9/18/2012

galaxy II

Cześć Wam! :)
Dziś będzie kilka zdjęć, ze specjalnej sesji ;)))
 
podobają Wam się? :)
 







 
Sukienka - Romwe.com | Buty - StyloweButy.pl
 
 
Kochani ostatnio mieliście okazję wygrać bardzo fajne rzeczy od www.Romwe.com :)
 I jest kolejna szansa !!!!!!! :D
Tym razem możecie wygrać cudowne sukienki. Sama mam jedną z nich i szczerzę mogę polecić gdyż jest mega oryginalna! Co musicie zrobić aby wygrać , to tylko mieć konto na Romwe.com, wejść w tego linka: http://www.facebook.com/Romwe.Fashion/app_200328890006489, wpisać swoje dane (imię, mejla, na którego założyliście konto na Romwe) i to tyle! Polecając znajomym i udostępniając info o konkursie macie większe szanse na wygranie. Codziennie Romwe losuje 5 zwycięzców. Czas trwania konkursu - 4 października. Let's go! :)
 

 

70 komentarzy:

  1. Olśniewająco !
    Masz piękne ciało - 100% kobieta !

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhhhhhhhhhh ten obcas mniaammm

    OdpowiedzUsuń
  3. masz przepiekne nogi, ksztalty, sukienke i buty. cudowna ma!

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam jedno z tych zdjęć na stylowych butach <3
    ale drugie zdjęcie jak dla mnie najlepsze:))
    ma coś w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hm.. wyglądasz w tej stylizacji dość pikantnie, zupełna przeciwność poprzedniego anielskiego looku, jak widać masz dwie twarze, tą łagodniejszą i nieco ostrzejszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. może i stylizacja nie w moim stylu ale za to zdjęcia są świetne! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz!

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ach ta figura :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka fatalna

    OdpowiedzUsuń
  10. super zdjęcia, świetna stylizacja, pozdrawiam +obserwuję
    zapraszam na mojego, męskiego bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz świetne nogi !!! :) a buty zakochałam się w nich! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś piękna ♥ , boska sukienka !! ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym chodzić na takich obcasach! Zazdroszczę, jednak u mnie ze względu na uszkodzonąnogę jest to niemożliwe ;<

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie - http://modaluxx.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, obejrzałam kilkanaście postów aż do tego z wszytskimi butami ;)
    I muszę przyznać, że jestes niesamowicie konsekwentna w kolekcjonowaniu MEGA obcasów:)
    imponująca kolekcja:)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz:) kozaki świetne:) mnie brak odwagi by takie sobie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny strój! A wysokość butów wręcz zdumiewa, chodzenie na takich obcasach musi być niezłym wyzwaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja ! Mi nie pasuje ten motyw, ale Tobie (sukienka) jak ulał ;DD Pięknie !

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mocna stylizacja! Masz fantastyczne cialo!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Droga asiu! jestem bardzo ciekawa, jak reagujesz na zaczepki na ulicy. nie wierze, ze nikt ci nie zaczepia w tych odwaznych strojach i butach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie reaguje na zaczepki, bo nie ma takich sytuacji :)
      Jeśli jestem ubrana w mini i szpilki to zazwyczaj idę gdzieś z chłopakiem lub znajomymi:) i absolutnie nikt mnie nie zaczepia :) bo nie ma powodu do tego :)
      mam nadzieje, że nie myślicie, że ja tak chodzę do sklepu po bułeczki ;) hehe ;P byłoby to co najmniej głupie :D mam też adidasy i inne płaskie buty - mój styl popada ze skrajnosći w skrajność, albo jest mega sexi, albo na sportowo :) raczej nie ma ,,pomiędzy'' :)
      ps. Szpilki są na większe wyjścia ;)

      Usuń
  21. sukienka jak legginsy z black milka ;)
    ja dopiero zaczynam:

    http://freakfrolicfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz sliczna figure a sukienka jest swietna!!
    Buziaki**

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz swietna figure a sukienka jest sliczna!!
    Buziaki**

    OdpowiedzUsuń
  24. niesamowita sukienka! <3 szczegolnie podoba mi się przedostatnie zdjęcie! :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy wzór sukienki;) W ogóle bardzo dobre zdjęcia - efekty np. te serduszka są genialne!;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. genialne zdjecia!!! piekna sukienka!!! mega:*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:* i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zdjęcia!
    Dziękuję za przemiły komentarz a lodowa bransoleta jest nadal dostępna

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne buty aczkolwiek troszkę za wysoki obcas jak dla mnie.
    oczywiście, że dodaję do obserwowanych z czystą przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nice boots!!:) would you like to follow each other on GFC and bloglovin?? let me know dear:)

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz:) sukienka jest świetna, strasznie podoba mi się ten motyw "galaktyczny". A tak poza tym zazdroszczę figury:) Oczywiście, że obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  31. prezentujesz się niezwykle sexy;)sukienka bomba

    obserwuję także;*

    OdpowiedzUsuń
  32. fajna ta sukienka ale w butach bym nie umiała dać nawet kroku :D

    OdpowiedzUsuń
  33. dzisiaj wzielam udzial w tym konkursie wlasnie :D a tu wchodze i u Ciebie tez jest hjeheh :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz pięknie, sukienka jest cudna, butów Ci zazdroszczę. ale nie rozumiem, jak można założyć kozaki na gołe nogi, a do tego przyodziać sukienkę na ramiączkach? owszem, podobają mi się wszelkie kontrasty i niecodzienne zestawienie, no ale u Ciebie to nie wiem, czy jest zima czy lato.
    nie ukrywam, że podoba mi się, jak wyglądasz, ale interesuje mnie też, gdzie np. wychodzisz w takim stroju? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w notce jest napisane, że jest to ,,specjalna sesja'' :)
      a w takim zestawie np. z powodzeniem można wyjść na impreze ze znajomymi :) ( oczywiśście dojazd i przyjazd samochodem + kurtka :))))

      Usuń
  35. I love the pattern of the dress!
    I like your style!
    If you want, check out my blog:

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyróżniłam Twój blog u siebie "so sweet" Blog Award :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Hi my love,

    You look G O R G E O U S ♥

    Gladly follow you back. I am very happy to be your follower!

    See u soon :)

    Kisses

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    REINVENT YOURSELF

    OdpowiedzUsuń
  38. Trochę Ci się przytyło.
    Pozdrawiam,
    wierna czytelniczka Karina

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie zwracaj na ten mój poprzedni komentarz. Koleżanka to pisała ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Podziwiam Cię, że potrafisz chodzić w takich wysokich SZPILACH. ;O
    A co do fotek - tutaj raczej wina fotografującego, szkoda że ucina tak ważne mankamenty, jakimi są głowa i ręce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;))
      jesli chodzi o fotki, to efekt własnie był taki zamierzony ;D na większości zdjęć miała być ucięta głowa i skupienie miało być na nogach ;))))

      Usuń
  41. Buty są mega - zdjęcia, reklama wyszły super!
    Ja też kocham obcasy ale Twoje mnie przerażają ;)))

    OdpowiedzUsuń
  42. ach ta sukienka<3333 oddaj mi ją!!:D

    OdpowiedzUsuń
  43. Wygladasz jak zawsze-ślicznie.Gust co do wyboru obuwia mamy taki sam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Rewelacyjne zdjęcia! a buty jak i sukienka cudne*_*
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ada :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Sukienka i buty nie w moim stylu jednak Ty wyglądasz w tym bardzo fajnie;) śliczna masz figurkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. pięknie wyglądasz;) buciki zniewalające!

    OdpowiedzUsuń
  47. łooo:)
    świetna ta galaktyka:)

    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna ;) Może też kiedyś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. sukienka Śliczna, pięknie wyglądasz,jak zawsze ^^
    Buciki cudowne! :D

    Obserwuję i zapraszam do śledzenia mnie http://leblogdesaly.blogspot.com/
    pozdrawiam gorąco :)
    Zapraszam również na fanpage na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo podoba mi się Twoja kosmiczna sukienka. Wygląda zdecydowanie fajniej niż obcisłe gorsety czy pstrokate bluzki z dekoltem. Wygląda bardzo kobieco ale stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  51. Zdradź proszę co robisz,że masz taką doskonałą sylwetkę ?
    Beata.

    OdpowiedzUsuń
  52. Te buty są koszmarne

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE