11/10/2012

Bardziej zimowo.

Cześć Wam!
Jak tam minął Wam tydzień? Mój był bardzo zajęty, cały czas coś się działo, nie było ani chwili na odpoczynek ... ale właściwie to dobrze, czasem przydaje się taki mały wstrząs oddzielający od codzienności i pobudzający do działania na szerszych horyzontach  ;)
Dziś stylizacja bardziej zimowa ;) ( a przynajmniej tak mi się kojarząca ;))
cieplusia biała bluza, z mordką kota ;D ( zawładnęła moim sercem ♥)
znajdziecie ją tu: [KLIK]
do niej założyłam grafitowe getry i śnieżne buty ;) ( stopy Yeti :D)
na osłodę dodałam złoty zegareczek ;))
 
oto całość:
 











 
Bluza - ROMWE.com | Getry - Butik | Buty - @ | Zegarek - EdiBaZZar.pl | Okulary - New Yorker


77 komentarzy:

  1. AAA, czekałam na ten post tak niecierpliwie! :D To chyba jednej z najlepszych Twoich zestawów (chyba się powtarzam :D ale nie moja wina, iż jesteś tak zajebista:D). Bluza mnie kusi kusi, Ty już też mnie kusiłaś i kurde żałuję, że nie zamówiłam- GENIALNA! A buty - brak słów. Pewnie wiele osób się przyczepi do nich ale pamiętaj- noś to co lubisz. Chcę takie śnieżki na stópkach też ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże ja kocham Twoje paznokcie !
    Bluzę Ci ukradnę <3

    Zapraszam u mnie konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie wyglądasz! Bluza też mi skradła serce! :D A buty? O rany, włochaczu jeden.. są fantastyczne! :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przegenialnie wyglądasz! :D bluza, buty, getry, zegarek - wszystko idealnie zgrane :) cudo, muah! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zegarek i bluza meeeeega!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing! I also combined this top with puffy boots hihi :))

    Visit my blog too :)

    Kisses from http://jadorefashionlove.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  7. bluza jest ekstra i ma bardzo ciekawy motyw, a co do butów to już nie mój typ i wydaje mi się, że chyba szybko mogą się brudzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twój styl<3
    bluza jest genialna!! Świetne wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna bluza :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wow :D zwykły strój a nie moge oderwać od ciebie oczu xD bluza jest super :) bardzo dziewczęca.. ale buty he chyba nie odwarzylabym sie na takie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza ♥ Zegarek ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna bluza, nie jest nawet droga, bo myślałam że będą dwa zera z tyłu:) Cały zestaw prosty, bo niby bluza i buty ale jaki efekt:) Jak zawsze świetnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wyglądasz :O ♥
    Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza jest przesłodka!!
    Mi w getrach z butiku majciochy prześwitują jak się pochylam ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz <3. A w butach to się zakochałam! Są cudowne! Nie wiem, czy ja odważyłabym się takie założyć ;/.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie zobaczyć Cię w nieco innej odsłonie. Bluza jest prześwietna! Pewnie też bardzo ciepła co :) Miłej niedzieli kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) bluza jest niesamowicie mieciutka i ciepła! ;)

      Usuń
  17. jejku jaki sweterek kochaniutki! ;)
    wszystko tak slodko wyglada ale oczywisccie w pozytywnym sensie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz buciki <3!!!!!!
    Genialnie wyglądasz! Uwielbiam to, jak się ubierasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczo wyglądasz:)Bluza jest świetna!:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluza po prostu rewelacyjna! ;d

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. stylizacja świetna, taka na luzie i to mi się podoba. Buty są ok, ale ich biały kolor sprawia, że raczej bym się nie odważyła, może jakies ciemniejsze? bluza śliczna, ale faworytem jest przede wszystkim zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna, wygodna stylizacja :) Czy pokazałabyś zdjęcie swoich paznokci z bliska? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie! Zero wulgarności, dużo pozytywów w tej stylizacji. Zatęskniłam za zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam, Asiu :) Mam do Ciebie pytania:
    1. Kto jest Twoim fotografem?
    2. Ile kosztowały zaprezentowane buty?
    3. Czy kupujesz ciuchy w Wln? Jeżeli tak to gdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. moja Siostra :)
      2. trochę ponad 100PLN ( kupione na allegro)
      3. raczej nie :) a jesli tak to jest to : Butik, House, Cropp :)

      Usuń
  25. świetne ciuszki! pokażesz nam pazurki dokładniej asiu? już widze że są piękne ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcia. Ślicznie wyglądasz.
    Zapraszam do mnie marlennee-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. To jeden z Twoich lepszych zestawów. Normalnie się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  28. sliczna bluza ^^

    dziekuje za mile slowa!

    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  29. przeuroczą masz te bluzę! uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Cieszę się bardzo ,że odwiedziłaś mojego bloga .Ja również chętnie obserwuję i chętnie tu wrócę.Wyglądasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak fajnie!
    I te buciki-uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. ŚLICZNE OKULARY

    POZDRAWIAM
    ART-PAOLA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakochałam się w butach :*
    Pozdrawiam i Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  34. Sliczny sweterek i zegarek <33 :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wszytko spuer, ale butki nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bluza przepiękna;))
    z resztą buty też <3

    OdpowiedzUsuń
  37. przepiękne buty a bluza jeszcze lepsza!
    zapraszam http://puresimplefashion.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Great look!! :)

    Kisses,
    Teodora

    I'd be happy to visit my blog:
    http://e-befashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. dlaczego caly czas te same pozy?

    OdpowiedzUsuń
  40. Aaaaaa jaka słodka ta mordeczka kocia :):):)

    OdpowiedzUsuń
  41. uroczy sweterek, świetne buty na zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzisiaj weszłam na Twojego bloga pierwszy raz i szczerze mówiąc przeraziłam się. Tipsy są już dawno passe, a jeszcze ta ich długość, przecież to jest obleśne. Masz bardzo masywne nogi a buty, które zazwyczaj masz na sobie bardzo to podkreślają. W ogóle wydajesz mi się trochę tandetna, może też przez te "tanie' tatuaże, strasznie mocny make up no i jakoś tak w ogóle, takie robisz na mnie wrażenie. Sorry, ale musiałam to napisać.
    Pewnie zaraz będzie na mnie napad, ze jestem zazdrosna jak to zazwyczaj bywa ale nic z tego:)

    Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc, każdy ma prawo do swojej opini. Więc spoko, już wiem, że Ci się nie podoba ;)
      ale stwierdzenia typu ,,tipsy sa passe'' - dla mnie to jeden wielki idiotyzm... to tak jak by mi ktoś powiedział, że kolor blond jest passe... a druga sprawa, to nie sa tipsy ( kolejny raz musze uświadamiać, że jest to akryl na formie - tips jest to plastikowa płytka, dzięki której można przedłużyć płytkę paznokcia - i do informacji, nie używałam ich, aby zrobić swoje paznokcie.
      Tatuaże - myślę, że to mój interes... i kolejne Twoje określenie , że są ,,tanie'' jest nie na miejscu... a jakie wg. ciebie ,,tanie'' nie sa?
      a cała reszta... to już kwestia indywidualności... nie podoba Ci się? no cóż trudno :) nie musi każdemu :)

      Usuń
    2. ps. nie wydaje mi się, żeby makijaż był mocny.. no chyba, że puder w kamieniu, eyeliner, tusz i troszkę cienia... to bardzo mocny makijaż :)

      Usuń
    3. Bardzo dobra odpowiedź!!!
      Takimi "tanimi" opiniami nie ma się co przejmować. Nawet jeśli nie wynikają z zazdrości, to pokazują jak wredni są ludzie - w koncu sama zaznaczyła - "Musiałam to napisać" - moje pytanie - PO CO? CZEMU MA SŁUŻYĆ TAKI KOMENTARZ?

      Usuń
    4. a od kiedy to pudrem w kamieniu, tuszem do rzes i nadmiarem eyelinera do ktorego palasz chyba ogromna miloscia nie mozna zrobic sobie "tapety" na twarzy i przesadzic z makijazem? oczywiscie, ze mozna! niekiedy uzywajac tych 3 produktow mozna zrobic wieksza tapete niz uzywajac 10 w stonowanej ilosci. moim zdaniem rowniez przesadzasz z makijazem a konkretnie makijazem oczu a konkretnie z tymi tandetnymi czarnymi krechami. a co do samego stroju to wyjatkowo mi sie podoba, fajny, sympatyczny, mlodziezowy i na luzie, swietne buty i bardzo ladna bluza.

      Usuń
  43. bardzo lubię Twój styl... świetna bluza.... legginsy mam identyczne.... świetnie wyglądasz naprawdę....
    zapraszam do siebie....

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna bluza bardzo fajny look :)zapraszam w wolnej chwili na www.2fashiondaily.blogspot.com do mnie pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialna ta bluza :) W ogóle wyglądasz uroczo w tej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Bluza i buty - idealne na zimę! ♥
    Oddaj mi je! ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. chyba pierwsza sesja bez wysokich obcasów! :) mimo to i tak rewelacyjnie wyszłaś

    OdpowiedzUsuń
  48. Super wyglądasz!! Masz fajny styl, a do tego robisz wrażenie bardzo sympatycznej osóbki:) Na pewno będę tu zaglądać!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam pytanko, czy ten zegarek z EdiBaZZar głośno tyka? Tak, tak może głupie pytanie, ale kupiłam tam jeden zegarek na rękę i jest tak głośny że masakra, wkurza mnie zwyczajnie to tykanie, więc jak jest z tym złotym? Mam na niego chrapkę ale boję się że po raz kolejny będzie ten sam problem. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam. Kentak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy jak dla kogo jest głośno :) :P
      jak mam go na ręce, to go nie słysze,
      ale jak np. siedze przy komputerze i polozylam sobie zegarek obok , a w domu jest zupelnie cicho, to slysze ,,tykanie'' ;P

      Usuń
    2. Czyli jednak raczej z tych głośnych, bo tak naprawdę chyba nie powinnyśmy go zbytnio słyszeć, no ale nie ma się co oszukiwać, majątku nie kosztował ten zegarek to i jakość nie musi być rewelacyjna, jednak wrażenie robi, to trzeba przyznać, no i ważne żeby czas dobrze wskazywał -chyba...czy on ma po prostu wyglądać? Kłłłii...kto by tam wnikał! Wyglądasz super. PS. muszę Ci przyznać, że nie przepadam za butami w Twoich stylizacjach, ale ogólnie rewelka, bądź sobą maleńka, bo zdajesz się być przemiłą osóbką ale z charrrrakterkiem. Pozdrawiam. Kentak.

      Usuń
  50. mam pytanie jaki nosisz rozmiar ogólnie a jaki rozmiar ma ta bluza ? bo chciałabym ją zamówić i zastanawiam się aby nie zamówić zbyt małej ..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nosze rozmiar S, a bluza ma rozmiar ,,One Size'':
      Shoulder Width:52cm
      Bust:98cm
      Length:75cm
      Sleeve:55cm
      Waist:96cm
      Size&Fit:US12 :)

      Usuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE