11/11/2012

ARTEOBIJOU.COM

Hej Kochani :)
jak tam weekned? :) u mnie całkiem miło ;)
pamiętacie jak ostatnio pokazałam Wam perełkową bransoletkę firmy ARTEOBIJOU.com ?
Postanowiłam powiększyć swoją kolekcję :) i tym razem również postawiłam na ,,perełkowe'' cuda :)
zakochałam się w tych bransoletkach :) są rewelacyjne!
tu ta którą już znacie:
 
 
a tu przed Wami dwie nowe :)
( w bardzo przydatnych pudełeczkach ;) ♥ )
 


 
Sklep ARTEOBIJOU.com ma wspaniały asortyment, ja jak na razie, jak wiecie - wybrałam perełki :)
ale chciałabym Wam pokazać co możecie tam jeszcze znaleźć... ;)
 

 
Jest to tylko mała część tego co znajduje się w ofercie. Zapraszam na stronę
 
 
myślę, że każda z Was znajdzie tam coś dla siebie wśród tych piękności ;))
 
 


29 komentarzy:

  1. Faktycznie, biżuterię mają świetną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne bransoletki, ta z serduszkami i jeszcze fioletowa:) zakochałąm się:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Najladniejsza ta najprostsza jednorzedowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 bransoletki ?? nie wolalas zamowic sobie jakis kolczykow czy cos ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne <3! Ja zawsze mam problem z bransoletkami wszelkiego rodzaju, bo mam bardzo szczupłe nadgarstki :/

    Wgl mam pytanko: odpowiadasz na wiadomości wysłane na Twojego Fan Pege'a??

    OdpowiedzUsuń
  6. a widziałaś moją bransoletkę z Arteo? Jest bardzo podobna do twojej, również perełkowa :)

    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś pieknego!
    ja mam jedną perełkową i naprawdę zakładam ja przy każdej możliwej okazji :D
    a co do pudełeczek z biżuterii, to też myslałam, ze sa przydatne, ale teraz już mi przeszkadzają, a żal wyrzucić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm te kryształkowe rzeczy mają cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zakochana w tej pierwszej bransoletce! Bardzo lubię takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejciu! Nie ma co- zakochałam się!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńka <3 aż mi się oczy zaświeciły:]

    OdpowiedzUsuń
  12. Perełki sa zdecydowanie moimi faworytami:) Śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biżuteria jest piękna ;) Niestety nie będę '' tą tysięczną '', bo już od dawna obserwuję ;) Podziwiam Twoją pracę (miałam nawet zapytać jak uzyskałaś tak wspaniały efekt niebiesko-różowych paznokci Honey) i umiejętność chodzenia w tak wysokich butach!
    Dziękuję za komentarz i pozdrawiam! ;);*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie błyskotki ! Marzenie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta biżuteria jest fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. biżuteria jest bardzo elegancka i wspaniała na prezent
    ♥ ♥ ♥ ♥
    CAŁUSY:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. Biżuteria jest z prawdziwego srebra ?

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie to wygląda :)
    przygarnęłabym z wielką chęcią :))))
    kajapisze.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudeńka! :) Piękne perełki!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE