10/09/2012

Kolczaste kolce & okulary A.d.R.

Heejka :)
i tak jak obiecałam, zwiększam swoją aktywność na blogu :)  kolejny post przed Nami ;))
dziś możecie zobaczyć, to co ostatnio prezentowałam na fb i blogu ;))
oczywiście nie jest to zestaw na ,,codzienne wypady'' ;D ale na imprezę... z miłą chęcią ;D
(ps. na imprezę - jeśli idę - idę tylko i wyłącznie z moim facetem... więc możecie sobie darować , zbędne komentarze ;P ;)))
tu macie link jeśli spodobała Wam się kolczasta ,,góra'' ;D [ klik ]
 
 
 








 
jacked - stradivarius | bra - Romwe.com | pants - bershka |  glasses - h&m | bracelet - EdiBaZZar.pl |
 


71 komentarzy:

  1. jest stanik, są okulary... to na co czekałam :) zajebista stylizacja!! jedna z lepszych :) i wszystko do siebie pasuje... bravo Asia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG...Wyglądasz bardzo ,tanio' delikatnie mowiac

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty już pisałam wcześniej,ze są super.Sama rozwazalam kupno i wrzucilam o tym post;) Czarno-białe zdjęcia bardzooo mi się podobają;) Co do góry musiałabym ogarnąć swoją Oponke by ja włożyć;)
    Cały look super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!
    odważnie i z pazurem!
    podoba mi się Twoja konsekwencja!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stanik masz rewelacyjny!
    Ja to swoją oponke bym musiała zgubić aby się tak ubrać :D
    Okulary widziałam u Dody ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam drugie i trzecie zdjecie :) jestes piekna i te okulary Ci pasuja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no przynajmniej nikt sie nie odważy Cie obmacywać na imprezie ;D stanik - bossssskiii<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja, wyglądasz rewelacyjnie!! :-)

    Pozdrawiam, Kamila

    OdpowiedzUsuń
  9. Te buty sa po prostu niesamowite!!!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fjne spodnie :) moze post o tatuazach jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. biustonosz i buty ♥ zakochałam sie;oo

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet jak na imprezę to dość odważna i nieco kontrowersyjna propozycja, ale jak widać można powiedzieć, ze jesteś odważną dziewczyną co potwierdzilas juz nie raz ;) a ten stanik jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygladasz bosko! Swietnie Ci w tych okularach;-) Mam pytanie masz przedluzone wlosy w tej sesji czy to twoje naturalne bo sa bardzo ladne:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to jesteś kobieta DYNAMIT! :D
    Piękna, zgrabna, powabna i.. kolczasta! :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. No ocieka to wszystko sexem....
    Jak dla mnie czad na maxa, choć przytulić by się do Ciebie było ciężko ;)
    Kocham takie czarne leginsy...

    michał

    OdpowiedzUsuń
  16. Na taki 'strój' mogą sobie pozwolić tylko bardzo szczupłe kobiety, co nie zmienia faktu, że stanik bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie, nie, nie i jeszcze raz nie. O ile naprawdę z przyjemnością patrzę na niektóre Twoje stylizacje, tym razem zajechało mi magazynem dla panów. I niestety, nie jest to smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  18. staniczek czaderski, idealny na imprezy, chociaż ja nie miałabym tyle odwagi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. wow !!! ale ostra stylizacja :) dosłownie! ;)
    Podoba mi się. Kojarzy mi się z takim scenicznym lookiem :)
    A w tych okularach wyjątkowo Ci do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  20. do tego stanika to chyba jakiś gorset underbust czy coś... bo tak sam, nawet na imprezę, to trochę za mało :D to jednak stanik jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uważam, że kurtka + stanik wygląda okej :)
      nie rozumiem dlaczego wszyscy sa tacy zgorszeni... :P
      pewnie niedługo trzeba będzie zakładac coś na kostium kąpielowy, bo większości będzie się kojarzyło nie tak jak trzeba :P ;)))

      pamiętajcie, torchę więcej luzu :)
      ,,Mamy w Polsce ogromny problem z akceptacją tego, co inne czy kontrowersyjne. Szczególnie, jeśli chodzi o strój, bo najłatwiej czepiać się tego, co widoczne na pierwszy rzut oka. ... Nie każdemu musi się podobać, bo i nie każdemu pasuje. Za to każdy powinien się nauczyć akceptacji tego, co inne. '' ;)))))

      Usuń
    2. Problem z tolerancją w Polsce? Jak ktoś wyżej już napisał wyglądasz co najmniej wulgarnie i to nie jest normalne, żeby stanik zakładać do kurteczki, nawet jak jest ozdobny. Są pewne granice, które konsekwentnie ze złym smakiem łamiesz. Oćwiekowanych seksem, cytując Michała. I w moich oczach to nie jest komplement. Ale co kto lubi.

      Usuń
    3. dalej podtrzymuje ,,swoje'' zdanie, że nasz kraj cierpi na ogromny brak tolerancji...
      Ty lubisz elegancki styl ja lubię taki jak widać :) dla mnie nie ma zasad pod tym względem. ktoś musi je łamać. (co więcej jak by projektanci nie łamali zasad, to zapewne nie byłoby dziś nic modnego - tylko ciągle to samo) więc ja ubieram się tak jak mi się podoba - a tym bardziej uważam, że jest to dozwolone kiedy wybieram się na imprezę ( przecież nie mam niczego na wierzchu :) (nie mniej jednak ważne też jest to, żeby nikogo nie oceniać po wyglądzie) :)) i tu wracamy do punktu zwanego ,,brakiem tolerancji'' - ,,Nie każdemu musi się podobać, bo i nie każdemu pasuje.''
      ps. dla mnie dziwne, że np. w Anglii czy NY nie zrobiłabym tym strojem żadnej sensacji, a u Nas już tyle oburzenia :)
      trzymajmy się tego co nam się podoba, a inni nie powinni się do tego wtrącać :) nikt za nas nie umrze, więc dlaczego mamy robić tak jak widzi się innym?
      Ty ubierasz się tak jak lubisz... ja nie próbuję Cię zmieniać :) nie rozumiem tego ,,narzucania'' swoich poglądów...

      Usuń
    4. To znaczy może tak. Ja bym nie chciał aby moja dziewczyna poszła w takim stroju na imprezę ze mną a już tym bardziej beze mnie jednak bardzo bym chciał aby coś takiego czasem założyła w domu, bo mi się podoba - więc komplement był. Nie zmienia to faktu, że Eve-r-green ma trochę racji. W naszym kraju ciężko się przebić przez "pewne granice" i trzeba by mieć totalne jaja aby w czymś takim ruszyć w lecie na Marszałkowską. Chociaż wieczorem w jakiejś nadmorskiej miejscowości? Czemu nie. To jest bardzo śliski temat.

      michał

      Usuń
    5. ja już napisałam co myślę i nie uważam, że ten strój jest zły ( nie mam na wierzchu, ani tyłka, ani biustu) mam rozumieć, że pokazywanie brzucha jest już zabronione?. jak się komuś nie podoba? nie musi patrzeć.

      Usuń
    6. Asiula, na plaze zaloz habit bo przeciez pokazywanie brzucha jest złe;p

      Usuń
    7. Hmm to może ja też się wypowiem. Nie wydaje mi się żebyśmy mieli w Polsce problem z tolerancją.
      Można pokazać nogi / brzuszek/ trochę piersi ale ze smakiem i klasą.
      Czego niestety tutaj nie widzę.
      Można np. ubrać delikatnie opadającą bluzeczkę na ramię odsłaniając stanik jak u Pauli z Beauty Fashion Shopping. Paula pokazała trochę ciała i stanik, ale z klasą .
      Ale nie od razu wyskakiwać w samym staniku i kurtce , bo to jednak nie wygląda ładnie tylko po prostu wulgarnie.
      I moim zdaniem nie ma tu znaczenia czy ubierzemy się tak w Polsce / Niemczech / Angli /czu Usa . Bo jeśli coś wygląda wulgarnie to po prostu tak wygląda, bez względu na kraj.
      I tłumaczenie,,Bo nie ma tolerancji w Polsce" jest moim zdaniem trochę bezpodstawne.
      Każdy ma oczywiście swoje zdanie, dla jednych wygląda to wulgarnie a dla innych nie.

      Usuń
    8. Miiszel jestes tego pewna , że Paula pokazała tylko taką stylizację???
      Uważasz, że pokazała to z klasą? a ja wulgarnie? Pamiętaj, że moja propozycja jest na imprezę...
      a co powiesz na to - sądzę, ze Paula to założyła na ulicę... i raczej nie widzi w tym nic złego( może, podbije jej to trochę statystyki, ale spoko :]) zajrzyj w ten link i wypowiedz się u mnie jeszcze raz , dobrze?

      http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/2012/09/killing-me-softly.html#comment-form

      fajnie się krytykuje :) ale fajnie by było jak by wszyscy byli równo osądzani :)

      Usuń
    9. No tak, to zmienia postać rzeczy. Mi chodziło bardziej o tą 2 stylizację z sukienką i sweterkiem.
      U Pauli ta stylizacja wygląda trochę inaczej, Paula zrezygnowała z wysoskich butów,dalej wygląda wyzywająco ale z klasą. nie mniej jednak uważam że trzeba być mega odważnym żeby się tak ubrać.

      Usuń
    10. każdy ma swój typ. no i nie każda stylizacja musi być taka sama. to, ze ma płaskie buty, nie znaczy, ze moja styl. jest gorsza. ja po prostu nie lubie plaskich butow, i dlatego mam nite walki... a czy komuś się to podoba czy nie... no to już jego zdanie. mi się podoba i to jest najwazniejsze. ( i dodam ze nie tylko mi ;))

      Usuń
    11. To chyba jakiś żart. Tak na imprezę? Chodzenie w staniku (zdobionym czy nie zdobionym bo to bez znaczenia, stanik to stanik!) na imprezę to przegięcie! Rozumiem mieć na sobie sweter z którego wystaje kolczasty stanik ale do kurtki i lateksu?! Wulgarnie, bez stylu i klasy! Zestaw który masz na sobie (mi się nie podoba ale to nie ma znaczenia) jest idealny do stylizowanej sesji ale nie na IMPREZĘ.

      Usuń
  21. Jest MEGA..... odważnie i z pazurem!!! Pierwsze skojarzenie "GAGA" jest kontrowersyjnie dla tych wszystkich bo tylko obrażać potrafią. Mentalność ludzi jest powalająca OCENIANIE CZŁOWIEKA TYLKO PO SAMYM WYGLĄDZIE NIE ZNAJĄC W OGÓLE, ale brawo dla nich za (głupotę)!!! Asiu jest PRZEŚLICZNIE....

    OdpowiedzUsuń
  22. Jezu bosko !!! Ale nie było ci zimno :) ??? Masz świetnego fotografa, robi rewelacyjne fotki :)
    Pozdrawiam Zakręcona :)
    zakrecona-gaba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. W OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO W.

    jestem pod wrażeniem ; O

    OdpowiedzUsuń
  24. miałaś powiększane piersi??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ty anonimie zastanawiales sie nad powiekszeniem mozgu? Naprawde nie potrafisz odroznic prawdziwych piersi od sztucznych?

      Usuń
    2. Boze co za pytanie, a nawet jesli to co Ciebie to obchodzi?:/Żal!

      Usuń
    3. mi zal jest zakompleksionych anonimow szczekajacych dupami. amen.

      Usuń
    4. "Boze co za pytanie, a nawet jesli to co Ciebie to obchodzi?:/Żal!" To pytanie było skierowane do anonima ktory wypisal brednie na temat piersi Asi.Kogo to obchodzi czy miala czy nie.To jej prywatna sprawa i nic nikomu do tego;)

      Usuń
    5. ahahaha o ja glupiaaaaa.. :D o urzylam sie po prostu, w takim razie prosze o wybaczenie :)

      Usuń
    6. Nic sie nie stalo:) Pytania sa tutaj z kosmosu.Moze jeszcze niech ktos sie zapyta o nazwisko Pańienskie mamy Asi, albo o rozmiar penisa jej faceta. Wybacz Asiu to ostatnie zdanie ale przygotuj sie rowniez na tego typu pytania;p

      Usuń
  25. orginalnie i tak trzymać :)


    art-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. dla mnie bomba:) na imprezę jak najbardziej:) świetnie leżą na Tobie takie ciuchy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. dla mnie bomba:) na imprezę jak najbardziej:) świetnie leżą na Tobie takie ciuchy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Asienia, u mnie jest nowa notatka, wpadnij jak masz ochote :)

    OdpowiedzUsuń
  29. co by bylo zlego w tym jakbys poszla na impreze BEZ faceta? nie rozumiem, jestescie lancuchem zlaczeni czy jak? jeszcze jedna uwaga te spodnie sa za male i za plytkie - wylewajacy sie boczek to slabo wyglada, nawet w przypoadku tak zgrabnej dziewczyny jak ty. za male to za male.

    OdpowiedzUsuń
  30. super outfit + na tych zdjeciach wygladasz podobnie do Dody ! *__*
    uwielbiam Twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo, ale to bardzo odważnie. aczkolwiek to zdecydowanie nie dla mnie.
    wyglądasz w tym oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Asiu jesteś zajebista a strój mega sexy:D i bezpieczny hehe:-D xD ale niektóre komentarze zgorszonych zajezdzaja mu dewotyzmem ze tak to nazwę a na komie jestem wiec pisowni nie sprawdze:P

    OdpowiedzUsuń
  33. oootaaak <3 stanik moje marzenie! wygladasz cudownie, mega kobieco i sexownie! spodnie sa rewelacyjnie a polaczenie kolcow z jeansem - strzal w dziesiatke. ahh brakuje mi juz okreslen na Ciebie :D haha cudowna :*

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo, bardzo odważnie :)
    Pasuje mi to do Ciebie
    http://kajapisze.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale świetnie wyglądasz! :D
    Śliczna z Ciebie kobietka :)
    +naturalnie, obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, trochę goło. ale brawa za odwagę no i bardzo kobiece kształty.
    look nie dla mnie, ale Ty wyglądasz swietnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Łał, podziwiam Twoją odwagę. Żeby założyć taki stanik trzeba być naprawdę szalonym, oczywiście w pozytywnym znaczeniu tego słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wszystko jak dla mnie zajebiście i naprawdę świetnie wyglądasz :) teraz bym chciała przedstawic swoje stanowisko, nie narzucając Ci swoich poglądów. Jak tu ktoś wyżej napisał taki strój jest ok nad morzem lub po domu by zrobi np. niespodziankę partnerowi ;) ale jednak wyjsc w takim stroju na ulicę czy dyskotekę tak naprawdę (MOIM ZDANIEM!!) nie wypada. Szczerze? cholernie się cieszę że taki ubiór i 'dziwolągi', które są w USA bądź Anglii nie przechodzą u nas w Polsce. Tam nic nie dziwi, bo to wszystko przeszło do porządku dziennego. Wy to nazywacie brakiem tolerancji, ale tak naprawdę taki ubiór gorszy, starszych a także małe dzieci ;)) wiem że Ciebie Asiu to wszystko nie obchodzi, wiem że masz własny oryginalny styl. To w Tobie lubię. Ale mimo wszystko nadal mówię NIE dla tego staniczka na ulicę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oki dzięki za przedstawienie swojego stanowiska ;)) ale ja dalej utrzymuje swoje :) ;p

      ja wybieram taką stylizację na impreze.
      ( tam dzieci i starszych nie ma i na pewno nikogo to nie zgorszy:)) nie oszukujmy się, ale wiadomo jakie są realia imprez :) i mówię to jako osoba, ,,nie bawiąca sie'' a ,,pilnująca'' składu i ładu na dyskotece) - ludzie zachowują się poniżej wszelkich norm, więc dlaczego moja stylizacja mogłaby kogoś zgorszyć?
      Myślę, że własnie taka tolerancja ,,dowlonego stylu'' jesli chodzi o wygląd jest bardzo wybrakowana. I nie mowmy tu o zgorszeniu, bo tak czy siak... znajdą sie takie osoby co będą odbiegać od wszystkich. I ja nie widze w tym nic złego. Dlaczego ja mam robić tak jak ,,ktoś'' chce? a moje zdanie jest olewane? dlaczego?
      I dodaje , że nie jestem jedyną blogerką, która prezentuje taką stylizację :) - ja wybieram ją na wieczór u innych widziałam na ,,ulicę''. I co więcej nie widzę też w tym nic złego. Skoro dana osoba ma tak ochotę sie ubierać - niech się ubiera. Większość walczy o wolność słowa, to dlaczego nie możemy mieć wolności w kwestii doboru stroju? i wyglądu? :)

      Usuń
  39. stanik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. buty, biustonosz, spodnie, po prostu meeeeega!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. boska kurtka <3

    zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE