11/03/2012

TIGER.

Cześć Wam!
Dziś kolejna stylizacja!
Tym razem przedstawiam Wam TYGRYSA :)))
Mogę powiedzieć, że bluza stała się jedną z moich ulubionych! :)
jest cudowna! ;D a do tego ma tak uwielbiane przezemnie - kolce!! ;D  znajdziecie ją tu: [KLIK]
Buciki już znacie  ;)  ( ♥ ) tu do nich link: [ KLIK]
drugą nowością natomiast jest niedawno pokazywany zegarek ;) możecie zobaczyć jak się prezentuje na nadgarstku :) link do niego: [KLIK]
 








 
Bluza - ROMWE.com | Getry - Butik | Zegarek - EdiBaZZar.pl | Buty - StyloweButy.pl


79 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz:)look bardzo mi się podoba:) a tym czasem zachęcam do wzięcia udziału w moim konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że ta bluzeczka ostatnio robi małą furorę, widzę już ją na 3 blogu ;) ale faktycznie jest ładna i pasuje do tych kolczastych butów, szkoda tylko, że nie ma zbliżenia na pazurki, z całą chęcią zobaczyłabym je z bliska! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, makijaż jest śliczny bardzo ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. choruję na taki zegarek :) bluza fantastyczna.. a zestaw trzeba przyznac, z pazurkiem :D jak sie chodzi w takich butach;>?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie te buty chyba zawsze będą strasznie :) Ale trzeba przyznać, że zestaw jest świetny i bluza genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie - ile idzie przesylka z ROMWE? Plus minus.
    Dziekuje za gory za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna bluza i buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, super stylizacja z pazurem:))
    Zawsze się niesamowicie wyróżniasz!:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. ŁAŁ!!!!!!!! Bardzo ładna bluza i buty!!!!

    Zapraszam cię do konkursu na moim blogu mam na dzieje że skorzystasz:

    http://wzorkowetipsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia ładne, ale nogi wydaja się być GRUBE, chyba przytylas z 4 kg

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzka i buty! Cudownie pasują
    kocham ćwieki a buty bez szpilek są boskie
    uwielbiam oglądać Twoje stylizacje, nie dosć że masz super ciuchy, to jeszcze jakość zdjęć i obróbka ich daje super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście uwielbiam takie bluzki z takim motywem ! Tak samo bluzki z motywem wilka mi się podobają ; ))

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny ten sweterek - cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujący look i świetny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz, ciekawe połączenie. :)
    Mam ten zegarek tyle że z cyrkoniami. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość wygląda super, musze Ci powiedzieć że ze stylizacji na stylizacje robisz coraz większe postępy, jedyne co zmieniłabym w tej notce to usunięcie zdjęcia 3 ponieważ Twoje chude nogi wyglądają na nim na grubsze i to troche psuje cały Twój wizerunek. nie odbieraj tego jako chamstwo, po prostu wyrażam swoje zdanie i mam nadzieje że zwrócisz na to uwagę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw, a bluza jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz swietny makijaz , idealnie pasuje do całosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz bosko, stylizacja robi niesamowite wrażenie i te buty, WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. W tej stylizacji podoba mi się....wszystko! buty- totalny kosmos, ćwieki na ramionach , bluzka z tygrysem <3 no uwielbiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. O cholerka, naprawdę tygrysica. :) Świetne tatuaże!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluza i buty są świetne. Chociaż ja bym się bała w tych butach chodzić.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna stylizacja. Kocham te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cala stylizacja prezentuje sie idealnie:D ale zegarek jak dla mnie najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna bluza.<3
    Diamentica tak z ciekawości: ile mniej więcej ważysz?
    Bo nie mogę przestać zachwycać się Twoimi kobiecymi krągłościami. Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach.
    Nie jest za grubo czy chudo choć to pojęcia względne. Dla mnie perfect;)

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW CUDOWNY SWETEREK!:)

    pozdrawiam:):)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, ćwieki <3 Jesteś śliczna, masz piękne włosy :) Będę tu częściej zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super buzy i bluzka, seerio robi wrażenie <3 zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. łał kochana, wyglądasz zaje*iście :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się ta bluza! Sama o niej marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. widziałam tą bluzkę na wielu blogach już, świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  32. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=384030901672801&set=a.343245829084642.78647.343243409084884&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  33. zdecydowanie lubię Twój styl!

    OdpowiedzUsuń
  34. motyw ćwieków cudownie się tu wpisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. przez Ciebie zakochałam się w ćwiekach ;p i co najdziwniejsze powoli przekonuję się do tych butków ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. zdecydowanie nieziemska stylizacja ! Do tego makijaż.... o rany.. wymiękam

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zdjęcia;))
    idealny makijaż
    ile ćwieków <3

    OdpowiedzUsuń
  38. kochana wybacz, ze dopiero teraz, ale wiesz jak jest.. :P

    bluze jak wiesz ubostwiam, wiec Ci jej ogromnie zazdroszczee :D Wygladasz w niej cudownie, pasuje idealnie do Twojej urody. Masz piekna figure, kobieca, ksztaltna czego Ci cholernie rowniez zazdroszcze. Butow to swoja droga. I musze dodac, ze znow Twoje wlosy lsnia i cudny makijaz <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajna ta bluza: wzór ciekawy, a kolce na ramionach bardzo mi się podobają:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  40. mrr.. ta bluza :D ja bym wolała w wersji bez kolców :D

    OdpowiedzUsuń
  41. zegarek jest po prostu boooski! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna jesteś :) Buty są mega. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz taki sam sweter jak Andżelika z Angelika's Place ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wiem że Angelika ma tą samą bluzę co ja :) kilka blogerek ją ma ;)))

      Usuń
    2. Patrzac na daty, to jednak ty masz taka sama bluze jak Angelika.
      Ciekawe, czy znowu nie opublikujesz mojego komentarza. Ani nie jest chamski, ani obrazliwy, stwierdza fakt. Jak trzy dotychczasowe. Ale ty nie lubisz prawdy. Bywa.

      Usuń
    3. no tak... bardzo przepraszam, że kupiłam sobie tą samą bluuzę :))) co za róznica, kto miał ją pierwszy?
      faktem chyba jest to, że jest fajna? a jesli chodzi o to czy ,, kupilam ją sobie, bo ma ją Angelika''? - nie widzialam ją na stronie www.romwe.com potem widziałam ją u innej blogerki - nie bede pisac u jakiej, bo widzę, że lubisz bawić się w detektywa :))) ( i wtedy ją zamówiłam), potem widzialam u Angeliki i też wyglądala genialnie... jednak w tym czasie ja już ją mialam zamowioną ( i paczka do mnie szła - 10-15dni idzie) wiec bardzo prosze nie robic mi tu wypominek, że ,,ja mam taką bluzę jak Angelika'' , bo patrząc z drugiej strony ,, Angelika ma ta bluzę co ja'' . :) nie wiem ile masz lat, ale takie tematy poruszalo się w podstawówce... :)

      Usuń
    4. Kochanie, ja sie dziwie, że Tobie się jeszcze chce tłumaczyc... oni się nigdy nie odczepią, chocbys nie wiem co zrobiła, no ale taka jest cena bycia blogerka sławną na cała PL - jedni Cię kochają a drudzy nieznoszą:) A futerko w poprzednim poscie jest mega! Czy jeżeli założę foterko które mam od 3 lat, ale mój post będzie opublikowany po Twoim to mam takie futerko jak Ty, czy Ty masz takie futerko jak ja?:P haha buziaki!

      Usuń
  44. I paznokcie jakie piękne. Nie można o tym zapomnieć :P
    Pozdrawiam Cię ciepło!
    I oczywiście dodaje do obesrwowanych chociaż zrobiłam to jakies 3 miesiące temu, nie wiem dlaczego nigdzie nie zostało to zatwierdzone :(
    Filozofka

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale cudowna stylizacja - bardzo mi się podoba i pasuje do Ciebie idealnie. Buty i bluz skradły moje serce, chyba też się na taką bluzę skuszę ;)

    Pozdrawiam cieplutko ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo ładnie wyglądasz, masz taki idealny makijaż ;) a i z chęcią ukradlabym Ci zegarek! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny masz makijaż! Od razu rzucił mi się w oczy hyhy. :D
    A bluzka świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  48. wszedzie teraz widze ta bluze i po prostu zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  49. Buty, bluza, Ty.. <3 Padłam! Jesteś idealna. I pięknie Ci w takich rzeczach. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Niespodzianka:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=445770032126874&set=a.125342164169664.10851.102932316410649&type=1&relevant_count=1&ref=nf

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  51. Jest to Twoja najlepsza stylizacja! :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo podoba mi się ta bluzka. :D
    Zapraszam do mnie : http://uniques1.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Sweterek jest super!!! Zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wspaniale, jak zawsze masz super pomysł na siebie
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  55. Przeglądam często fotki na Twoim blogu i powiem szczerze że to nie mój styl, ale masz w sobie coś ciekawego, jesteś oryginalna i przyciągasz mnie tym:) lubię patrzeć na Twoje stylizacje choć nie gustuję w nich:) Może brzmi to trochę nie jasno, ale cieszę się że są ludzie którzy mają odwagę ubierać się i wyrażać siebie pomimo tylu przeciwników.

    OdpowiedzUsuń
  56. niesamowicie podoba mi się Twoja bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  57. aaaaa! bluza jest przepiękna!! Ukradłabym! :p

    OdpowiedzUsuń
  58. Prześliczny strój!
    Zakochałam się w bluzie~!

    I chciałabym zaspamować nową notką na http://transsexualtsar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Asiu nominowałam Cię ;-) zapraszam do zabawy http://carlilifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie wyglądasz, pasują Ci moim zdaniem takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ciekawy blog! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. ten retusz 0o0 nie chce cie hejtowac tylko chce naturalnej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Przepraszam, ale przecież Ty wyglądasz jak niekontrolowany strumień wiejskiej świadomości. Poza tym przezemnie pisze się osobno... przeze mnie, jakbyś nie wiedziała jak poprawić !!! Pozdrawiamy z Wrocławia.

    Ps. Twój blog sprawia nam wielką radość "na Twoim miejscu wcale bym się z tego nie cieszyła"

    OdpowiedzUsuń
  64. pierwsze zdjęcie jest genialne ! bosko wyszłaś na wszystkich !

    OdpowiedzUsuń
  65. Kurka chciałam kupić coś z kolcami - sukienkę!!! Ale stwierdziłam, że nawet dziecka na ręce nie wezmę bo jeszcze sobie w oko wbije hahaha :)
    Pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE