10/28/2012

jesienne wieczory i poranki

Cześć Wam!
Od wczoraj u mnie jesień ustąpiła zimie :) ( zapewne tak jak w większości miast ;)) wieczorkiem wyglądało tak, jak byśmy mieli środek grudnia! :) Zrobiło się baaardzo klimatycznie ;)
mam nadzieje, że jak na razie to tylko taka chwilowa zmyłka :)
ja w tym czasie ochłodzenia ... oddaje się przyjemności czytania ( ale też uczenia się :P nowa szkoła nie daje o sobie zapomnieć ;P)
dziś pokażę Wam w czym sobie leniuchuje, jak już jestem wieczorem (bądź rano :P) w domu, kiedy mogę się odstresować i wypoczywać ;)
Wygląda jak tunika... a jest to niesamowicie sexowna i wygodna koszulka nocna ;) ;p
znajdziecie ją ( oraz wiele innych mega zmysłowych i  przepieknych modeli) w sklepie
( tak, to ten sam sklep w którym znajdziecie kostiumy kąpielowe, które widzieliście nie dawno u mnie na blogu :)) sklep ma wspaniały asortyment ( biustonosze, figi, szorty, bielizna nocna, bielizna erotyczna , stroje kapielowe itp. ) dlatego warto go odwiedzić ;)
 






 
Koszulka nocna - MojaFantazja.pl
 
 
 


52 komentarze:

  1. No w zyciu nie powiedzialabym, ze to pizamka! :D haha, piekna jest! idealnie pasuje do Ciebie kochanie! :)
    wygladasz sexownie w tym ostrym makijazu ;> i wloski - pieknie ulozone, puszyste, zdrowe! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przekilmatyczny pokoik (?) :p
    Ta koszulka nocna jest urocza a zarazem tak jak mówisz sexy, mega!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebista poprostu ;p i faktycznie można ją nosić jako tunika;p bo w ogóle bym nie powiedziała, że to jest koszulka nocna ;)Rewelacyjna jest;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zupełnie nie pomyślałam, że jest to koszula nocna, wygląda zupełnie jak sukienka ;)
    śliczne zdjęcia, ale patrzę na twoją twarz i widzę dość mocny makijaż oka, ale jasne brwi, myślałaś może o hennie? ;) delikatna w odpowiednim kolorze chyba byłaby dobra
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długi czas miałam henne :) w czarnej bylo mi fatalnie ( mialam raz - bo kosmetyczka sie pomylila i zamiast brazowej zrobila czarną ) ale bardzo często mialam brązową ( na wielu zdjęciach na blogu widac ;)) ostatnio jednak zrezygnowalam z henny i wolę mój naturalny kolor :)

      Usuń
    2. Asiu, bardzo ladnie mozesz wymodelowac sobie brwi cieniem do powiek..:-) Oczywiscie musi byc matowy! Co do odcienie nie bedziesz miala problemu z wybraniem czegos z calej gamy np. brazow:-)Widze cię w jasnobrazowych brwaiach i wytuszowanych rzesach bez kreski.. Taki makijaz ladnie weksponowal by twoje oczy i wysotrzyl piekne rysy twarzy:-) Pozdrawiam Aga:-)

      Usuń
  5. o mamciu! jaka słodka <3


    a Ty jesteś pękna <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu świetny makijaż : ))))
    ładnie podkreśla Twoje rysy twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest koszula nocna? Rewelacyjna <3
    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny makijaz! Pasuje ci takie mocniejsze 'smokey eye'!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. tam koszulka jak koszulka ale Twoje tatuaże!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powoli myślę o następnym :P ale sie jeszcze zobaczy ;D :P

      Usuń
  10. ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ahh jak ja uwielbiam wchodzic do Ciebie i czytac nagłowek nowego posta ;)) super makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  12. jest świetna !
    cudownie się prezentuje i nigdy bym nie pomyślała ze to koszula nocna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pzepięknie zdjęcia , a Ty wyglądasz ślicznie !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta koszula :) Pozdrawiam Zakręcona :)
    Zapraszam : zakrecona-gaba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest i rzeczywiście wygląda jak tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie pomyślałabym, że to koszula nocna. Ja w koszulach spać nie lubię, chyba jeszcze nie trafiłam na wygodną...
    Fajny masz kocyk/narzutę na łóżku, wygląda na bardzo mięciutki, aż chciałoby się położyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna jest ta piżamka, ja też zamierzam ją mieć ! :) ostatnio przeglądałam całą ofertę, nie mogłam się napatrzeć! Wybrałam dla siebie nieco bardziej zmysłowa koszulę nocną, ale ta, która masz na sobie bardzo mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co nie założysz, zawsze wyglądasz sexy! :)
    A te tatuaże na stópkach są rewelacyjne! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszulka faktycznie urocza, a serduszko fajnie pasuje do Twojego tatuażu na stopie:)

    Pozdrawiam serdecznie, będąc również w mojej ukochanej pidżamie (przez cały dzisiejszy dzien...)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja myślałam, że to jest tunika!
    Rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa ale jak dla mnie za bardzo przy szyi :/ dusiła by mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. prześliczna ta koszula :) niesamowicie seksowna

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz. Widać, że nawet w domu masz idealny wizerunek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Tunika na nocną nie wygląda! Śliczna jest!
    Co do pogody, to faktycznie ciekawy zwrot akcji, ciekawe na jak długo :D jednak jesień duuuuuuużo lepsza !

    OdpowiedzUsuń
  27. Czemu na fb masz w nazwisku wpisane " diamentica " ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego, że to dla mnie wazne slowo :)

      Usuń
    2. To czyjeś nazwisko ? bo w pracy też masz wpisane Diamentica chyba :p ( jeżeli to nachalne to przepraszam )

      Usuń
    3. to nie jest nazwisko :) przykro mi ale nie będę już więcej zdradzać kolejnych szczegółów dotyczących tego słowa :) (już jest ich tyle, że Ci bardziej (nikogo nie urażając) pomysłowi...powinni rozwiązać dawno tą zagadkę :)) a jak na razie, dalej pozostaje moją tajemnicą :)

      Usuń
    4. niestety nie czytam bloga od początku tylko od kilku miesięcy więc tylko spytałam ;p może kiedys tam nam zdradzisz co to znaczy , bo szczerze mówiąc jestem ciekawa :D pozdrowionka :*

      Usuń
  28. świetnie wyglądasz:)
    piękna ta koszula nocna choć i tak nie wygląda:D
    ale i tak moją uwagę bardziej przykuły idealne paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  29. tunika bardzo fajna, wyglądasz w niej super.
    Urzekł mnie również tatuaż- akurat jestem ich zwolenniczką.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz, ale po co tak mocno namalowane oczęta? ;) Ślicznie wyglądasz w delikatnym makijażu ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. koszulka nocna wygląda świetnie:) a Twoje pazurki ahh marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam do portalu o podobnej nazwie, który jest moją własnością :) Od 1 listopada ruszamy z konkursem , w którym jest do zgarnięcia cała masa zabiegów kosmetycznych, ciuchów i biżuterii! www.be-stylish.pl oraz wwww.facebook.com/bestylishpl :)
    Buziaki
    Nat

    OdpowiedzUsuń
  33. Słodka jest ta koszulka nocna:) Ładnie w niej wyglądasz :)
    zapraszam : http://camilaofficial.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Naprawdę fajnie wyglądasz na tych zdjęciach ;D Jestem fanką twojej urody Asiu :P

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. takie ładne, że aż żal z w tym spać! :) Ślicznie masz podkreślone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wow genialna jest !!!! też myślałam, że to tunika :D:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem na Twoim blogu po raz pierwszy, zaciekawił mnie, więc dodałam do obserwowanych... :)
    Będę zaglądała tu częściej :)!

    Bardzo podobają mi się Twoje tatuaże na stopach.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna ta koszula nocna, podoba mi sie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajny blog :) prowadzisz go profesjonalnie... podoba mi sie :) a koszula wyglada prawie jak sukienka, w której można normalnie wyjść na ulicę :)
    zapraszam do mnie www.tynkaa-fashion.blogspot.com oraz do obserwowania:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniała jest ta koszulka nocna, wyglądasz w niej obłędnie!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE