11/14/2012

Nowe StyloweButy.pl :)

 Hejka :)))
dziś pokażę Wam co do mnie wczoraj przyszło ze sklepu
StyloweButy.pl  ;)))
 
jestem zachwycona po raz kolejny! 
są idealne :) i już niedługo zobaczycie je w notce ;)))
 
Na Fb zgadywaliście, który to model jest u mnie...
oto odpowiedź :)
 



 
a widzieliście inne nowości?? :)
jak nie to wchodźcie na stronę sklepu :)
same cudeńka ;D
 
 
♥ 
 
 
 
Mam też informację dla bloggerów ;)) ;p
 
Drogie blogerki i drodzy blogerzy! Co prawda ta akcja mnie nie dotyczy, bo nie jestem na tyle popularna by wziąć w niej udział ( no chyba że szybko zwiększy mi się ilość obserwatorów:P), ale jeśli jest tu ktoś, kto spełnia wymogi to bardzo się ucieszę gdy uda mu się wygrać ten konkurs, dlatego więc...

informuję Was o tym :).
Jeśli macie 2000 obserwatorów bądź fanów na facebooku, dołączcie do ROMWE OFFICAL FASHION BLOGGERS 2012. Akcja trwa od 12 do 30 listopada i dzięki temu być może będziecie mieli okazję zostać oficjalnym blogerem strony Romwe.com. Brzmi genialnie i żałuję, że nie spełniam wymogów konkursu :).
Każdy uczestnik, który zgłosi się do konkursu otrzyma na wstępie 30$ do wykorzystania w sklepie. Trzej zwycięzcy otrzymają dodatkowe 100$: blogger z największą ilością polubień, z największą ilością fanów oraz z najlepszym stylem. Konkurs nie dotyczy aktualnych Romwe Fashion Bloggerów.
Wszystkie potrzebne informacje znajdziecie tutaj:
 
 

 
 
 

35 komentarzy:

  1. ajj piekne <3 tak myslalam ze to te wzielas jak pytalas pod zdj na facebooku :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spełniasz wymagań,oczywiści...bo nosisz mało gustowne,tandetne buty.Może zmień to,wywal te wsystkie śmieci z plastiku,zacznij w końcu wygladac jak na blogerke przystało.

    OdpowiedzUsuń
  3. buty O_O mega wysokie, ale cudo! jestem butoholiczką xD

    OdpowiedzUsuń
  4. buty! awww... <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty świetne! Osobiście, chyba nie dałabym rady w nich chodzić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha chyba nigdy nie dorobię się 2000 obserwatorów ;P
    do 100 próbuję dobić i nic :(

    A buty cudowne !!!! Ahhh chcę już urodzić i wrócić do obcasów <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne butki, ale chyba dosyć podobne do innego modelu będącego w twoim posiadaniu... a może się mylę ;)
    do mnie też informacja powyżej z romwe raczej nie jest skierowana :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są! Chociaż chyba bałabym sie w takich chodzic :D

    http://onlyherinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne buciki:) też miałam na nie ochotę, ale raczej wydają mi się za wysokie:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Są rewelacyjne. jak dla mnie jednak troszeczkę za wysokie. tak ciut, ciut :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ! Szkoda ,że mam 174cm wzrostu i w takich butkach na wszystkich patrzyłabym z góry z dużej wysokości :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wiedzialam ze cos w tym stylu;D
    mega sa!

    OdpowiedzUsuń
  13. wildness-fashion.blogspot.com

    Swietne buty jednak w nich bym miala ponad 190 masakara :C zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne buty! Ich wysokość mnie przeraża, haha :D
    Pokazuj się w nich! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, ze nigdy nie odpisujesz na komentarze. Zostawialam sporo komentarzy ,miedzy innymi nt. zakupow w Romowe i stylowe butki i nigdy nie odpowiedzialas. Jestem twoja stala czytelniczka od dawna ale coz, wchodze na strone coraz mniej - brak interakcji z czytelnikami, ktorzy naprawde cie lubia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpisuję, na komentarze jeśli tylko mam czas. nie zawsze jestem przy komputerze, bardzo prosze o zrozumienie, gdyż nie żyję tylko blogiem.
      Jesli chodzi o zakupy na romwe, to udzielamm odpowiedzi jak robi się tam zakupy, nie jestem w stanie, odpowiadac po kilka razy na te same pytania, dlatego bardzo proszę, o przeglądniecie notek, w ktorych są rzeczy z romwe, pod którąś z tych notek jest odpowiedz.
      Na pytanie o stylowebuty niestety nie wiem jak mam odpowiedziec, bo nie wiem gdzie jest pytanie, czasem opublikuje tylko komentarze, bo mam małą chwilę... i niestety jak pozniej mi umknie, to pytanie, to pewnie dlatego nie ma odpowiedzi. Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Wow!niezla wysokość ;) czekam więc na stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Straszne te buciory :(( Ale cóż, takie w twoim stylu, plastyk-fantastyk-tandeta. Zastanawiające, jak ty dajesz radę w czymś takim chodzić, bo nie wierzę, że śmigasz w nich po tych wieluńskich chodnikach. Ale parę kroków z- i do samochodu to można nawet na rzęsach. No i do fotki oczywiście :%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tandetne to sa takie komentarze jak Twój.
      nie wiesz o czym piszesz, a starasz się zabłysnąć... niestety ciemność ogrania :]
      ps. jak nie wierzysz to uwierz... bo mam na to świadków :)

      Usuń
  18. świetne są :) tylko ja bym się zabiła w takich obcasach heh ;) ale jeśli umiesz chodzić to cudnie będziesz wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. !!!!!!!!! I hate you!!! :P boskie buty !!! zazdroszczę :(

    OdpowiedzUsuń
  20. to ilu Ty masz obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie 1003 na blogu i ponad 1100 na fb :) ;p

      Usuń
    2. kurcze szkoda,bo zasługiwałabyś :) pozdrawiam

      ps. oby ich przybywalo!! :)

      Usuń
  21. WIDZĘ, ŻE GUSTUJESZ W TAKICH WYSOKICH BUTACH,A WYGODNE SĄ

    OdpowiedzUsuń
  22. wow ! ;) Boskie buty !!!!


    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ale świetne ;D

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bony do takich sklepów jak : C&A, H&M, Reserved czy New Yorker :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne :)

    wildness-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne są!
    A w ogóle Twój nagłówek *.*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE