9/07/2012

ostatnie dni lata...

No i udało się ;)
jest dziś jeszcze jeden post :p mam nadzieję, że się Wam spodoba ;D
powiem Wam też , że coraz intensywniej myślę, o przygotowaniach w stronę jesieni... ( zawsze zostawiam wszystko na ostatnią chwilę :P) brrrr... jak to brzmi... a wiecie co jest najgorsze? że tak szybko zaczęło się robić ciemno :((
no, ale damy rade ;D nie straszne nam będą te jesienne wieczory :P ciepłe kakao, książka (ewentualnie laptop :P) , pod kocykiem... i wszystko gra :D nawet ten deszcz stukający w szyby okien nie będzie straszny... ale, ale to wszystko jeszcze przed nami, aktualnie cieszymy się tym co mamy ;D mile wskazane długie spacerki brzegiem rzeki, czy rowerowe wycieczki ;D
dooobra dosyć tego marudzenia ... :p przejdźmy do zdjęć ;D














Sweter - nn | Spodenki - Hollister | Zegarek - EdiBaZZar.pl | Kurtka - Stradivarius

ps. jesli podoba Ci się mój blog... zapraszam do dołączenia do obserwowanych ;))
a jesli chcesz być na bieżąco co dzieje się na blogu lub zaraz pojawi zapraszam do polubienia Fanpage'a na Facebooku:

49 komentarzy:

  1. Świetny sweterek :) A woda pewnie zimna była, nie zmarzłaś? Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne masz szorty!
    super !
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsza Twoja sesja! świetnie wyglądasz na tych zdjęciach :) tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne miejsce na zdjecia, zazdroszcze takich miejscowek wokol siebie :D
    pieknie wygladasz, piekniejesz z dnia na dzien :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny seterek i kurtka :)
    Zapraszam http://zakrecona-gaba.blogspot.com/
    Pozdrawiam Zakręcona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. matko jaka Ty jesteś śliczna! zdjęcia to rewelacja! <3

    ja obserwuję Cię dzięki facebookowi i zawsze byłam dobrze poinformowana :D a teraz też obserwuje, będzie łatwiej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja kocham Twoje tatuaże ♥♥♥ te na stopach najbardziej ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie , naprawde fajnie wygladasz tutaj. Taki makijaz zdecydowanie ci sluzy

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter i zegarek- piękne! :)
    + obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega :D beżowe sweterki są świetne bo można je do wszystkiego ubrać.
    Ja też będę niedługo szykować zakończenie lata :D więc zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Beżowe sweterki są świetne bo można je łączyć ze wszystkim dosłownie :D Ja też będe szykować pożegnanie lata ale w fotograficznej odsłonie :D zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie tylko ciemno ale i zimno:(( rano zamarzam :((
    Ślicznie wyglądasz:))Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  13. uff ale seksowne zdjecia:) sweterek i szorty swietny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale jesteś seks chodzący łałał:D buziale :):*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobre zdjęcia. Gratulujemy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki baardzo;**
    no musze coś zdziałać,ale przede wszystkim to się jutro wysypiam na full hehe:D
    Ja oczywiście też dodaje lala ;* ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. nie uwazasz ze masz wielki talnt i marnujesz sie w niewielkim miasteczku? nie nudno ci tam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli chodzi o talent... to nie mnie to oceniać :D a jesli chodzi o miasteczko... to mieszkałam juz w kilku miejscowościach mniejszych i większych :P (Łódź) i najlepiej czuję się u siebie ;P nie mniej jednak w niedalekiej przyszłości planuje przeprowadzić się w okolice Władysławowa :))))

      Usuń
    2. oooo :D Jak miło:P ja jestem z Pucka:P to rzut beretem od Wladka:)) W końcu miałabym szanse Cie poznac face to face;))

      Ps. Masz genialne spodenki)

      Usuń
  18. sweter to masz rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super ';)
    zapraszam do mnie na konkurs z super nagrodą http://amadellaa.blogspot.com/2012/09/konkurs-z-malvare.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Asiula,zajebista stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Makijaż tez świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. najlepsze zdjęcia do tej pory!!!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  23. o taak !
    cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam:
    http://welcome-to-the-world-princess.blogspot.com/ a tak poza tym to fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny look, a zegarek <3

    Oczywiście zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealnie do Ciebie pasuje taki out fit. Plus jeszcze jakies botki zamiast bosych stop i tak powinnas 3mac :))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaglądam co jakiś czas na twojego bloga, zauważyłam że dużo ludzi pisze że masz piękne nogi O.o
    Mam nadzieje że się nie poczujesz urażona, ale wg mnie nie masz pięknych nóg są nawet nawet, masz grube uda.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten make-up tylko dla Ciebie;-)
    Cudownie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudnie wyglądasz ;D Jesteś naprawdę piękną kobietą ! ;D

    zapraszam ;)
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacja, naturalnie i seksownie, podoba mi się to jak tutaj wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestes naprawde ladna dziewczyna, nie moj klimat ubraniowy prezentujesz, ale to Twoja sprawa. Jedyne co mi przeszkadza, to twoje wlosy. wygladaja jakby ciagle byly brudne i oklapniete. moze jakas zmiana fryzurki_

    OdpowiedzUsuń
  32. Herbatka, kocyk i książka są najlepsze na zimne dni :)

    Jak zwykle wyglądasz seksownie. W całym zestawie sweterek podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ty jak zwykle wyglądasz olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie wyglądasz! cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajny blog
    wygladasz zjawiskowo
    zapraszam do siebie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapraszamy do siebie

    http://myhomeikea.blogspot.com/


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne romantyczne zdjęcia:) świetny blog!
    ps. dziękuję za odwiedziny u mnie i komentarz:* obserwujemy..?:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie Ci w tym stroju! Taki subtelny imidz;) bardzo Ci pasuje! Zazdroszcze Ci takich ponetnych, pełnych ust - sama mam niestety cienkie kreseczki;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Super zdjęcia i bardzo pasująca do Ciebie kreacja.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE