11/17/2012

Rysunek.

Cześć Kochani! :)
zadam Wam pytanie... wierzycie , że marzenia się spełniają?
i mówię tu o wszystkich - o tych większych, średnich i malutkich... :)
Powiem Wam, że tak właściwie o czym tylko nie pomyślę, co chciałabym aby z marzeń zmieniło się w rzecz realną... po prostu się nią staje... ale jest jedno ale... na każde życzenie potrzeba czasu, cierpliwości i wytrwałości, a przede wszystkim nie wolno zwątpić, że dane marzenie mogłoby się nie spełnić i tym samym rozprysnąć jak mydlana bańka. 
Pamiętajcie, że trzeba mocno wierzyć w to czego się chce, a z całą pewnością się spełni.
Dlaczego mówię o tym akurat teraz?
Od ok 15 lat co roku jeżdżę nad nasze polskie morze, pamiętam jak byłam tam pierwszy raz... szłam pomiędzy straganami wypełnionymi muszelkami, bursztynami, bransoletkami i innymi przyciągającymi wzrok wspaniałościami.... jednak moją uwagę zwróciło zupełnie coś innego... na małym stołeczku siedziało dziecko, obok stał mężczyzna, miał przed sobą sztalugę z wielką białą kartką na której coś rysował, podeszłam bliżej, aby przyjżeć się co dokładnie rysuje...
okazało się, że rysował  właśnie to dziecko siedzące obok.
Byłam zachwycona, nie mogłam odejść i stałam zahipnotyzowana patrząc jakie ten człowiek miał zdolności artystyczne. Było to coś niesamowitego i powiem Wam, że będę ten moment pamiętać do końca życia. Niestety w tamtym czasie nie mogłam pozwolić sobie na to, żeby dostać podobny portret, gdyż było to zbyt kosztowne.  Od tamtej pory za każdym razem, gdy byłam nad morzem chciałam, żeby ktoś właśnie zrobił dla mnie taki rysunek. Nie udało się i z reguły, powodem było to, że kiedy miałam już taką chwilę i pieniądze... nie było odpowiedniej osoby, która mogłaby mnie narysować...
do czego dążę... otóż dziś, to moje dawne marzenie z dzieciństwa stało się rzeczywistością.
Jakiś czas temu, poprzez bloga poznałam Samantę i to właśnie dzięki niej mam to co chciałam mieć od dzieciństwa ;) .
 
Niesamowicie utalentowana i baardzo miła dziewczyna ;)
( a żeby tego było mało to jeszcze jesteśmy z tego samego województwa; ja tak daleko szukałam, a taka zdolniacha była zaraz obok ;)) )
 
Uwielbiam wchodzić na jej bloga; każda praca, która się tam pojawia jest przepiękna i mega dopracowana. Osobiście jestem oczarowana i myślę, że jeśli wejdziecie tam choć raz, poczujecie to samo co ja :)  czekam z niecierpliwością na każdy kolejny rysunek! :)
 
oto link:
 
a oto co Samanta wyczarowała dla mnie :
 

 
Dziękuję Ci Kochana!!! ♥ :*
Jest cudowny!!!! ;)



I kolejna dobra wiadomość!!!! :)))


Kochani ... nie wiem czy wiecie... ale za 2 dni...
BLACK FRIDAY czyli WIELKA wyprzedaż na www.romwe.com !


  Akcja trwa tylko od 21 do 26 listopada, więc spieszmy się! :)
Mnóstwo genialnych rzeczy, w świetnych cenach tylko na Nas czeka!!!
Więcej info tutaj:

 http://www.romwe.com/Black-Friday-ROMWE-Annual-SALE-c-139.html


 
 
 


58 komentarzy:

  1. wow. przepiękne <3
    ma dziewczyna talent...

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!! na prawde super! dawno nie widzialam tak dobrze zrobionego portretu:)

    patt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ma dziewczyna talent !!!! Ja tez chce taki portret! ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. znam jej prace,są przepiękne<3

    też chcę taki portret!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny, fajnie jest mieć własny portret

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w szoku!Asiula,masz przepiekny portret!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie dziewczyna rysuje :) sama bym chciała aby ktoś stworzył dla mnie takie cudo ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne !!! Już teraz wchodze na jej bloga :)
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam : http://cukierkowa-puderniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne!
    Uwielbiam patrzeć jak ktoś rysuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale się rozpisałaś!! :D Głupol :** mam nadzieję, że poprawiłam Ci humor pod koniec dnia ;p :*
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre, bo tomaszowskie ;D

      Usuń
    2. DOKŁADNIE ! TOMASZÓW MAZOWIECKI NAJLEPSZY !!

      Usuń
  11. Samanta ma ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, niesamowity portret! Dziewczyna ma mega talent, nie raz zaglądałam na jej bloga żeby podziwiać jej dzieła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda na prawdę rewelacyjnie :) dziewczyna ma talent bez dwóch zdań!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ci zazdroszczę!:)ten portret jest przepiękny!:))

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo matko ! Cudo ! przepiękne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie do końca wierzę w to że marzenia się spełniają. Ten portret jest genialny!♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie. :) Mój Narzeczony zawodowo tworzy portrety, wyglądają jak zdjęcia, nie wiem, skąd On ma taki talent ♥ Możesz zobaczyć te prace tu: http://enamourr.blogspot.com/2012/06/o-talencie-mojego-narzeczonego.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaa i powiem Ci, że portrety nie są wcale takie drogie, tzn. zależy gdzie, bo u mnie w mieście babka rysuje za 180 zł portret jednej osoby na a4, a mój chłopak bierze 60! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. dziewczyna ma naprawdę talent!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam bloga Samanty , cudownie tworzy : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Samanta ma wielki talent! A rysunek bardzo mi się podoba i co najważniejsze, jesteś bardzo podobna. Wygląda praktycznie jak by to było zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Samanta jest mega zdolna :) świetnie Cię odwzorowała!

    OdpowiedzUsuń
  23. perfekcyjne w każdym szczególe!! :) Wspaniale!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow naprawdę ta dziewczyna ma wielki talent! Ślicznie Cię narysowała ! :DD

    zaprasza do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. portret piekny. Dziewczyna ma talent.

    Asiu piszesz o marzeniach, o tym, ze sie spelniaja a ja sama nie wiem czemu juz nie wierze. Do niedawna wierzylam, ze wszystko moze sie udac jesli bede bardzo chciala i ciezko an to pracowala a teraz moja wiara gdzies przepadla. Moze to przez to, ze zyje w "swiecie porzuconych marzen". W moim otoczeniu nikt ich nie spelnia. KAzdy nienawidzi swojej pracy ale musi do niej chodzic bo ma kredyt i rachunki, nie kocha zony/meza ale nie odejdzie bo nei chce byc sam/wiaze ich kredyt hipoteczny itd. Ostatnio zaczelam sie zastanawiac czy tak ma wygladac zycie? Bo ja tak nie chce. Trudno wierzyc w cos lepszego kiedy dookola same dolujace przyklady a zadnych inspirujacych istotek. Lubie Twoj blog bo jest dla mnie iskierka nadziei w calej tej otaczajacej mnie ciemnosci i bezsensie. Jestes soba, nie uginasz sie pod ciezarem krytyki, zyjesz tak jak tego chcesz. Takich osob jest bardzo malo wiec mam nadzieje, ze bedziesz nadal prowadzila bloga i spelniala swoje marzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny talent ! Też chciałabym umieć coś troszkę rysować.
    Piękny ten Twój portret.

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, jestem pod ogromnym wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ładne rysunki super blog wbij domnie obserwuje http://peaceandloff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Samanta jest genialna :)jej talent jest tak ogromny ze nie da sie tego opisac..:)
    cudowna notka kochana, az mialam lezki w oczach jak to czytalam^^

    OdpowiedzUsuń
  30. niezwykly talent!

    wildness-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny portret! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie dziewczyna ma talent :)

    OdpowiedzUsuń
  33. talent dziewczyna ma, przeogromny, tylko szkoda, że marnuje czas na rysowanie takich pokrak jak ty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o.O Asia nie jest pokraką i nie marnuję czasu.. Jak można w ogóle napisać taki komentarz -.-

      Usuń
  34. przepiękny portret szkoda tylko, że orginał wygląda gorzej :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Wielki Talent!!!
    Zapraszam!
    http://wrozkacarrolla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Hej. Chciałam Cię poprosić o głosowanie na mnie codziennie w pewnym konkursie na nagłówek. Wystarczy, że w notce do której dam Ci link napiszesz w komentarzu 5 i gotowe :). Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś robiła to regularnie do piątku. Zajmie Ci to może 30 sekund, a mi bardzo pomoże. Oczywiście postaram się odwdzięczyć w miarę swoich możliwości.

    Link do konkursu: http://ibeelieveicanfly.blogspot.com/2012/11/wyniki-etapu-i-ii-etap.html?showComment=1353403072892#c3980443434924486918

    OdpowiedzUsuń
  37. no prosze ma talent dziwczyna, też maluję no ale to już abstrakcje dla pewnych galerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. dziewczyna z mojego miasta :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE