12/10/2012

IKEA.

Hej Wam!!! :)))
ja już po szkolnym weekendzie :) ale w piatek czeka mnie powtórka z rozrywki :) znów cały weekend w szkole ;) ;p
 
Jak przygotowujecie się do Świąt? jeszcze tylko 14 dni i będziemy mieć Wigilię ;) już się nie mogę doczekać ;)))
W ciągu ostatnich dwóch tygodni udało mi się odwiedzić 2 razy sklep IKEA w Łodzi :) ( jest to największa Ikea w Polsce ;))
 
kupiłam pare drobiazgów, które całkowicie zmieniły wygląd mojego pokoju ;))
jestem baardzo zadowolona ;) teraz tylko zostanie ładnie ubrać choinkę i jestem przygotowana na święta ;))
 
pewnie chcielibyście zdjęcia jak mam w domu? :P
teraz jeszcze Wam nie pokażę, na wiosnę najprawdopodobniej będę urządzać poddasze ;))) zmieniać całą kuchnię i pokój ;)) 
więc jeśli wszystko będzie tak jak planuję to wtedy pokażę Wam zdjęcia efektu końcowego ;)
 
a tu macie to, co kupiłam ;)))
 
( ta duża choinka obok firanek , to zasłona z choinką ;D wygląda genialnie i ma prawie 2m wysokosci ;D )
 
 




 
wszystko znajdziecie w sklepie IKEA
 
a tu moja choinusia parapetowa ;D
wiecie co jest najlepsze? jest sztuczna... a wygląda jak żywa i PACHNIE jak żywa! ;D
za każdym razem gdy siadam przed laptopem, a choinka stoi obok, czuję jej zapach ♥
 
 


32 komentarze:

  1. gdybym nie wiedziała, że jest sztuczna to bym nie poznała;)!
    świetne nowości <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne dodatki do mieszkania! :D A ja jeszcze w Ikei nie byłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy ! a ta choinka wygląda cudownie. Ja muszę jeszcze tylko ubrać choinkę i trochę ogarnąć pokój potem ciasta i mogę mieć wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. narazie nie czuję świą:) musze dopiero przywieść z domu mamy choinkę i ozdoby bo na razie nic nie mam świątecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne rzeczy ! :) muszę wybrać się do Ikei :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam ostatnio w ikei :) Ja chce już ubrać choinkę, oczekiwać na pierwszą gwiazdkę.....
    Pozdrawiam Zakręcona Gabi.
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. tez musze sie wybrac na takiego typu zakupy przed swiateczne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to zakupy się udały :* cudowne rzeczy! uwielbiam biel <3

    OdpowiedzUsuń
  9. w ikei zawsze znajdzie się kilka wartych uwagi przedmiotów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie choinka wygląda jak żywa:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzeczy ;)) Te szklanki i osłonki ;> :) super są :D :) Aż narobiłaś ochoty na odwiedzenie Ikei ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. ikea uwielbiam ja ;D
    zrób zdj jak lampion wyglada;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie byłam w ikei! ;/ kurde, mam daleko do niej. :(:(

    OdpowiedzUsuń
  14. ta zasłona po prostu miażdży :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Choinka wygląda jak żywa.
    Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po ile ta sztuczna choinka? :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój blog jest świetny ;) mam pytanie, mam nadzieję że nie jest zbyt osobiste - mieszkasz ze swoim chłopakiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piekne dodatki! :) całkowicie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nowości idealne :). Pięknie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam prosty skandynawski styl, więc co oczywiste uwielbiam wszystko z ikei.
    szklanki są nie do zdarcia, a w zasadzie zbicia, nawet jeśli lądują z hukiem na ziemi ;)


    obserwuję i zapraszam do mnie
    szukamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. też zakupiłam te małe kwiatuszki pierwsze z lewej są śliczne:)
    ogólnie Ikea ma fantastyczne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też uwielbiam ikea. ;) fajna jest ta twoja choineczka ;p
    zapraszam do mnie http://ciasteczkowaradosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś może z Krakowa, jeśli nie to masz sobowtóra :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne rzeczy! Już sobie wyobrażam jak może to wyglądać! Super!

    OdpowiedzUsuń
  25. nominowałam Cię do Liebister Award :) więcej info tutaj: http://doooms.blogspot.com/2012/12/liebister-award.html

    OdpowiedzUsuń
  26. o tak! uwielbiam propozycje ikeii
    ❉ ❉ ❉ ❉ ❉
    pozdrowienia,
    OLA:*

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja nigdy nie byłam w Ikei :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE