10/11/2012

ARTEOBIJOU. COM

Cześć! :)))
Dziś pokażę Wam co  wczoraj do mnie dotarło ;)
W ostatnim czasie bardzo modne stały się elementy zaczerpniętę z epoki baroku :)
tym razem innym okiem spojrzałam na świat pereł ;) i zapragnęłam mieć je przy sobie :) 
 Oto przed Wami cudne perły Swarovski na bransoletce firmy ARTEOBIJOU.COM !
( warto zajrzeć na stronę, gdyż jest tam wiele przepięknej i niesamowicie eleganckiej biżuterii )
Jak Wam się podoba? Już niedługo zobaczycie ją w stylizacji ;))
 



 

28 komentarzy:

  1. przejrzalam sobie oferte sklepu i musze przyznac ze piekna bizuterie tam mozna znlezc...szczegolnie podobaja mi sie bransolety z krysztalami...prawdziwe cudenka:)
    pozdrawiam Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiula,poproszę o taki prezencik na urodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś ciekawego :D na pewno pięknie będzie się prezentować ze stylizacją !

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna bransoletka, ale wolałabym zobaczyć ją na ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Uwielbiam takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No sliczne... :))) aj pereleczki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te perły :)
    Jestem ciekawa stylizacji z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. takie pytanie mam. kupujesz bransoletki z rossmanna?

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi sie,choc nie nosze takich ,,rzeczy,,.Pozdrawiam Goraco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedzialam, ze Swarovski robi perly?! Jestem w szoku. Ja kocham jego krysztalkowe postacie z bajek Walta Disneya ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Asiu, chciałabym wiedzieć co dla Ciebie oznacza słowo "elegancja"? Miałam wpisać to pytanie w poście z pytaniami, ale jakoś mi to umknęło, dlatego byłoby miło, gdybyś odpowiedziała teraz. Perełki bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda fantastycznie!!:)
    jestem ciekawa stylizacji z Nią:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne perły!
    Marzę o takich!
    buziaki
    http://kajapisze.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny bloog ;p
    Zapraszam do Mnie . . . http://roksanazientara.blogspot.com/
    <3 !

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny bloog ;p
    Zapraszam do Mnie . . . http://roksanazientara.blogspot.com/
    <3 !

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne perełki ;)
    Kiedy będzie post z Nimi ? już się nie mogę doczekać :)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna bransoletka.:)
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam skromnie do mnie mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. leee nic dla siebie nie znalazlam na romwe ;( chyba wybredna bardzo jestem :). a perelki sa sliczne, uwielbiam takie bransoletki i musze przyznac ze zaskoczona jestem ze to od swarovskiego bo od zawsze kojarzyl mi sie z kamieniami :). no to czekamy na stylizacje w takim razie , pozdrawiam:).

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaglądam czasem na Twojego bloga, ale niestety nie mogę w żaden sposób się posiłkować Twoimi zakupami, ponieważ nie stać mnie na zakupy w Romve itp. Te rzeczy są dla mnie zdecydowanie za drogie. Ale wyglądasz super :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE