Będąc, i przyłączając się od dziś do czytelników, chciałam zaprosić skromnie do siebie, gdyż dopiero zaczynamy. Niekończący się wywód dwóch młodych kobiet i Twój autonomiczny wybór czy podążać za poszlakami, gdyż trendy niestety, ale 'gwałcą' naszą kreatywność :) www.firststep2fame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam :). Obserwuje Twojego bloga juz od bardzo dawna i musze przyznac, ze na poczatku nie przekonywal mnie Twoj styl, ale pozniej zrozumialam ze to jest Twoj styl i czeroiesz z Niego radosc! a pozniej zrozumialam, ze to po psortu cala Ty i ze w tym czujesz sie dobrze. i od tamtego momentu Ce uwielbiam :). Pozdrawiam Cie Asiu z calego serca i zycze mnostwa blogowych sukcesow!


    a i napomne jeszcze ze Twoj blog zainspirowal mnie do stworzenia mojego. jesli masz ochote, zapraszam :)
    www.layla-fash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* to dla mnie wiele znaczy ♥ :))) bardzo , bardzo mi miło, że doceniasz to, że ,,jestem jaka jestem'' ;) i nie przekreślasz mnie tylko i wyłącznie ze względu na wygląd zewnętrzny ;))♥

      Usuń
    2. ps. bardzo się cieszę, że mój blog był dla Ciebie inspiracją ;):*

      Usuń
  49. aska mam tu cos dla ciebie, zajrzyj koniecznie, moze da ci to troszke do myslenia takie wylozenie kawe na ławe: http://celebixy.pl/tyle-wysilku-14613

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za link :)
      nie chodze w szpilkach 24h/24h więc nie uważam, zeby stanowiło to dla mnie jakieś wielkie zagrożenie ;)
      stawiam, że bardziej niszczy mi się kregosłup od pracy, niż np. stopy od chodzenia w szpilkach ;)

      Usuń
    2. asiu ale od szpilek nie niszcza sie jedynie stopy ale wlasnie glownie kregoslup. poprzez takie ustawienie stopy na ciele wymuszona jest nienaturalna pozycja kregoslupa - poglebia sie naturalna lordoza kregoslupa (w skrocie ladnie wypina nam sie pupa), ciezar ciala jest nierownomiernie rozlozony, dochodzi do zwyrodnien kregoslupa co wiaze sie z bolem, tym bardziej w sytuacji w ktorej jak sama mowisz masz dodatkowe jego obciazenie w pracy. poki kregoslup jest zdrowy czlowiekowi wydaje sie, ze wszystko jest ok, ze szpilki nam nie szkodza bo nic nas nie boli ale tak nie jest. zmiany nastepuja powoli. gdyby natura chciala bysmy mieli obcasy to by nam je dala a tak dzialamy wbrew niej. jako osoba z chorym kregoslupem (od dziecka wiec nie z powodu szpilek;) jestem swietnym testerem wszelakiego obuwia, przy nieprawidlowo wykonanych butach np podeszwie po chwili chodzenia boli mnie odcinek ledzwiowy, przy szpilkach jest to kwestia samego ich zalozenia i minutowego postania. kregoslup wygina sie "wbrew prawom natury" przez co zostaje nierownomiernie obciazony, moj juz chory wychwytuje to w minute i alarmuje bolem, twoj jeszcze zdrowy cierpi w milczeniu jak pluca palacza. nie pisze tego by byc jakims upierdliwcem ale naprawde co raz czesciej widze dziewczyny korzystajace ze szpilek jako z obuwia codziennego i przeraza mnie to. dla urody nie warto poswiecac zdrowia bo ono jest bezcenne. dlatego chcialam tylko powiedziec zachowaj zdrowy umiar i nie korzystaj ze szpilek tak jak twoja idolka doda, ktora podobno cierpi na przewlekle bole kregoslupa a notorycznie podryguje w szpilach. trzymaj sie cieplo :)

      Usuń
    3. mój komentarz wyżej był odniesieniem do zdjęcia w linku. Tak wiem, że kręgosłup tez cierpi. jednak moja wypowiedź była porównaniem.
      pisalam tez , ze nie nosze szpilek 24/24 więc nie uwazam, zeby w jakiś niewyobrażalny sposób wpływowało to na mnie. każdy jest Panem swojego losu... inni palą i piją, inni jedzą słodycze i chodza na szpilkach :)

      Usuń
  50. które buty lubisz nosić najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam sentyment do szpilek mojego ulubionego modelu w kolorze nude :)

      Usuń
  51. zrobisz kiedyś jakiegoś vloga czy poradnik? ♥
    bardzo chciałabym usłyszeć twój głos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się o coś takiego ;))) (powiem też, że już się przymierzam od jakiegoś czasu, ale na efekty jeszcze będziemy musieli poczekać, jednak już mogę potwierdzić, że ,, będzie'' ;)

      Usuń
  52. Napisz proszę gdzie kupiłaś te getry? Są świetne!:) Przy Twojej figurce wyglądają booosko:) Nie przejmuj się szczekającymi anonimami..skoro już krytykują to dlaczego nie mają odwagi się podpisac? Bo to zakompleksione tchórze;) Miłego wieczoru!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były kupione w sklepie Bershka.
      :)) nie przejmuję się ;) nic ,a nic ;P ♥

      Usuń
  53. Zdjecia troche klamia a jeszcze jak sa zrobione dobrze...aczkolwiek i tak widac,ze jestes nabita ale zgrabna i nie ma co sie dziwic ze nosisz tak wysokie buty....ja mam 170cm i w plaskich butach czuje sie malutka.Ja tez jesten z malej miejscowosci ale ubieram sie jak chce i mam dzieci...;-)i moze nie jedni pomysla ze nie wypada ale mam to w d.... A moje pytanie farbujesz wloski sama jesli tak to farba jakiej firmy?I w jakim jestes wieku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i bardzo dobrze ;) to Ty masz się czuć dobrze, nie nikt inny ;)
      tak, farbuję sama farbą : bardzo bardzo jasny blond - loreal preference :)

      mam skończone 24 lata ;)

      Usuń
  54. i jeszcze jedno!!! Masz makijaz permanentny??? Bo chce brwi zrobic ale boje sie bòlu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam makijażu permanentnego :)
      ale z tego co słyszałam ( i widziałam na własne oczy - bo byłam przy takim zabiegu :)) to ten ból nie jest aż tak mocny i da się wytrzymac ;)

      Usuń
  55. Naprawdę nie widzisz tego, że wyglądasz jak hmm... panienka lekkich obyczajów? NAPRAWDĘ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie widzę... :) a jak masz z tym jakiś problem, to myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie jak po prostu zamkniesz oczy :]
      czas życia w stereotypie już dawno się skończył. jednak widzę, że wiele osób ma z tym jeszcze problemy. :)

      Usuń
    2. TO nie jest stereotyp... wyglądasz jak taka dziwka z ulicy. I to taka najtańsza, żałosna, której nikt nie chce, bo boi się syfa

      Usuń
    3. ogólnie nie publikuję, takich komentarzy jak ten powyżej... bo nie dam się obrażać.
      Bardzo bym chciała wiedzieć, kto jest właścicielem tego komentarza ( na pewno jednak się nie dowiem :))
      Czasami zadziwia mnie fakt jak niekóre osoby musza być zjeba*e. Po pierwsze w jakim celu tu wchodzi? jesli po to tylko, żeby mi dowalić, to coś musi być w tym, że im większy osiągamy sukces tym więcej mmay wrogów.

      Czy ta osoba jest zazdrosna? Na pewno. Nie ma tu konkretnego przykładu, co może być tego powodem, ale czasem, wystarczy sam fakt, że udaje mi się coś osiągnąć, spełniam się... i to może być główna przyczyna wylewania pomyj na moją osobę.
      Anonimie - bardzo chętnie spotkam się z Tobą w strefie ,,live'', nie w interencie. Bo w internecie kazdy głupi, może udawać, ze jest odważny i srać jadem na odległość.

      I tak jak pisałam wyżej. Zdejmij z oczu klapki, bo nie zyjemy w XV wieku. To, że noszę wysokie szpilki i krótkie sukienki, nie oznacza , ze jestem dziwką :D haha
      A to w jaki sposób napisałaś komentarz świadczy tylko o tym, na jak ograniczonym poziomie jest twój mózg.
      Zastanów się 2 razy zanim komuś nabluzgasz. I pamiętaj, że nigdy nie jest się anonimowym w sieci :)

      Usuń
    4. asiu pamiętaj że głodny zawsze o chlebie ;)
      myślę że ten anonim po prostu sie do ciebie ślini i zazdrości az mu para uszami idzie- słabi boja się ludzi sukcesu i twardego charakteru, nie ma co sobie takimi głowy zawracac ;)
      wiesz jak to jest- idzie odwalona panna ulica- wszyscy sie ogladaja. kulturalny w ciszy cos tam sobie pomysli czy ze ladna, ze zgrabna czy ze fajnie ubrana...a cham zaraz na glos skomentuje wlasnie w powyzszym stylu anonima.

      Usuń
    5. Jak ja to mowie: Kozak w necie,Cipa w Swiecie:] Cos w tym musi byc:] Mialam podobna sytuacje, z tym ze jeszcze na Gronie. Zaczełam sie udzielac na forum mojego ulubionego pubu do ktorego czesto zagladałam razem z moja przyjaciółka.Pewna dziewczyna non stop sie przypie*dalała do mnie, a na zywo kiedy ja spotkałam pod kiblem nawet nie potrafiła spojrzec mi w oczy:]Taka z niej Kozaczka była:]

      Usuń
  56. jaki masz obiektyw w aparacie? standardowy który by w zestawie czy kupowany oddzielnie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 2 - jeden, który był w zestawie i drugi , który kupiłam sama - Nikon NIKKOR AF-S 50f/1.8G

      Usuń
  57. ile ważysz i ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. waga coś ok. 56kg ;) dawno się nie ważyłam w sumie :p ale wagę mam raczej stałą :)
      wzrost : między 161-164 :P tez dokładnie nie wiem ;P hehe ;)))

      Usuń
  58. Co sądzisz o blogu Kasi Tusk?? Ma odmienny charakter niż Twój co nie przeszkadza mi lubić Wasze obydwa style :) I nie łam się wpisami o Paniach lekkiego obyczaju - jest oczywiste, że ktokolwiek to napisał jest zazdrosny i mu się podobasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadzi bardzo fajnego bloga :) faktycznie ma styl całkiem odmienny od mojego, jednak czasem lubię zobaczyć, ,,co nowego'' u niej :) no i ma genialne zdjęcia :)

      Usuń
  59. nigdy bym Tobie 56 kg nie zarzuciła !;) figurka cudnowna <3 sama dużo przeżyłam począwszy od "pulpecika" kończąc po anoreksji.. Na poczatku anoreksji znalałam Twoj blog i to zawsze Ciebie miałam jako wzorzec ;) Muszę przyznać, że jak siostra widziala jak oglądam Twoje zdj. to pokazywala mi moje doslownie "kości" i mówila, że jeśli chce mieć taką figurke to musze zacząć jesc i przełamalam się !;) Dziękuję, że natrafiłam na Twojego bloga ;*;) Można powiedzieć, że masz swój mały wkład w tym <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może zabrzmi to infantylnie... ale czytając Twój komentarz, miałam dreszcze ... i na koniec zebrały mi się łzy w oczach. Naprawdę.

      Bardzo wiele to dla mnie znaczy, że w jakiś tam sposób (nawet drobny) przydałam Ci się. Wiem jaki to problem z anoreksją (znam osobiście jedną dziewczynę, która taki problem miała :( i przykre jest to kiedy nie da się pomóc, a dla wiekszości zdaje się być to tylko takim ,,zwykłym problemem'' , że przecież ,, i tak się przytyje'' i będzie dobrze, a to wcale nie jest takie hop i już)

      Bardzo się cieszę, że udało Ci się przełamać i że już jest dobrze ;) bo to bardzo ważne :)
      oby tak dalej ! ♥ :) :*

      Usuń
    2. dziękuje :* i jeśli mój komentarz wzbudzil w Tobie jakieś "złe" emocje to przepraszam.. Mam dopiero 15 lat i chodź jednak to już koniec gimnazjum to czasami palne się coś głupiego ;)

      Usuń
    3. oj nie :) absolutnie nie sa to złe emocje :) przeciwnie właśnie ;)) :* ♥

      Usuń
    4. Twój partner ma Skarba ;) I jedyne za co mogę Cię "nienawidzić" to tylko z zadrości o Twoją cudną figurke <3 :*

      Usuń
    5. dla takich chwil warto prowadzić bloga, mając świadomość że się komuś pomaga :) myślę że ten jeden komentarz wynagradza te wszytkie chamskie komentarze od anonimów :) życzę Wam obu duzo pomyślności :)

      Usuń
  60. Hej hej! Obserwuję Twoja bloga od bardzo dawna. Może i Twój styl nie przypadł mi do gustu ale Ty sama bardzo! :) Jesteś taką miłą osobą, wzbudzasz sympatię, jesteś uprzejma i nie dajesz się sprowokować przez te niektóre okropne komentarze.. Cieszę się, że się nimi nie przejmujesz i realizujesz to, co lubisz robić najbardziej.
    Lubię Cię i już! ;D

    I jedno pytanko: Masz ładną cerę.. Jest ona taka idealna (tzn. bez pryszczy, zaskórników) z natury, czy może byłaś kiedyś na oczyszczaniu? Jeśli tak, to czy mogłabyś napisać co o tym sądzisz? Czy rzeczywiście jest to szkodliwe?

    Pozdrawiam Cię serdecznie! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥ Dziękuję :* :)

      taka idealna to zawsze nie jest :p czasem coś mi wyskoczy :p hehe ;)))
      z natury mam bardzo suchą skórę ( a nawet bardzo bardzo) i może dlatego nie jestem aż tak ,,obsypana'' w te ,,cuda'' ;))
      nie byłam nigdy na oczyszczaniu, a czy jest szkodliwe? hmm... ciężko mi stwierdzić to bezpodstawnie. ale myslę, że jesli miałabym duże problemy z cera to pewnie bym się na taki zabieg wybrała. Jednak musiałby to byc dobry salon kosmetyczny, w którym jest fachowa obsługa.

      Usuń
  61. czy kończyłaś jakieś kursy kosmetyczne? byłaś na szkoleniach? ile lat zajęło Ci dojście do tego etapu zawodowego?:) czy wszystkiego nauczyłaś się już podczas pracy w salonie kosmetycznym?:) sama zastanawiam się nad studium kosmetycznym i stąd tyle pytań ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kursy kosmetyczne jakie kończyłam wszystkie były tylko i wyłącznie o paznokciach :) pierwszy jakieś 5-6 lat temu :P ( w Pszczynie) a wszystkie kolejne ( ok 5) już w Łodzi w salonie Beautica.
      ile lat? no więc będzie to jakieś 5-6 ( jednak to nie tak, że non stop ... czasem były krótkie przerwy ;))
      nie , aby dostac pracę w salonie musiałam posiadać ukończone kursy i sporo wiedzy na temat wykonywanego zawodu.
      a jesli chodzi o studium kosmetyczne, ukończyłam je... jednak na temat paznokci było tam niewiele... a inne zabiegi tak naprawdę nie bardzo mnie kręcą, więc szkoła ukończona, ale i tak zajmuję się tylko jednym - paznokciami ;)

      Usuń
    2. dziękuję bardzo za odpowiedz :*

      Usuń
  62. U look lovely! Stunning outfit! :)

    Love ur blog, Im your newest follower! Feel free to check out my blog!!
    There is some little giveaway goin on as well :)
    http://n-twicfashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  63. nie czytałam wszystkich komentarzy więc nie wiem czy te pytanie już padło ;)
    dostałaś pracę po znajomości u S.P czy jakoś się tam sama zakręciłaś? ;) ciekawi mnie to bo teraz jest ciężko o pracę a szczególnie w dobrych salonach ;) byłaś jedną z blogerek która także i mnie zainspirowała do prowadzenia bloga ;) choć może o innej tematyce ale jednak ;) niektóre Twoje stylizacje moim zdaniem były nietrafione ale widać, że się w tym co zakładasz dobrze czujesz i tak też wyglądasz ;)

    no i życzę wytrwałości z Twym Mężczyzną ;)
    ps. można wiedzieć czemu dla niego właśnie zrezygnowałaś z resocjalizacji? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) ♥
      cieszę, się że mogłam być Twoją inspiracją do założenia bloga :) bardzo mi miło ;)

      jesli chodzi o pracę, oczywiście nie było to po znajomości :) ( wtedy jeszcze nie byłyśmy jako takimi ,,znajomymi'' ;))

      z resocjalizacji zrezygnowałam dlatego, że wyjazdy na weekendy po prostu mi przeszkadzały :) miałam zbyt mało czasu na związek i musiałam podjąć jakąś decyzję :)

      Usuń
  64. ten stanik co zamówiłaś.. bożeeee !!! bomba <3 :*:*:*:*
    kiedy stylizacja w nim . ;>?
    Miini. ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Asia, dzięki tym pytaniom naprawdę wielki szacun:) Po tym jak odpowiadasz, trzymasz fason, nie zadzierasz nosa...Mam ochotę umówić się z Tobą na kawkę i poplotkować...z resztą pewnie nie tylko ja:) Czekam na kolejne stylizacje:)buźka

    OdpowiedzUsuń
  66. Generalnie świetnie sobie radzisz z prowadzeniem bloga.
    Jakich rad udzieliłabyś początkującym blogerkom?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :)

      jakich rad?
      myślę, że na poczatku trzeba trochę się rozkręcić, odwiedzać różne blogi, komentować, komentować i jeszcze raz komentować :) a także dodawać do obserwowanych te blogi, które nam się spodobają :)

      dodatkowo trzeba mieć duużo wytrwałości, wiary w siebie i odporności na osoby, które próbują zniszczyć to, co udało się nam stworzyć :) na pewno nie możemy się poddać jesli coś nie wychodzi, trzeba czasu, aby wszystko wyglądało tak jak wygląda ;)

      Usuń
  67. Bardzo lubię Twojego bloga, od dawna jestem Twoją czytelniczką :) Masz świetny styl, tak trzymać! Pozdrawiam :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Mieszkasz sama czy z rodzicami?

    OdpowiedzUsuń
  69. Również jestem blondynką:) Więc pytanie odnośnie włosów :) Bo moim zdaniem Twoje są prześliczne i zadbane:)

    1. Jak dbasz o włosy? Jakich używasz kosmetyków?

    i drugie z o=innej beczki?

    2. Jakiego używasz podkładu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. w zasadzie to normalnie :P heh ;)) szampon, odżywka, olejki itp. ;) nie używam prostownicy :)
      używam produktów, które pokazywałam na blogu firma - z.one concept :)

      2. jesli już uzywam to Rimmel ;)

      Usuń
  70. Gratuluję aż tylu wyświetlań i doceniam Twoje zaangażowanie w prowadzenia bloga

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratuluję aż tylu odwiedzin i podziwiam zaangażowanie w prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję aż tylu wyświetlań i doceniam Twoje zaangażowanie w prowadzenia bloga

    OdpowiedzUsuń
  73. Jaką bieliznę nosisz?Koronkową,sportową?Biustonosze push-up,usztywniane czy miękkie?Figi,szorty,stringi?Jakie kolory bielizny lubisz?Blog bardzo mi się podoba,widać że masz swój styl wypracowany styl i tak trzymaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :P dobre pytanie, może kiedyś się zaprezentuje :P a tymczasem niech pozostanie niewiadomą ;P

      Usuń
    2. Post z bielizną,mógłby być ciekawy.Pomyśl o tym.Np.Diamentica prezentuje swoją szufladę z bielizną;)Choć z ciekawości,może uchyl rąbka tajemnicy.

      Usuń
  74. Idziesz na dzienne czy zaoczne studia ?:D Bo ja jestem na dziennych - mogę Ci powiedzieć co nieco na temat niektórych wykładowców i samych przedmiotów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idę na zaoczne ;)
      Dziewczyna mojego kuzyna, też jest na tym kierunku ( na 3 roku) i ma dla mnie naszykowane notatki:P) ale jakby co to się do Ciebie zgłosze ;)))

      Usuń
    2. Wiesz co z roku na rok zmienia się wszystko odnośnie przedmiotów i ja np miałam w pierwszym semestrze to, co teraz mają na 3 roku i odwrotnie więc jest jeden wielki bigos hehe ;)

      Ale jak coś to wal śmiało:)

      Usuń
  75. hej:) lubię oglądać Twój blog :) większość stylizacji jest świetna:)
    mam pytanie: napiszesz coś więcej o swoim facecie? jak długo jesteście razem?
    pozdrawiam cieplutko:)))
    weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o moim facecie zostawiam dla siebie :P ;)))

      razem jesteśmy już ponad 2 lata ;)

      Usuń
    2. rozumiem:) dziękuje za odpowiedź:)
      ja mam podobny staż z moim mężczyzna;)
      p.s jeszcze raz gratuluję bloga, jest naprawdę wspaniały a Twoje stylizacje są dla mnie inspiracją;)

      Usuń
  76. miałaś taki czas, że nie chciałaś już prowadzić bloga?
    co cię inspiruję?
    wolisz szpilki czy trampki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam :) niestety czasem są takie chwile zwatpienia, czy coś co się robi jest takie jak chcielibyśmy, aby było. I po prostu wydawało mi się, że blog nie jest taki jaki bym chciała.. ale szybko się opamiętałam i mogę powiedzieć... że nie wyobrażam sobie życia bez blogowania ;)))

      tak jak wyżej pisałam inspiruję się ludźmi sukcesu ( i nie mówimy tu tylko o gwiazdach show biznesu ;))

      jesli mam wybierać wybieram szpilki ;) ale jesli będę miała okazję kupić fajne trampki, to też je kupię, u mnie królują 2 style - sexy i sportowy ;))

      Usuń
  77. Dedykuję Ci piosenkę. Tak mi się z Tobą skojarzyła ;]
    http://www.youtube.com/watch?v=VQs62a_TIY8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to widocznie masz złe skojarzenia :)))

      Usuń
    2. rany.. brak mi słów... nie wiem z której strony ta piosenka pasuje

      Usuń
  78. myślisz o dzieciach ?

    OdpowiedzUsuń
  79. Chciałam zapytać:
    1. Jak długo jesteś fanką Dody?
    2. Wygodnie Ci się chodzi w tak wysokich szpilkach? Jak pierwszy raz założyłaś 15cm to nie było trudno?
    3. Skąd bierzesz inspiracje na ubiór?
    4. Masz prawo jazdy?
    5. Chciałabyś mieć dzieci? Jakie imionka byś chciała?
    6. Lubisz gotować?
    7. Mówisz po jakimś innym jezyku?

    Ogólnie BLOG niesamowity ! ♥ ♥ ♥ Jestem ogromna fanką twojego bloga.. a wpadłam na niego przypadkowo. Pierw zakochałam się w twoich szpilkach, a potem czytając wszystkie posty uznałam, że masz świetną osobowość. Podoba mi się to, że nie przejmujesz się opiniami innych!
    Pozdrawiam ♥ :))

    OdpowiedzUsuń
  80. fajnie :)
    zapraszam http://onelifewoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja mam pytanie czy chodząc w takich wysokich obcasach nie masz problemów z odciskami?

    OdpowiedzUsuń
  82. ile u Ciebie kosztuję zrobienie paznokci??

    OdpowiedzUsuń
  83. napisz co należy zrobic żeby zacząc współprace z firmami?

    OdpowiedzUsuń
  84. a ja bym się chciała kochana dowiedzieć, czemu tak mało dodajeszoostatnio zdjęć pazurków na drugim blog??
    bardzo lubie Twoje pazuraski i pomysły na stylizacje :) nawet kilka razy zainspierowałam się robiąc sobie pazuraski :)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo miły i dobrze czytający się blog:) Zapraszam równierz do przeczytania mojego jeżeli pozwolisz, że dodam link na Twojej stronie,
    www.otymconajwazniejsze.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. A ja mam do Ciebie prośbę...Czy mogłabyś dodawać więcej codziennych zdjęć w domowej scenerii na przykład? :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  87. skad bierzesz kase na to wszystko ? :) masz jakises tansze lub darmowe rzeczy za reklame ?

    OdpowiedzUsuń
  88. ja mam pytanie :D
    Te spodnie na zdjeciu to leginssy ? :)
    jak one wygladaja? są tak jak dzinsy tylko bez kieszonek, zamków czy po prostu są z materiału tylko w takim kolorze jak jeansy? :)

    OdpowiedzUsuń
  89. dostajesz buty itd do promowania tez? :) zazdrosc :P

    OdpowiedzUsuń
  90. Asiu, przestan sie opierdzielac i dodaj jakis nowy post i to szybciutko bo fani tesknia! :) u mnie nowa notka i podejrzewam ze sweterek moze Ci sie spodobac :). POZDRAWIAM!

    www.layla-fash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Jak duże jest wasze mieszkanie??

    OdpowiedzUsuń
  92. jakim autem jezdzisz?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE