10/21/2012

Weekendowa stylizacja paznokci ;)

Cześć Wam!
 
Dziś niecodzienna notka ;)
Nie wiem czy wiecie , ale prześliczna i niesamowicie utalentowana wokalistka -  Honey , przez ostatnie 2 dni nagrywała swój najnowszy teledysk - który już niebawem będziemy mogli zobaczyć ;))
 
Powiem Wam również , że spotkała mnie ogromna przyjemność wystylizowania pazurków Honey.
 
Czekam z niecierpliwością na premierę wideoklipu - jestem pewna , że będzie genialny!!! :)
 
 


 ( źródło zdjęcia - [KLIK] )
 

( źródło zdjęcia - [KLIK] )
 



 
Kocham moją pracę! :) Spełniajcie swoje marzenia... bo warto! :))


78 komentarzy:

  1. paznokcie wyglądają świetnie!
    Masz talent dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  2. juz mowilam kochana, CUDO! :) zdolniacha moja :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś w tym najlepsza!!! świetnie kochana :** <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja praca wygląda rewelacyjnie, widać, ze na prawdę znasz się na tym co robisz i masz fach w ręku, ale jeśli kwestia dotyczy ww piosenkarki to powiedzieć mogę tylko tyle, ze jej muzyka nie jest dla mnie interesująca
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, mega talenciara z Ciebie! :) chętnie bym oddała moje ręce w Twoje ręce :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mega :) Gratulacje. Martwi mnie tylko to,że dodajesz tak malo postów ze stylizacjami. wchodze codziennie na Twojego bloga od kilku dobrych miesiecy. Zauwazylam Cie na ktorejs stronce na facebooku. nie pamietam dokladnie jakiej... i spodobalo mi sie. wchodzilam na Twojego bloga,bo wiedzialam,ze codziennie cos tu znajde i zaspokoisz moje pragnienie ogladania osob, ktore sa po prostu świetnymi ludzmi ze swietną stylówką. ale teraz? wchodze ... i nic. pozniej znów i nic.... i przyznam ,ze zaczelam zagladac to rzadziej... nie chce Cie urazic,bo piszac to mam na mysli,to iż podoba mi sie Twoj świat i Twoje buty itd. mozna wymieniac.....ale po prostu mi malo.. mam nadzieje,ze zrozumiesz o co mi chodzi.. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, wiem o co chodzi ;)))
      niestety nie zawsze jestem w stanie przygotowac zdjęcia stylizacji. pracuje, (teraz tez mam studia) i po prostu mam tyle zajec, ze pewne muszą mieć pierwszeństwo , ale moge już powiedzieć, że kolejna notka będzie własnie ze stylizacją :)

      Usuń
    2. o prosze :) w takim razie zwrcam honor i czekam na Twoja stylizacje :)))

      Usuń
  7. Pazurki genialne :) Czekam na następną notke :0
    Pozdrawiam Zakręcona :)
    Zapraszam : zakrecona-gaba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Są oryginalne :)
    Świetne uczucie kiedy spełniamy to czego bardzo pragniemy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa jest post :D
    piekne tylko bym sie bała że mi się łańcuszek zerwie.
    ale lubię takie drapieżne pazurki:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakby to powiedzieć .. o ile makijaz u Niej kuleje to przynajmniej będzie miała dobrze zrobione paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciu Honey nie ma makijażu w całości, ( nie miała jeszcze pomalowanych rzęs ;)) i wykończenia ogólnego, ( w całości zobaczycie w teledysku ;)) ale zrobiłyśmy sobie fotkę, bo ja musiałam niestety zmykać do domu ;)

      Usuń
    2. nie ma znaczenia czy ma makijaż pełny czy nie na 4 zdjęciu wygląda .. 'normalnie' a na 5 nie wiem co się stało bo ma głowe jak UFO.
      Honoratka musi ograniczyć częste podnoszenie brwi do zdjęcia (bo robi to prawie za każdym razem) bo to pewnie przez to tak się dziwnie ułożył kształt twarzy.

      Usuń
    3. uważam, że określenie ,,ufo'' to lekka przesada :)
      nie wiem czy wiecie, ale obiektyw czasem rozciaga zdjęcie i na zdjęciu jest tego efekt, jak dobrze przejzycie mojego bloga to znajdziecie tez moje takie ,,rozciagnięte'' zdjecia :)
      ps. i na pewno nie jest to efekt podnoszenia brwi ;)))

      Usuń
  11. Genialny pomysł na paznokcie! No i... gratulacje! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Więc to Ty jesteś tą wróżką od paznokci, do której chciałaby się teraz udać każda z nas!
    Nic tylko pozazdrościć! :)

    A u mnie akcja reaktywacja!
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow,świetny efekt! gratuluję ;) i chyba będę częściej zaglądać na Twój blog. buziaki, kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wygladaja z lancuszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. o rany, paznokcie są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubie Honey, ale te paznokcie robią na mnie wrażenie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dlaczego to Ty robiłaś Honey paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to Asi praca - co w tym dziwnego, że czasem robi paznokcie znanym kobietom :). Jest świetna więc i ma klientki :). Pozdrawiam Asiu.

      Usuń
    2. bo Asia robi zajebiste i nikt takich nie potrafi!

      Usuń
  18. W takiej odsłonie Cię lubię- dziewczęco, na luzie:) Na pierwszym zdjęciu z Honey wyglądasz cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. łoooo ale megaa pazurki jej zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. łaaaa jakie piękne zrobiłaś! :D a te drugie to już w ogóle wymiatają :DD

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulacje :) pazurki wyszły świetnie

    OdpowiedzUsuń
  22. Nooo kochana :)
    ciesze się, że dodajesz pazuraski :)
    Twoje prace zwasze bardzo mi się podobają :)
    Z miłą chęcia oddałabym i swoej łapki w Twoje :)
    a Honoraty to mieszkamy w jednej miejscowości :):):):)
    Ciesze się, że dziewczynie sie udało wybić :)
    A Tobie gratuluję współpracy :)
    Buziaczki

    p.s.
    czekam na kolejne zdjęcia pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie widziałam jeszcze takiej stylizacji paznokci :) Świetnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ile kosztują paznokcie u wykonane przez Ciebie np. takie jak u Honey ? Pytam z ciekawości, nie przez złośliwość :)
    Są pieknę :)

    Dziękuję
    Magda P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do salonu w którym robię paznokcie - tam jest cennik ;)) :p

      Usuń
  25. WOW OBŁĘDNE pazurki !! Świetnie razem wyszłyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne pazurki, podobają mi się.:)
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam skromnie do mnie mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Można wiedziec co studiujesz, w jakim trybie i na jakim uniwersytecie? :) To chyba nie tajemnica, bo często o tym wspominasz, rozwiń więc jeśli możesz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pedagogika, w moim mieście. Jest to filia Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie.
      (wczesniej byłam na Uniwersytecie Wrocławskim - ale zrezygnowałam, bo szkoła kolidowała mi z zyciem prywatnym :) )

      Usuń
  28. Alesz ta dziewczyna wyszczuplała! Jestem w szoku!

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda, ze mi nie odpisalas na moja wiadomosc w poprzednim poscie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, ale nie zawsze mam czas na wszystko... ostatnio musialam wybierac między praca a szkołą, więc bardzo proszę nie miej do mnie pretensji, że nie mam kiedy odpisac... napisz jescze raz tu, to odpisze. :)

      Usuń
  30. WOW, ale dobrze z taką pracą! No a paznokcie cudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdzie znajduje się salon w ktorym można zrobić sobie paznokcie u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koło poczty :) ( taki różowy ;))

      Usuń
    2. nie ma strony internetowej, więc trzeba przyjść osobiście - no i oczywiście salon jest w moim mieście.

      Usuń
  32. Co i gdzie studiujesz ?:)

    OdpowiedzUsuń
  33. W życiu najważniejsze jest, aby robić to co się lubi:) Szczególnie jeśli chodzi o pracę:) A paznokcie przepiękne robisz:)<33

    OdpowiedzUsuń
  34. W życiu najważniejsze jest, aby robić to co się lubi:) Szczególnie jeśli chodzi o pracę:) A paznokcie przepiękne robisz:)<33

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluje, bardzo lubię Honey a paznokcie rewelacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. z tymi łańcuszkami sa rewelacyjne! Jestem pełna podziwu :) świetnie wykonujesz swoją prace :)

    OdpowiedzUsuń
  37. W jaki sposób Honorata Cie znalazła, że zgłosiła się do Ciebie na paznokcie? Oczywiście nie podlega wątpliwości, że robisz piękne paznokcie, ale Honey mieszka w innej miejscowości niż Ty więc jak do Ciebie trafiła? Pozdrawiam gorąco Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bejbe widziałaś ile komentarzy na temat Twoich paznokci jest na blogu Honey? ;) ludzie pytają gdzie można takie zrobić hehe ;D zajebiste wyszły! Życzę jak najwięcej sukcesów ! ;*:*
    wpadnij w końcu do mnie!
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  39. Diamentica - w takim razie na pewno kiedyś wybiorę się do Ciebie na paznkocie, rewelka:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Honey była kiedys bardzo ładna a teraz chyba medialna papka za bardzo wyprała jej rozum - nogi zaczynaja przypominac szkielet jak i ona cala, przy twarzy chyba tez juz cos majstrowała. A paznokcie przepiekne, ładniejsze niz Honey ..

    OdpowiedzUsuń
  41. Asiu robiłaś już kiedyś paznokcie jakiejś innej znanej kobiecie? Czy Honey była Twoją pierwszą sławną klientką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, robilam. jak pracowałam w Łodzi. była to Sylwia Gliwa ( znana z serialu ,, Na Wspólnej'')

      Usuń
  42. Asiu czasem podglądam Twojego bloga jednak nie należę do osób które komentują każdy post :P właściwie robię to pierwszy raz w życiu (mimo że wiele blogów podglądam ;)) Po prostu muszę :) paznokcie niebiesko-fioletowe są obłędne !!! Cudo dosłownie !!! Nie widziałam piękniejszych !!! Marze o takich !!! Gratuluje talentu :) Marta

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku jaka jestes drobniutka i szczuplutka! Dopiero na zdjeciach z Honey to widac.(ona tez jest szczupla, ale do tego wysoka) Wygladasz mlodziutko, swiezo i uroczo w takim "naturalno-sportowym" wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. super paznokcie !! powinnaś się oglaszac w internecie:) swietny pomysł z łańcuszkami!!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie, że spełniasz się w tym co robisz!
    Pozdrawiam Cię,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  46. fantastyczne... pięknie robisz pazurki..... łączysz przyjemne z pożytecznym :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepięknie, zwłaszcza ombre! ;)
    Asiu, proszę zdradź skąd miałaś ćwieki na paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
  48. omg!!jestem z Wielunia i chce takie paznokcie!! proszę podaj mi dokladna lokalizacje Twojego salonu i powiedz mi czy trzeba się zapisywać z dużym wyprzedzeniem i ile trwa zrobienie takich paznokci?

    OdpowiedzUsuń
  49. Czy to paznokcie hybrydowe czy obione inną techniką? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hybryda - to żel , który nakłada się szybciutko jak lakier ;)

      ja do jednych i drugich użyłam akrylu :)
      na pierwszych jest cieniowanie akrylem, a na drugich połozony jeden kolor ;)

      Usuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE