11/26/2012

My New Baby ♥ :)

Cześć Wam!
Jak minął Wam weekend?
Ja cały spędziłam w szkole... ( piątek, sobota, niedziela) jednak muszę przyznać, że coraz bardziej podoba mi się na tej pedagogice :)
w sobotę dowiedziałam się, że za 2 tyg będziemy w szkole mieć takie ćwiczenia przy których będziemy tworzyć coś z materiałów udostępnionych przez wykładowcę, padło zdanie, że możemy przynieść ze sobą komputery itp. ... no więc ,, żarówka'' się zaświeciła :P drogą dedukcji doszłam do takiego wniosku, że potrzebuję na szybko jakiegoś małego notebook'a :) ( no bo przecież nie będę dźwigać mojego dużego laptopa :P) no i szybka decyzja... w niedzielę, godzinę przed końcem zajęć zwolniłam się z filozofii... ( i powiem sczerze, że żal mi było wyjść, bo naprawdę był fajny i ciekawy temat :)) no ale... musiałam się szybko zebrać i raz-dwa-trzy i byłam w MediaMarkt w Częstochowie :)
a tam odnalazłam moją nowiuśką maluśką dziecinkę ;))) ;P
oto ona :)
 



 
ps. w tym tygodniu pojawi się kilka notek ;)
Buuuziunie i dzięxy, że wchodzicie na bloga ♥
 


87 komentarzy:

  1. heheh śliczny.... ja juz skończyłam po pedagogikę... też lubiłam filozofię :) a szczególnie egzaminy :) działo się na nich.... podobnie jak Ty, nie często chciało mi się dzwigać ze sobą duży laptop, więc zainwestowałam w moją białą perełkę Asusa.... który praktycznie zawsze mi towarzyszy :) taki poręczny :) więc wiem co czujesz....

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny jest! Ile zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki:) ja mam białego vaioska ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm jaki słodziutki !!!! Pasuje do Ciebie :)
    też planowałam kupić jakiegoś netbooka

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh my kobiety zwykle zwracamy przy tego typu zakupach szczególną uwagę na walory estetyczne a w zasadzie do pracy na komputerze bardziej znaczące są jego parametry ;) ja zwykle też wybieram to co mi się podoba a przy okazji doradza mi mój spec czyli brat :P śliczne to maleństwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na PIERWSZE urodziny mojego bloga <333
    W treści podziękowania i pełno zdjęć <3
    Serdecznie zapraszam, to ważne dla mnie wydarzenie ;*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie też mnie ciekami ile zapłaciłaś za niego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę sobie sprawić takie małe różowe cacuszko :D ja także kończyłam pedagogikę ;) też uwielbiałam ćwiczenia- świetny kierunek studiów wybrałaś :) bardzo dobry wybór :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie początki, ale zaczyna mi się podobac ;))

      Usuń
  9. mam taki sam tylko biały. kupiłam w sierpniu i kosztował 1999 zł.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam taki czarny :D
    bo kupowałam pierwszy model VAIO i wtedy jeszcze różu nie było :<
    teraz to właściwie jest mojej mamy, bo ja mam białego białego notebooka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na jakim przedmiocie będziecie to robili i z jakim wychowawcą ?:P Widziałam Cie w szkole w niedzielę właśnie heh ja bylam na szkoleniu bo jestem na dziennych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ,,wstępie do pedagogiki '' :)
      hehe no bylam w niedziele, bylam :) dziewczyny z mojej grupy, tez byly na szkoleniu :)

      Usuń
  12. uwielbiam róż wiec to jest piekne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie różowe cacuszko <3 *-* zakoochałam się.
    zapraszam do mnie
    http://this-is-lucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ile dałaś za notebook'a ? cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój weekend to kursy i zabawa ;) Bardzo ładny różowy duet ;]
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ładny <3 Ja ostatnio zdecydowałam się na tablet, ponieważ według mnie jest jeszcze bardziej podręczny niż i idealny do torebki:) No i oczywiście jest tańszy, co też przesądziło o zakupie :)
    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny!Kolor uroczy!Czy mogłabyś napisać,ile za niego zapłaciłaś i jaka jest jego wielkość?I koniecznie daj znać jak się sprawuje,bo też zastanawiam się nad kupnem czegoś małego i kolorowego,ale u mnie to raczej taka zachcianka,ale też jako "uzupełnienie" mojego laptopa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koszt to 1999zl ,

      Wysokość [cm]
      2.35

      Szerokość [cm]
      29

      Waga [kg]
      1.5
      a sprawuje sie całkiem, całkiem ;)zobaczymy później ;)

      Usuń
  18. sony vaio to bardzo designerskie sprzęty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny,ale ty jak zawsze jestes infantylna,i żal momyslec że studiujesz;-))niedowierzam;-)że takie pustaki studiuja i zazwyczaj kończą te studia...ty mi na studentke nie pasujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ciekawe na kogo ty pasujesz,bo żal pomyśleć(uważaj mądralo,jak piszesz-MOMYSŁOWA jesteś),że ktoś,kto nie zna banalnych podstawowych zasad gramatyki(NIE DOWIERZAM-oddzielnie)wypowiada się na temat czyjegoś studiowania...Pustką powiało...A może się przedstawisz,skoro jesteś taka/i odważna/y,aby nazywać kogoś pustakiem?I niby dlaczego Aśka nie miałaby skończyć studiów-zaczęła,to i skończy,a wtedy zgłoś się do niej na zapełnienie pustki...twojej...bo widocznie tobie daleko od nauki,to sądzisz innych swoją miarą.
      Edyta

      Usuń
    2. niestety ale w naszym kraju tak wyglada system edukacji, studiowac moze kazdy tym bardziej jesli sa to studia zaoczne/prywatne, tym bardziej jesli sa to pewne kierunki np zarzadzanie i marketing, administracja, pedagogika. zeby nie bylo, ze najezdzam na aske to powiem, ze sama studiowalam jeden z nich i znam wiele osob z dwoch pozostalych i wiem co sie na takich kierunkach dzieje i jak wyglada edukacja. i tu nie chodzi o bycie pustakiem tylko o to jak te ksztalcenie wyglada i z czym taka osoba studia owe konczy a konczy z niczym wiecej jak papierkiem. ja po 2 latach zrezygnowalam i zdalam na inne, prawdziwe studia. do dzis mam kontakt ze starymi znajomymi z kierunku i widze jaki poziom reprezentuja i jaka wiedza dysponuja, widzialam jak zdawali egzaminy i zaliczali kolokwia. smiech na sali. w liceum mialam trudniej niz przez 2 lata na pierwszych studiach.

      Usuń
  20. O ile mi się wydaje to ten notebook kosztuje ponad 1700 zł, też bym tak chciała jechać niespodziewanie i go kupić. : DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w niedziele kosztował 1999zł, a teraz weszłam na stronę i jest za 1849zl ( nie ma to jak przeplacic :))

      Usuń
    2. Ale i tak Ci zazdroszczę ! :D

      Usuń
  21. ale kolor ;o zajebisty <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z góry przepraszam za spam.
    Jestem autorką nowego bloga www.the-world-of-demons.blog.onet.pl na który serdecznie zapraszam. Historia dopiero się zaczyna, ale systematycznie będą pojawiały się kolejne rozdziały opowiadające o życiu demonów, miłości i mrocznych tajemnicach, które potrafią wywrócić cały świat do góry nogami.
    Jeśli będziesz miała ochotę, to nie miałabym nic przeciwko wymianie linków na naszych blogach.

    Z poważaniem
    Autorka - MJS

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja siostra jest zakochana w Sony VAIO i zainwestowała w biały. Mi niesamowicie podoba się błękitny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudownosc:D daj znac jak sie bedzie sprawowal;) jak bateria itd:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne jest też mi się takie coś marzy! Napisz jak się sprawuje :)
    Ile dałaś za takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna jest!
    Można wiedzieć ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  27. tez by mi sie przydał taki na uczelnie:) sliczny

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też muszę zainwestować w jakiegoś notebooka:)

    OdpowiedzUsuń
  29. mój ulubiony kolor ;-) Powiedz mi proszę bo widzę, że masz te rajstopki w poprzednim wpisie...idzie w nich wytrzymać jak jest tak zimno? Bo cholernie mi się to podoba ale ciągle waham się, żeby je kupić... haha Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg. mnie w miare cieple ;) nie bylo mi zimno w nogi ;)niestety szybko się pozaciagały :( trzeba bardzo na nie uwazac :)

      Usuń
  30. VAIO są najlepsze:). Prześliczny. Trzymam kciuki żeby dobrze się sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybys miala chociaz odrobine pojecia o sprzetach (wiedziala cos wiecej niz widziala, tzn piekny design) to bys tak nie mowila :) pozdrawiam.

      Usuń
  31. Przy takim laptopie to można pracować. :D ŚWIETNY JEST!

    OdpowiedzUsuń
  32. O widzę, że wreszcie zmieniłaś zdjęcie główne (trochę tandetnie tam wyglądałaś, jak tania pani) rozwalona na tych schodach w sukience ledwo zakrywającej pupę. Ale to przezcież twój styl heh. A i jeszcze jedno, powiedz co się stało, ze umieściłaś negatywny komentarz odnośnie twoich studiów. Pewnie dlatego, ze ktoś stanął w twojej obronie, a jakby inaczej

    OdpowiedzUsuń
  33. Mój ulubiony kolor!!! :-) Powiedz mi, czy w tych rajstopkach w notce poniżej nie jest za zimno o tej porze roku? Bo kurcze strasznie mi się podoba jak wyglądają z krótkimi spodenkami ale coś się waham.... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg. mnie w miare cieple ;) nie bylo mi zimno w nogi ;)niestety szybko się pozaciagały :( trzeba bardzo na nie uwazac :)

      Usuń
  34. Gratuluję zakupu! też planuje zakup tego sony :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Częstochowa? AJD? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie jestem w Czewie, ucze sie w filii Akademi, u siebie w miescie :)

      Usuń
  36. ładne ma kolory :) stonowany róż:)

    OdpowiedzUsuń
  37. laptop jest idealny *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę sobie kiedyś taki kupić:) a były może jasno -błękitne? też lubię taki kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzialam w tym kolorku :(

      Usuń
    2. Kiedyś jasnobłękitne były w EURO RTV AGD.
      Polecam sprawdzić ! Bo ten błękit jest piękny :-)

      Usuń
  39. Gdzie kupiłaś różowe etui do BlackBerry ?
    Pozdrawiam :)
    http://cukierkowa-puderniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. jesteś mega infantylna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to samo pomyślałam :D Zwolnić się z wykładu bo muszę kupić gadżet. NA pewno autorka bloga zaraz na mnie naskoczy albo nie wstawi tego komentarza.
      Ogólnie notebook piękny, sama bym takiego chciała :) ale zwolnić się z zajęć i lecieć kupić "zabaweczkę" bo wykładowca powiedział że może się przydać :D ja tam 3 lata studiuję, 5dni w tygodniu chodze bez lapka na uczelnię i daję spokojnie radę:)

      Usuń
    2. boli, co nie? ;D
      naskawiwac nie mam co, ale chyba moge robic co chce?
      zwolnilam sie godzine przed koncem wykladu, ( a dokladnie godzine, przed zakonczeniem wszystkich wykladow tego weekendu - piątek, sobota, niedziela - chyba mialam prawo? :))
      a jesli mam mozliwosc kupic sobie ,,zabaweczke'' to uwierz mi nie mam ochoty sobie tego odmawiac :))))
      ps. spoko ze dajesz sobie rade bez :) hehe ja tez sobie dawalam rade bez, jak studiowalam kosmetologie :)

      Usuń
    3. studiowałam kosmetologie buahahhahaha weź się nie ośmieszaj

      Usuń
  41. jak różu nienawidzę, to Twój Vaio szalenie mi się podoba!! :))

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Tylko 1999 zł ?! Jak ja go chciałam w zeszłym roku to prawie 4000 kosztował... Chyba że to inny model był, ale kolorek ten sam. Skończyło się że mam białego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeciez jej to nie laptop tylko netbook a one sa tansze. na oko to z 10 cali ma. a tak swoja droga to stosunek ceny do parametrow w sony vaio jest nieadekwatny. za 1999 mozna miec o wiele lepszego, szybszego, wydajniejszego sprzeciora. ale fakt, ze design jest piekny, sama kiedys chcialam laptopa z sony vaio, strasznie podoba mi sie taka funkcjonalna, odseparowana klawiatura ale jak zobaczylam parametry i cene to jednak wygral zdrowy rozsadek.

      Usuń
  43. Super jest.A ile bateria trzyma?

    OdpowiedzUsuń
  44. boskie te twoje cudeńka, zazdroszczę:*

    OdpowiedzUsuń
  45. Asiu kochanie moje śliczne powiedz mi jaki to telefonik model ? i gdzie kupilas ten pokrowiec na niego lub podaj stronke ?buziaki:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE