9/21/2012

pierwsze spadające liście.

Hejka ;)))
Dziś pościk, w którym możecie zobaczyć typowo jesienną stylizację :)
Już jeden dzień dzieli Nas do zmiany pory roku :) jeszcze 2 tygodnie temu ,,na gorąco'' wspominałam wakacje... a teraz już coraz bardziej czuje, że jesień jest z nami w 100%.... jeszcze trochę i zawita zima:P  
 
Jak wiecie mój sposób na poprawę humoru, to gorące kakao, kocyk i książka :) ( od wczoraj mam 3 część wspaniałej serii , którą napisała Virginia C. Andrews - ,,A jesli ciernie'' - jak czytacie bloga dość długo, to wiecie o które chodzi ;))
 
 
 
dlatego z wielkim zadowoleniem oddaję się dziś tej przyjemności ;) :P
jak przeczytam to dam znać , czy tak dobra jak poprzednie ;) ale coś czuje, że tak ;P
 
a tu ( na blogu :P) zostawiam kilka zdjęć stylizacji ;)
 









 
Sukienka - Romwe.com | Płaszcz - NN | Torebka - Atmosphere | Zegarek - EdiBaZZar.pl|
 Buty - StyloweButy.pl |


ps. wystawiłam buciki :)
jesli jesteście zainteresowane to wchodźcie w link:

http://allegro.pl/czarne-botki-brokat-eleganckie-rozm-36-i2648290532.html


42 komentarze:

  1. Szałową masz tą sukienkę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw, sukienka uwiodła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Taaak oczka ma piękne :D z resztą Ty też :D
    a tak poza tym to podziwiam, że umiesz chodzić w takich wysokich szpilkach *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, ładnie sie prezentuje. Daj znać jak książka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladasz przecudnie bez kreski na powiekach, tak delikatnie i dziewczęco! jestem zachwycona Asia, jestes cudowna. Pasują Ci jasne, bezowe kolory! Jak to blondynkom ;> super!!!! <3 uwielbiam Cie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%. Wyglądasz prześlicznie w takich kolorkach i delikatnym makijażu. Stylizacja na dużego + :)

      Usuń
    2. Dziekuję Kochane :* ;)))))) ♥

      Usuń
  6. Sukienka jest naprawdę śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego typu ksiazek to uwielbiam praktycznie wszystkie Jeffreya Deavera :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty tak na serio?Jak dla mnie ta stylizacja to jakies wielkie nieporozumienie:/ Nic do siebie nie pasuje:/No ale jak widac sa gusta i gusciki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i ty to niby ta osoba co ma gust? Ha ha ha!!

      Usuń
  9. Super buty :) Podoba mi się moda na koronki, pastele i kołnierzyki, a połączenie tych trzech rzeczy jest po prostu zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja! Buty są rewelacyjne!
    UWIELBIAM TWOJĄ URODE,STYL JAK I TEGO BLOGA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziś mi się nic w tej stylizacji nie podoba...będę czekać na kolejne Twoje wpisy;ponieważ zwykle umiesz mnie zaskoczyć;natomiast dzisiaj...jestem na "nie"

    OdpowiedzUsuń
  12. ten płaszcz na nie, reszta ujdzie. Ale bym tego stylizacją nie nazwała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się;mnie również plaszcz zupełnie się nie podoba

      Usuń
  13. ślicznie wyglądasz :* M.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo podoba mi się ta sukienka! świetnie wygladasz w całym zestawieniu!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszcz i buty zupełnie mi się nie podobają, ale w sukience bardzo Ci ładnie. Przede wszystkim, coś bardzo pozytywnego stało się z Twoją twarzą (skądinąd bardzo ładną) - wyglądasz dziewczęco i bardzo świeżo! To chyba rzeczywiście kwestia bardziej delikatnego makijażu - jestem pod ogromnym wrażeniem, ile to dało. Wszystko dopełnia jeszcze naturalna mimika - te wydęte "dziubki" na każdym zdjęciu, moim zdaniem, odbierały Ci uroku, który tutaj eksplodował:) Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna sukienka i nieziemskie buty.

    M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Plaszcz zdecydowanie na późną jesień i wydaje się być za szeroki w ramionach-jest firmy Morgan (secondhand?) - ale ladny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. buty mnie przerazają ;> ale sukienka ladna :)

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna sukienka, podobają mi się buciki:) Mania
    mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piekna, genialna, wspaniala stylizacja ; ))
    uwielbiam ! <3
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    + obserwuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Poprzednie części były bardziej interesujące, wciągające, trzymające w napięciu. Ta jest trochę naciągana. Ale nie zmienia to faktu, że z niecierpliwością czekam na 4 część :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poprzednie części były bardziej interesujące, wciągające, trzymające w napięciu. Ta jest trochę naciągana. Ale nie zmienia to faktu, że z niecierpliwością czekam na 4 część :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna stylizacja i czekam na recenzję książki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienika - rewelacja! Wszystko świetnie dobrałaś :)Pozdraiwam i w wolnej chwili zapraszam do mnie www.odysejamodowa.blogspot.com
    K.

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacja! Piękne kontrasty. Futro, skóra, koronki... majstersztyk

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniały płaszcz i sukienka!!!!:):*
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:*:* i jak zawsze zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty mega! Od zawsze mi się takie podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz! a kozaki obłędne:)
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury książki (heh też sie ostatnio w Desperacji,Stephena Kinga zaczytałam, również wart polecenia autor:))

    OdpowiedzUsuń
  29. jak wcześniej już pisałam w tej sukience wyglądasz ślicznie ale te buty a przede wszystkim płaszczyk wcale a wcale mi się nie podobają. czekam na kolejne Twoje stylizacje ;))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE