11/21/2012

Jesień trwa.

Cześć Wam!
Teraz mogę powiedzieć, że narzekam na całkowity brak czasu.
Szkoła, praca i inne obowiązki zabierają mi 99% wolnego z całości.
Na szczęście wczoraj udało mi się zrobić kilka zdjęć :)
W stylizacji możecie zobaczyć nowe buciki , które ostatnio Wam pokazywałam na blogu :)
znajdziecie je na stronie
 
 
 










 
Bluza - ROMWE.com | Szorty - Tally Weijl | Rajstopy - Gatta | Zegarek - EdiBaZZar.pl |
 
Pewnie zauważyliście, że często pojawiają się u mnie gadżety ( zegarki, bransoletki itp.) ze sklepu EdiBaZZar.pl , chciałam Wam powiedzieć, że sklep od kilku dni ma swojego bloga :)
i na rozpoczęcie organizuje konkurs :)
myślę, że warto włączyć się do zabawy ;) tym bardziej, że niewiele trzeba zrobić ;)
oto link do bloga:
 
 
 
 

64 komentarze:

  1. ahh cudowna <3 piekne sa te bucik, takie klasyczne:) a bluza - wiesz ze uwielbiam :D do mnie leci taka sama tylko szara,sasa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty też mi się podobaja. pozdrawiam!!!

      http://wrozkacarrolla.blogspot.com/

      Usuń
  2. znowu nowe buciki ktore musisz zareklamowac.. i tak cie nie wyszczuplają..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co z tego, że tak zarabia? Co w tym złego?

      http://wrozkacarrolla.blogspot.com/

      Usuń
    2. boli Cie to?

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nogi wymiatają!!!

      http://wrozkacarrolla.blogspot.com/

      Usuń
  4. Oooo właśnie w notce zakupowej wspominałam o tych rajstopkach :) Byłam w Gattcie i nie mogłam ich nie kupić :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważna i bardzo fajna stylizacja. Jak ja Ci zazdroszczę umiejętności poruszania się w takich szpilkach :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie a rajtopy dodaja sekapilu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluza z Romwe jest świetna, sama chciałam ją kupić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia !
    uwielbiam tu zaglądać i oglądać co nowego w modzie słychać
    brak słów na buty Są FANTASTYCZNE !
    Naprawde ta stylizacja jest jedną z lepszych :)
    pozdawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia !
    uwielbiam tu zaglądać i oglądać co nowego w modzie słychać
    brak słów na buty Są FANTASTYCZNE !
    Naprawde ta stylizacja jest jedną z lepszych :)
    pozdawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. wszędzie widzę te rajstopy i sama zachciałam je mieć hehe:))
    Śliczne buty like always!:))

    Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. bluza i buty na obcasie? jak dla mnie lipa. góre bym inna dala i byloby super ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. nie bardzo wiem dlaczego, ale coś tu zaburzyło twoje proporcje, przez co poszerzyło ci twoje śliczne nóżki
    bluzka jest bardzo fajna, widzę, że ostatnio robi małą furorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejciu..świetnie wyglądasz. Ja to bym chyba zamarzła *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przytyłaś albo te rajstopy zaburzają ci proporcje. Nie wygląda to dobrze

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna bluza i świetne rajstopy. :))

    OdpowiedzUsuń
  16. sweterek i rajstopy cudo!!:)

    zapraszam do mnie na KONKURS:) do wygrania TOREBKA;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podoba mi się, rajstopy strasznie pogrubiają ci nogi. Ogólnie jakoś cala stylizacja jakby nie pasuje do siebie... jednak uważam że każdy ma prawo do własnego stylu, więc powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Asia, fenomenalnie. :) Zgrabniaro Ty :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj kochana; )mam małą uwagę techniczną. Moim zdaniem zdjęcia, które zamieszczasz na blogu mają za dużą rozdzielczość. Czasami długo się ładują. Uwielbiam czytać Twoje notki i uwielbiam Twoją osobę, ale takie przeglądanie Twojego bloga jest mało komfortowe. Po roku odwiedzin powoli mnie to irytuje. proszę zwróć na to uwagę. Pozdrawiam, Lila ; ) 3maj się ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę to napisać. Dzisiaj naprawdę fajna stylizacja! Wszystko trafiło w mój gust. Od dawna "chodzi za mną" ta bluza, tylko budżet na razie mi nie pozwala na kupno no i boję się że nie będę umiała zamówić. :D
    Miałaś z zamówieniem jakiś problem? cZeka się długo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mialam :) pod ktoras notką, napisalam krok po kroku jak sie tam zamawia :)
      a czekam ok. tygodnia od momentu kiedy dostaje maila, z nr. przesylki :)

      Usuń
  21. prawie wszystko tu gra... mówię prawie, bo jedyne co tu nie pasuje to te spodenki... kloszowana mini skórzana spódnica byłaby o niebo lepsza...

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te rajstopy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice Jumper!!

    maiclovitz.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  24. odważnie, ale jak dla mnie zbyt pikantnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie pogrubiają nogi te rajstopy i skracają co nie wygląda korzystnie :/

    OdpowiedzUsuń
  26. buty czysta klasyka a jednak maja w sobie ten seksapil!
    uwielbiam takie spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Buciki cudo Asiu

    http://wrozkacarrolla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie podoba mi się ta stylizacja. Elementy fajne, bluza jak dla mnie ekstra, ale całość jakaś taka wulgarna... Nie wiem, może przez te rajstopy? Zdecydowanie wolę Cię w tych ślicznych kobiecych sukienkach!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak ja rozumiem ten brak czasu:) Ale ostatnio przeczytałam fajny artykuł na ten temat i już się nie stresuję jak ze wszystkim nie zdążę bo są rzeczy wazne i ważniejsze.
    Wybacz Kochana: buty jak buty, ale bluza jest zarąbista:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziewczyny czy Ty widziałaś się w lustrze? Zamiast nóg masz dwa balerony. Współczuję braku wyczucia smaku...

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć !
    Bardzo mnie ciekawi gdzie studiujesz, czy zdradzisz choć w jakim mieście? Czy na uczelnie ubierasz się w buty na tak wysokich szpilkach? Czy inni studenci, wykładowcy nie uprzedzają się do Ciebie?
    Jestem ciekawa jak jesteś odbierana w innym środowisku.

    Mam nadzieję, że przez to że jesteś oryginalna jestes narażona na krytykę :):)

    Pozdrawiam i liczę na odpowiedź !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisałam już kilka razy, ze uczę się w moim miescie - kierunek pedagogika :) jest to filia Akademii Jana Długosza w Częstochowie.
      Na uczelnie nie chodzę w szpilkach :) ( wybieram buty w ktorych mogę się przemieszczać ,,biegiem'' bo nie raz trzeba leciec coś kserowac :) ( no i jak idę od 8.00 do 20.00 to mysle, ze po calym dniu mialambym dosyc chodzenia na caly tydzien :)) szpilki sa na inne wyjscia :)
      uwazam, ze mamy genialnych wykładowców i nie zauwazylam, aby ktokolwiek zwracal uwage na to jak studenci się ubierają :) liczy sie co jest w glowie :)

      Usuń
  32. Super! Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi się każda rzecz z osobna - bardzo , ale w taki połączeniu już nie bardzo ... myślę że to przez rajstopy . Całość nie wygląda seksownie i kobieco ale ordynarnie . Te rajstopy bardzo ładnie wyglądają do spódniczek i sukienek ale z tymi spodenkami noooo... średnio na jeża :) aczkolwiek może Ty i inne dziewczyny odbieracie to inaczej ... może ja mam jakieś oczy zepsute :D

    OdpowiedzUsuń
  34. skąd Ciebie kojarzę? ;) jesteś jakąś aktorką/piosenkarką?
    a zestaw bardzo ładny i wyglądasz olśniewająco!

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowne buty i swietna stylizacja zapraszam na bloga http://andziaxd-to-ja.blogspot.com/ miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Odważnie, naprawdę bardzo odważnie! Ale to dla Ciebie typowe i dlatego lubię oglądać Twoje stylizacje. Zawsze są ciekawe i oryginalne. Buty są mega świetne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam wracać tutaj. A głownie dlatego, że nie boisz się odważnych stylizacji. Buty mistrz.

    OdpowiedzUsuń
  38. Asiu, rajstopy mega odwazne.zazdroszcze odwagi.

    OdpowiedzUsuń
  39. oczywiście super stylizacja, prześliczny jest ten sweter !

    OdpowiedzUsuń
  40. a gdzie torebka???? czemu w 99 % twoich stylizacji nie ma torebki???? przeciez to tak wazny element

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE