9/07/2012

L'OCCITANE

Cześć Kochani :)
jak mija Wam tydzień? :) dziś już piątek ;)))
 
jeszcze kilka dni temu, wychodząc z domu miałam na sobie krótkie spodenki i krótki rękaw i niestety coraz bardziej czuję, że okres letni zbliża się ku końcowi ( zaczyna być naprawdę chłodno! :P), jednak mimo to jest jedno pocieszenie... ;)
w związku ze zmianą pogody, będziemy musiały troszkę zmienić nasza garderobę ;))
w sklepach pojawiają się nowe kolekcje ubrań i nowe modele obuwia ;))
już się nie mogę doczekać kiedy i u mnie pojawią się nowości ;)))
ale to w innej notce... ;p
 
 dziś chciałam się skupić na czymś innym ;)))
otóż do mojej kosmetycznej kolekcji trafiły 2 nowe produkty :) 
bardzo ciekawej firmy L'OCCITANE .
 
Właściciel firmy inspirując się kulturą regionów Morza Śródziemnego, opracował naturalne, sukteczne i niesamowicie atrakcyjne produkty zapachowe jak i do pielęgnacji skóry.
 
W ofercie sklepu znajdziecie rewelacyjne perfumy, wody toaletowe, perfumy do domu ( świece, perfumy w sprayu, saszetki zapachowe) , żele pod prysznic i do kąpieli, mydła, produkty do masażu, pielęgnacji twarzy, pielęgnacji włosów, produkty do makijażu, a także wiele innych ;)
 
Tak jak pisałam wyżej posiadam dwa.
Delikatny krem oraz chłodzacy błyszczyk :)
 
Delikatny krem Miód 
 
tu go znajdziecie ---> [KLIK]
 
 Krem do twarzy, dłoni i ciała.
Cudownie wygładza całą skórę :) bardzo szybko się wchłania ( nie pozostawia lepkiej i tłustej warstwy :)) bardzo delikatny i na dłuuuugi czas jest z nami jego uroczy i słodki zapach.
Ja jestem w nim zakochana ;D a po wmasowaniu w skórę dłoni co chwilę przystawiam je do nosa, żeby powąchać jak ładnie pachnie ;))) ;p
 


 
 
a drugi produkt to :
 
Chłodzący błyszczyk Werbena Sorbet
 
znajdziecie go tu: -----> [KLIK]
 
błyszczyk jest jednym słowem g e n i a l n y!!!
( próbowałam wiele różnych chłodzących, ale miały krótkotrwały efekt )
ten natomiast przez cały czas, który mam go na ustach ( a trzyma się naprawdę długo :)) bardzo intensywnie daje uczucie (!) chłodu i orzeźwienia!!! ( efekt jest mega zaskakujący :))
Do tego ma słodziutki i śliczny zapach! No i najważniejsze bardzo , bardzo dobrze nawilża :)))
 
 




 
a tu macie jeszcze zdjęcia moich pazurków ;))
 


 
 
 
 


17 komentarzy:

  1. Pazurki cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyle czoła.Pazurki świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiuuu ja chce takie pazury!;{ połamałabym na pierwszej lepszej robocie w pracy!;{ piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. paznokcie prześliczne :) w sumie przyznam szczerze, że tylko na nich się skupiłam zamiast na całej notce hahaha
    zapraszam do mnie na oodświeżony look bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz piekne usta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. PAZNOKCIE JAK ZAWSZE MISTRZ.BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  7. Asia zrób post o tym jak dbasz o cerę - masz ładną buźkę, i czego bardzo zazdroszczę jednolity odcień, napisz jakich kosmetyków używasz i czy często chodzisz do kosmetyczki? Jeżeli tak to na jakie zabiegi? Co byś poleciła?;)
    Pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz fantastyczne paznokcie! :D Widać, że jesteś cholernie zdolna :D
    http://linde-lo.blogspot.com/ - moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne paznokcie, lecz dla mnie byly by za długie za to u cb wyglądają rewelacyjne :)
    zapraszam.

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. W sferze paznokciowej to nie ma dla Ciebie konkurencji w środowisku blogowym :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ! Świetne paznokcie ! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE