10/08/2012

Anna Dello Russo - i u mnie :)

Cześć Wam!
 
Wiem, że moja aktywność na blogu ostatnio trochę opadła, ale niestety nie bez przyczyny :( miałam trochę zajęć i dodatkowo cały weekend zajął mi ( pierwszy na nowym kierunku) zjazd studencki :)
ale już teraz mogę Wam powiedzieć, że wracam do intensywniejszego blogowania ;)
dziś pokażę Wam co do mnie dotarło ;D zakupione oczywiście 4 października :P kilka godzin po tym jak trafiły do publicznej sprzedaży tylko 2 sieciowych sklepów h&m ( warszawa i kraków) na całą Polskę.
Miałam ,,swojego człowieka'' ( Martę :D :* ) w Krakowie, niestety jak trafiła do H&M'u o godzinie jedenastej... nie było już prawie nic z limitowanej kolekcji... pani sprzedawczyni powiedziała, że chętni na kolekcję ,,Anna Dello Russo for H&M'' czekali od 7.30 rano... i do tego brali większość rzeczy hurtem! 0_o
Jednak dała nadzieję, mówiąc iż... po 12 wykładają jeszcze towar z zaplecza i najprawdopodobniej to co ja chciałam, tez miało się pojawić... Marta miała czekać i dać znać... niestety pojawił się jeszcze jeden problem... rozładował się jej telefon ;/ i nie wiedziałam czy uda jej się kupić czy nie ...
Doszłam do wniosku, że zobaczę czy ktoś już wystawia na Allegro... (owszem :) pierwsze 2 sztuki jakie się pojawiły były za 289zł i kolejna za 399zł :D - cena sklepowa 149,-
 
Jendak po nich pojawiła się kolejna ( trochę tańsza ;)) para i nie czekając na informację od Marty czy udało jej się kupić czy nie... kupiłam ;D
 
ps. jak się później okazało, Marcie niestety nie udało się kupić okularów dla mnie... i podjęłam bardzo dobrą decyzję kupując je na aukcji ;)) ;p
 
oto one :
 

Jak Wam się podobaja??? ;D Bo mi baaaardzo ♥ :D


42 komentarze:

  1. Nie w moim stylu,al efajnie ze udało Ci sie je kupic:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne są <3
    buziaki:*
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey ! Link do twojego blogu dostałam od Koleżanki z klanu Jagody !
    Twój blog jest cudowny !
    Masz świetny styl ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey ! JA też mam link do jagody !
    świetne stylizacje !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyno jestes fenomenalna !!!!

    Nie dziwie sie ze założycielka klanu Jagoda jest tobą zachwycona !!!

    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają fatalnie. Aż mi się śmiać chce. Chyba 1 rzecz jaka mi się u Ciebie z ostatnich zakupów nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe jakie pomysłowe :D
    Ciekawe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe do jakiś wymyślnych stylizacji, lecz na codzień nie bardzo pasują. A ile za nie dałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszmarne. Jak cała kolekcja ..

    OdpowiedzUsuń
  10. kicz! za darmo nie chciałabym

    OdpowiedzUsuń
  11. Fanrastyczne zdjecia i okulary :) inne niz te ktore spotyka sie na ulicy :). Ja tylko marzylam o zlptych szpilkach, ale tak jak mowisz ludzie sie rzucili i tyle widzialam haha :) ale przezyjeeee :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże drogi, nawet nie wiedziałam że w H&M była jakaś kolekcja, hahah:D

    OdpowiedzUsuń
  13. aale Ci zazdroooszcze :) piekne są!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne te okulary!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  15. szczerze to z tej kolekcji podobały mi się tylko buty

    OdpowiedzUsuń
  16. są mega zajefajne:)
    choć pewnie tylko niewielu będzie je nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  17. o rany, nie spodziewałam sie ze ludzie zrobia taki nalot na sklepy !
    Widziałam, ze Doda je ma ;) Dlatego kupiłas ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie dlatego :))
      kupiłam bo mi się spodobały :) pierwszy raz widziałam je u znanej blogeri :) ( i tak własnie dowiedziałam się kiedy będą do kupienia) ale nie będę pisac u której ;)dopiero potem widziałam je u Dody :)

      Usuń
  18. jeah też poluje na te okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogłam sobie wspomnieć u kogo je widziałam ale już wyczytałam, że u Dody! No właśnie! ;)
    jeeejku jaka jestem zafocana... o ostatniej kolekcji dla H&M o jakiej wiem to ta od Lany Del Rey... wstyd! ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Okulary są świetne, ale nie wiem czy bym była a tyle odważna by je nosić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the sunglasses! I'm waiting for your styling post with these :)

    Visit my blog too: http://jadorefashionlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. No, no.. też mnie kusiły te okularki ;)
    Ale oczywiście kolekcja pojawiła się przed moja wypłatą ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. strasznie podoba mi się ta kolekcja;)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziwne ... w Galerii Krk, byłam o godzinie 20.00 i mieli bardzo dużo sztuk tych okularow

    OdpowiedzUsuń
  25. ja oszalałam na punkcie złotych szpil z tej kolekcji <3 okularki też super

    OdpowiedzUsuń
  26. czekam na notke w oularach i staniku (pięknym) zreszta

    OdpowiedzUsuń
  27. troche takie demoniczne i coś dla fashionadict ;)
    podobają mi się i pewnie będziesz w nich ciekawie wyglądać!

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno wszyscy będą cię widzieć z daleka w tych okularach :D !

    OdpowiedzUsuń
  29. wow, genialne!
    O Annie Dello Russo coraz więcej słychać, podziwiam ją za tę oryginalność stylu, a Tobie życzę, żeby się dobrze nosiły!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolekcja dodatków pani Anny Dello Russo dla H&M to totalna porażka i tandeta. W katalogu już wyglądały strasznie kiczowato, w realu niestety jeszcze gorzej. Ale to jest tylko moje zdanie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE