10/25/2012

Kolejne marzenie spełnione :)

Hej Kochani ;))
jak wiecie kocham moją pracę i nie wyobrażam sobie, że mogłabym zajmować się czymś innym.
Jeśli jest okazja staram się, aby pracowało mi się lepiej (łatwiej) .
Jest to zawód, który wymaga ciągłego zapoznawania się z ,,nowościami'' - cała dziedzina stylizacji paznokci ( niektórzy powiedzą, że : ,,to banalne i co tam może być nowego ...'' ) otóż wszystko niesamowicie szybko się rozwija i wprowadza się coraz to ciekawsze i doskonalsze produkty i urzadzenia ;)
 
Oczywiście mieliście już okazję poznać firmę na której produktach pracuję :)
 
 
 
wg mnie są to najlepsze produkty na świecie ;D i serio nie zamienię ich na żadne inne :)
( moje klientki dobrze wiedzą dlaczego ;))
 
Firma ,,SPN Nails Sylwia Pfajfer'' co jakiś czas dodaje do swojej marki nowe produkty i urządzenia.
Na blogu mieliście okazję poznać już lakiery, peelingi i balsamy :)
 
Tym razem pokażę Wam coś co myślę, że na pewno zainteresuje wszystkie stylistki ;)
 
Zobaczyłam ją kilka dni temu... ( jeszcze przed premierą w sklepie ;P ;D) i powiem Wam, że z miejsca się zakochałam ♥
 
wiedziałam, że musi trafić także do mnie ;) bo jest stworzona właśnie dla mnie :P ;)))
 
oto przed Wami.....
 
cudowna , posiadająca nowoczesny design przypominający DIAMENT ;)) ♥
 
niezastąpiona Diamentowa Lampa LED i CCFL :)
 
tu macie  do niej link:
 
 
( moje marzenie stało się rzeczywistością, a praca będzie jeszcze większą przyjemnością ;))
 
 
 
( ja wybrałam czarną, ale jest też w wersji białej ;))
jestem bardzo zadowolona ;D już dziś się nią bawiłam ♥
kocham ją :D ♥
 



nie na tym koniec moi Kochani ;) w paczce znalazła się też jeszcze jedna nowość ;))
 
Niedawno marka ,,SPN Nails Sylwia Pfajfer'' wprowadziła do swoich propozycji genialne Hybrydy - UV LaQ
idealnie trzymają się płytki paznokcia i nie zapowietrzają się nawet po kilku tygodniach noszenia ;)
 
mój kolor:
 512 Sex On The Beach Pink UV LaQ
 
 ten jest moim pierwszym ;) ale po dzisiejszym zastosowaniu jestem pewna , że już całkiem niedługo w mojej kolekcji pojawi się ich więcej ;)  
 
tu macie link:
 

 
 

 
  I ♥ nails. I ♥ SPN Sylwia Pfajfer ! ;)
 
 


54 komentarze:

  1. Cieszę się razem z Tobą kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. eee... fajniutka ta lampa.
    kolor lakieru zabójczy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie zrobiłaś Honoracie <3.
    Czy hybrydy od SPN można zmyć acetonem czy trzeba je spiłować jak żel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) schodzą w 3 min :)
      możesz też użyć do ,,zmycia''- Acrylic/Hybrid Nails Remover :) ( też 3 min)

      http://www.sklep.spnnails.pl/produkt/2/2903/

      Usuń
  4. Lampa cudowna, genialny design :) a kolor hybrydki śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie niby zwyczajne urządzenie, ale jakie wyjątkowe :D i ile radochy z nim
    piękny ten kolorek hybrydy :33

    OdpowiedzUsuń
  6. love the photos babe ! you are amazing!


    kisses
    http://cottoncandy-peaches@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że spełniło się Twoje marzenie :) Dziś spełniło się moje - dostałam nowy aparat! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o mamo !! ale maszyna ^^ teraz rob pazurki i pokazuj :*

    OdpowiedzUsuń
  9. lampa wygląda bardzo nowocześnie ;) a lakier ma świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolorek na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. to nie lakier ;P to hybryda UV LaQ ;)

      Usuń
    2. jeszcze sobie du*e polakieruj! p*sat dziewczyno :)

      Usuń
  12. Hej! Ponieważ jesteś moją obserwatorką na blogu jessyavocado, który z różnych przyczyn zawiesiłam bezpowrotnie, zapraszam Cię serdecznie do obserwowania mojego nowego bloga. :) Nowy, ale zupełnie inny.
    Adres do bloga - http://kendallstyle.blogspot.com/

    Serdecznie zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super cacko, to nawet pewna ozdoba , nie tylko lampa! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne pazurki i lampa<3 ahhh.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta lampa i w ogole<3
    tylko szkoda że taka droga :(

    OdpowiedzUsuń
  16. widząc miniaturkę zdjęcia w życiu bym nie pomyślała, że to lampa do paznokci! Bardzo fajny design :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudeńko ;)
    choć uważam, że i tak najlepsze ze wszystkich są stare lampy te takie najzwyklejsze ;) inne sie szybko psuja, albo mają inne wady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta też jest z tych ,,zwykłych'' bez udziwinień ;P
      nowy jest design i technologia - nowe żarówki LED i CCFL - stare lampy nie mają porówanania z nią ;)

      Usuń
  18. piekny kolor,swoja droga tez kocham swoja prace :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniam lampa wygląda extra jak kombajn choć wcale nie jest duża no i kolorek hybrydy cudny .!!!

    W.R

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaczepista lampa !!!!!!!!!!! A jaki krótki czas utwardzania :O:O:O:O:O

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny kolor lakieru, wow zakochałam się
    pozdrawiam,
    nowa Obserwująca

    OdpowiedzUsuń
  22. ja dzisiaj bylam na pokazie nowosci z Peggy Sage i mają tez lampę z podobna zarowka tylko ze ona utwardza i ledowe i klasyczne zele w 30 sekund :) cos genialnego :)cena troszke wysoka bo za ponad 500 zl , ale zarowka bardzo trwala do tego oszczednosc czasu :) swietnie ze tworza takie cuda zeby ulatwiac wam prace :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie ma czegoś takiego jak żele ledowe:D

    OdpowiedzUsuń
  24. nie ma czegoś takiego jak żele ledowe:D chyba chodziło Ci o lakiery hybrydowe:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze myślałam że ta lampa to jakiś gadżet z przyszłości :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Są żele ledowe... Boże widzisz i nie grzmisz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna lampa. Ma fantastyczny design :)
    A kolor paznokci genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zegarek! Ciesze się, że znalazłam tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajną masz pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. moze tego nie lubisz ale otagowałam Cię w wyroznieniu ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny kolor:) zapraszam do mnie!:) obserwuje!:P

    OdpowiedzUsuń
  32. dalej jesteś fanką dody ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze, że kochasz swoją pracę i rozwijasz się w tej dziedzinie, to się ceni:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia w dalszych lukcesach i w dalszym spełniania swoich marzeń ;)))

    OdpowiedzUsuń
  35. jeśli są to żele a nie hybrydy to na jakiej podstawie one działają. Nakładamy je na żel na specjalny podklad jak w hybrydzie czy tylko na paznokcia utrwalając w UV? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. IDEALNE paznokcie! :)
    masz talent:D

    OdpowiedzUsuń
  37. gdzie pracujesz? w zakładzie ( swoim u kogoś ) czy w domu?

    OdpowiedzUsuń
  38. skad masz tyle kasy na te lampy buty laptopy itd? nie mow ze z tipsow?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE