10/22/2012

Jesień w pełni.

Cześć Wam!
 
Tak, wiem... dawno nie było stylizacji... ale dziś właśnie się pojawia ;)
 






 
Sweterek - ROMWE.com |  Zegarek - EdiBaZZar.pl 
 
 
Mam też dla Was kolejny rabat ;)

 Zbliża się HALLOWEEN dlatego firma www.romwe.com przygotowała dla nas 20$ zniżki na wiele produktów :)!

Wasze zamówienie musi przekroczyć 100$, po wpisaniu kodu: halloween20 odejmowanie jest od niego 20$!!.

Kod zadziała od 2...

6 października aż do 1 listopada :)

http://www.romwe.com/Happy-Halloween-Sale-c-182.html

Udanych zakupów! ;))))
 
 


44 komentarze:

  1. Ładnie :) mi dzisiaj kurier przyniósł paczkę z moimi szpileczkami od zary! Tez czerwone, ale bez takiej platformy ;) kupiłam je specjalnie na halloween party :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh jak Ci pieknie w tej jesiennej scenerii <3
    torebka jednak wygrywa *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie!

    najbardziej podoba mi się sweter i oczywiście szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Z każdym postem wyglądasz coraz piękniej! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ty świetnie wyglądasz w jeansach!! Zdałam sobie sprawę z tego że jeszcze nie widziałam Cię w spodniach zawsze w sukienkach!! Asia wyglądasz super! Czerwone szpile z jeansami zawsze są super. Sweterek śliczny więc go zazdraszczam!
    Buziaki*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana właśnie w takim wydaniu podobasz Mi się najbardziej:)
    cuuuudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna stylizacja chociaż torebka raczej nie w moim guście... ale zegarek tak i to bardzo, chyba masz też taki czarny prawda? ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie wyglądasz, zakochałam się w szpilkach <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności, śliczności;) Cudowna stylizacja i przepiękna Ty:) Tak trzymać Asiu!!
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna torebka :) Piękna Ty ;)
    Cała stylizacja na 5+ !
    Jestem pełna podziwu,że potrafisz chodzić w tak wysokich obcasach!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Asienka Ty to kochasz ten model butow,co;-)?? Coraz piekniej!:**

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne buty!
    Wyglądasz obłędnie : )

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bransoletka Stradivarius (zgłosiło się mało osób, dlatego są bardzo duże szanse na wygraną )

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz cudownie! Świetny sweterek, idealny na cieplutkie jesienne dni, właśnie takie panujące teraz <3. uwielbiam tak okres.

    OdpowiedzUsuń
  14. super sweterek :)) ale torebka jakooooś mi nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. buty, torebka, sweterek i ty - świeeeetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek i zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz !!!! :) Jakie buty fiu fiu extra! Torba też bardzo mi sie podoba :)

    pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Superr fit! Bardzo ciekawy sweterek! I cudowne buty :D

    OdpowiedzUsuń
  20. super wyglądasz w tym zestawie!piękne buty



    http://velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Torba mi się absolutnie nie podoba , nie mój gust, ale resztę to bym Ci ukradła bez wahania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Asiu cudowna stylizacja :)
    przepięknie wyglądasz :) wszystko mi sie podoba :)
    achhhh jak ja bym chciała ponosić takie szpileczki :( a przez te moje bidne kolanka nie mogę :(
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaaakie butyyyyyyyyyyyy ♥♥
    :)

    http://onlyherinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. sweterek jest śliczny, zazdroszczę ci że spotkałaś Honey :)

    Wpadnij do mnie :)
    Długowłosa Blondynka

    OdpowiedzUsuń
  25. z tego co widać masz dużo tatuaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie,tylko torebka nie do końca pasuje...ale..i tak wyglądasz niezle:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Torba odrazu zwróciła moją uwagę i muszę przyznać, że jest wyjątkowo piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  28. W białym kolorze wyglądasz jak aniołek :) Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  29. dawno nie komentowalam ale czytam regularnie. Widze, ze hejterzy nieco spuscili z tonu. Asiu juz Ci kiedys pisalam, ze Twoje paznokcie to male dziela sztuki i mysle, ze ta "przygoda" z Honey to dopiero poczatek:) Znam sporo dziewczyn,ktore stylizuja paznokcie ale zadna nie ma nawet polowy Twojego talentu.


    Lubie wchodzic na Twoj blog bo w przeciwienstwie do wiekszosci blogerek nie dorabiasz zbednej ideologii do ubran,ktore zakladasz. Ot, po prostu masz ochote na szpilki i dzinsy wiec je wkladasz. Poza tym nigdy nie sluchaj tego co ludzie o Tobie mowia (wiem, ze nie sluchasz ale czasami kazdy ma chwile zwatpienia wiec tak na wszelki wypadek to napisze) bo w calej tej szarej masie wyrozniasz sie pozytywnie i jestes "jakas" a jak wiadomo ludzie, ktorzy nie sa nijacy sa latwym celem dla hejterow i frustratow. Takze prosze Cie rob swoje i nie zmieniaj sie bo swietna z Ciebie osobka:):*

    OdpowiedzUsuń
  30. chyba pierwszy raz widzę Cię w spodniach :DD fajnie :) szpilki są megaa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny czasomierz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. swietwne sa takie proste ale efektowne stylizacje, bardzo ci pasuja:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE