10/31/2012

futerko.

Cześć Wam!
Dziś kolejna jesienna stylizacja. Tym razem główną rolę odgrywa futerko ;)
jak Wam sie podoba? ;)
bo mi baaardzo ;)
 




 






 
Futerko - ROMWE.com | Spodnie - Bershka | Pierścionek - New Yorker | Okulary - ADR H&M |
Torebka - NN | Buty - StyloweButy.pl
 
 
I jeszcze jedna informacja dla wszystkich klientów www.romwe.com :)
 
 

Kochani moi chciałam Wam przekazać, że na www.romwe.com pojawiła się kolejna promocja! :D ♥

Dotyczy ona wszystkich produktów z zakładki 'Byuer's Pick'.

http://www.romwe.com/Buyer's-Pick-c-118.html

...
Od 2 do 8 listopada wszystkie produkty z tej zakładki będą 30% tańsze!

Nie przegapcie tej okazji, ja na pewno z niej skorzystam!! :)
 
 


 

68 komentarzy:

  1. świetne futerko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde! nie dość, że ładna, zgrabna to jeszcze zapiernicza w takich szpilach! normalnie podziwiam Cię kobieto... i barrrdzo zazdroszczę :P moje pytanie: nie bolą Cię nogi od takich butów? :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedzialam, ze to futerko bedzie hitem! Ale ze az takim? Kochana, wygladasz cudownie. Polaczylas kamizelke genialnie. Swietne spodnie, swietne buty, okulary. Bomba! Strasznie zazdroszcze Ci umiejetnosci szybkiego chodzenia w takich obcasach, haha :D promieniejesz i oby tak dalej :*!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz i mega kobieco, strasznie zazdroszczę Ci że umiesz poruszać się na takich szpilkach, ja ostatnio kupiłam buty na wysookim obcasie, 10 minut i jest po moich nogach :(

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze cudowne buty:)
    Uwielbiam futerka:) mam białe
    boska torebka, boskie spodnie ogólnie to obłędny jak dla mnie zestaw:)
    zakochałam się i lecę szukać w szafie futerka i legginsów

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknotka!<3 wszystko swietnie i uwielbiam jak sie usmiechasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamizelka jest cudowna! Strasznie mi się podoba. Wyglądasz cudownie. Buty są bardzo ciekawe i dla odważnych :D :D.

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje pazurki to numer 1 u mnie :)
    świetnie wyglądasz!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Futerko jest ładne, ale golf do niego to chyba nie jest dobry pomysl, bardzo skraca szyje
    Za to okularki adr pasują ci idealnie

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne masz te okulary !:*
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za długie to futerko. Nie widać Twojej obłędnej pupy. Generalnie dół wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam futerka! U mnie też post futerkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twój styl Kochana:):*

    OdpowiedzUsuń
  14. hej ;) mogłabyś mi napisać jak krok po kroku kupić cos w sklepie romwe.com?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta stylizacja wygrywa!!
    a w okularach Ci baaaardzo do twarzy :) Wyglądasz rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zabiłaś się na tych szpilkach? Są niesamowicie wysokie! :)
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham wszystko co futrzaste- również mam kamizelkę czarną futrzastą oraz futerko czarne :D uwielbiam FUTERKO :d ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylem podobnie do Dody w niektorych stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie rewelacyjnie! Buty bardzo chętnie bym pożyczyła ;D hah

    OdpowiedzUsuń
  20. Futerko masz prześliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Lepiej wyglądasz bez tych okularów, są wyjątkowo nietwarzowe :/

    OdpowiedzUsuń
  22. jak dla mnie żenada przeglądam często Twój profil Ty wcale nie umiesz dobierać do siebie rzeczy założyłaś futerko ale ten golf to kicz a torebka brak słów. Masz masę fajnych ciuszków tylko rusz głową jak je do siebie spasować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się na przykład podoba golf w tym zestawie, ponieważ nie trzeba dobierać żadnego szalika, który całkiem popsułby efekt. Jest ładnie, a przy okazji Asia sobie chroni gardło ;)

      Usuń
    2. Anonim chyba ma jakies kompleksy:/Po co tutaj wchodzisz?Nie ogladaj!Zajmijs ie czyms np. zaloz blog i pokaz jak Ty potrafisz dobra stylizacje:]

      Usuń
  23. Hej, fajny blog, naprawdę wpadł mi w oko. Oczywiście obserwuję ;) Byłoby miło gdybyś zaobserwowała też mojego bloga, ale jeśli nie chcesz to cię nie zmuszam.

    ~Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. torebka nie moj gust ale futerko swietne!

    OdpowiedzUsuń
  25. a mi się podobają spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. buty są fenomenalne! okulary również :)
    także dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę świetnie dobrane wszystkie rzeczy ! Cudownie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  28. nie mogę się zdecydować czy bardziej mi się podobają spodnie, futrzasta kamizelka, czy okulary ♥
    całość świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  29. dziekuje ci za bardzo mily komentarz!:* wyglądasz rewelacyjnie.. na pewno jest ci cieplutko i do tego bardzo seksownie :D ostatnie zdjecie mnie urzeklo.. pięknie uśmiechnięta... ma być tak zawsze! również z miłą chęcią obserwuje!:* buziaki

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana futerko jest piękne, jednak mi najbardziej podobają się okulary - nadają stylizacji wspaniałego wyrazu.

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie wyglądasz. :) Ostatnie zdjęcie i Twój uśmiech na nim - super! :)

    PS: Też ostatnio pokazywałam siebie w futerku, z tym, że jest brązowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Odpowiedzi
    1. Super blog :) fajne okulary :) zapraszam do mnei: www.typeofaless.blogspot.com

      Usuń
  34. wpadłam tu przez przypadek i jestem zachwycona! masz świetny styl, a futrzana kamizelka jest strzałem w dziesiątkę. buty? niesamowicie wysokie i piękne! <3

    obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    http://malinowyrubin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne zapraszam na moje blogi Wer ja możesz to zaobserwuj http://historia-ciekawa.blogspot.com/
    http://m-z-z-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ODDAJ MI SWOJĄ URODĘ !! ; )) + U mnie nowa notka ! zapraszam ! : **

    OdpowiedzUsuń
  37. Aż mnie ciarki przeszły. Powiem Ci, że wiele osób mi opowiada o tego typu sytuacjach. Moja była przyjaciółka Ola opowiadała mi, jak zmarła babcia ją 'prześladowała'- wyszła na pasy i coś kazało jej przekręcić głowę, gwałtownie się odsunęła. Jakby tego nie zrobiła... Nie wiadomo co by się stało... Tak samo jak ja czasem mam uczucie jakby mój przyjaciel nadal tutaj był. Śni mi się często, coś jej złego zawsze o nim myślę. A ja znów ostatnio dostałam po babci taką starą lampę ręcznie wyhaftowaną i położyłam ją sobie na biurku. W nocy wyszłam z pokoju do kuchni i JESZCZE UWAŻAŁAM ŻEBY SIĘ NIE UDERZYĆ O STÓŁ, BO BYŁO CIEMNO kiedy wróciłam lampa się świeciła. Jestem prawie pewna, że była zgaszona...

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądasz bardzo ponętnie,a futerko jest świetne.Chyba sama wyciągnę jutro takie z szafy:>

    OdpowiedzUsuń
  39. A jeśli chodzi o obserwowanie, to jestem Twoją czytelniczką od DAWNEGO DAWNA :D :D.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam nadzieję. Ja się takich sytuacji strasznie boje, ale chyba nie powinnam, myślę, że to są znaki tego, że ktoś 'czuwa' nad nami :).
    W sumie mogę stwierdzić, że trochę uświadomiłaś mi, że coś takiego jak "duch" może istnieć :D. Tak jakoś teraz z wszystkiego złożyłam jedną wielką całość i wiele momentów mi się przypomina tego typu ;p.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz w tym rewelacyjnie - tak kobieco i delikatnie, ale dzięki butom lekko z pazurem i to u Ciebie lubię najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Miłego wieczorku pełnego duchów :* :* :) ;p.

    OdpowiedzUsuń
  43. Pasuje Ci ten look, a okulary są wręcz boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. fajnie wyglądasz ! ;)

    pozdrawiam, Aieaa .;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Asiu jak zwykle cudownie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  46. Za każdym razem wyglądasz coraz lepiej:) Pięknie:)
    Mam podobne futerko, fajna sprawa:P

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale przesadzasz!!!:D
    No niezle CI w tym futerku :D jak patrzę na te buty to az mnie stopy bolą :D jak Ty możesz chodzić w takich wysokich butach z taką szpilą to ja nie wiem :D podziwiam noooo:D <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny blog ;-) ! Dodaję do obserwowanych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialna stylizacja !!!!
    Futerko , spodnie i buty są poprostu świetne !!!! :))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  50. buty wysookie, ciekawe czy w glowie masz olej?

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkie te buty,ubrania,gadżety są świetne... niestety Asiu widać,że mało wiesz o modzie :/ próbuję w tych kompozycjach znaleźć spójność,harmonię,subtelność,kobiecość, twój niepowtarzalny styl... a widzę "dziuniowato-pańciowate" stylizacje:( poczytaj trochę, podglądaj magazyny i świat mody. Nie zdawaj się na swój instynkt ,ponieważ płata Ci figle i robi coś dziwnego z naprawdę pięknej kobiety! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE