12/13/2012

Lodowa rzeka.

Cześć Wam!!! :)
Co słychać? Ja właśnie robię małą przerwę, między przygotowywaniem się na jutro do szkoły ( tak, kolejny weekend w szkole :p ) ale potem zjazd dopiero 9 stycznia :D
Dziś pokażę Wam kolejną ,,mocno'' zimową stylizację :)))
 
ps. słyszeliście, że śnieg ma zniknąć? i najprawdopodobniej pojawić się przed świętami... co sądzicie na ten temat? :P
ps2. sory za brudne buty :P ale sie uwaliły :D :P:P:P
 













 
Bluza - ROMWE.com | Spodnie - Bershka | Kurtka - New Yorker | Buty - Allegro
Zegarek - EdiBaZZar.pl
 
Kochani moi ;)))
Romwe po raz kolejny uszykowało dla Nas cudowne promocje!

Od 19 do 25 grudnia
pod tym linkiem : http://www.romwe.com/XMAS-SALE-c-148.html?haibao1 będziecie mogli znaleźć wiele promocji (nawet do 50%!) i co więcej!!

  Do każdego zamówienia powyżej 60$ zostanie dołączony prezent - skarpeta mikołaja z sekretną niespodzianką w środku (o wartości nawet 30$!). Co to będzie? :) Sama jestem ciekawa :D co może być w środku ;))) ale na pewno będzie REWELACYJNE! :D
 

 


50 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :). Musze przyznać, że buty spodnie i bluza są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki sam zegarek i jutro też rozpoczynam naukowy weekend :( Fajna bluza :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie po prostu idealnie :)
    Buty ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty maly slodki pamperku puchaty <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze super outfit. Zastanawiałam się na dtakimi legginsami (z innego twojego postu) ale nie wiem jakie dodatki do tego dobrać, a tutaj kolejny post z nimi :) chyba się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczne zdjęcia :):)

    zapraszam Cię na rozdanie, do wygrania bluzka z ćwiekami i sercem, którą sama zrobiłam. :):)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczny wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i znow burdel pozy

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz~ Super widoki~
    Jak to śnieg ma zniknąć? Pierwszy raz o tym słyszę i nie jestem zadowolona ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz. Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zimą podobasz mi się znacznie bardziej, jeśli o stylizacje chodzi ;)
    A brudne buty można w Photoshopie wyczyścić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kurtka BEZNADZIEJNA!

    OdpowiedzUsuń
  14. Asik, lepiej sie zapnij bo zmarzniesz;p Buziaki Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Rany masz zajebiste te nogi - ciągle się na nie gapię.
    Fajnie, że zaczęłaś się uśmiechać do obiektywu. Mówiłem Ci, że warto zmienić minkę na pozytywną, bo przecież Ty masz w sobie dużo pozytywu :)

    pozdrowienia

    michał

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze przyznać że ładnie wyglądasz w takim makijażu.. Fajny kolor brwi, nie za ciemny i nie za jasny.. I to nie zamknięte w czerni oko.. Ślicznie... Naturalnie..

    OdpowiedzUsuń
  17. bluza jest przemegaelofajna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. No ja mam nadzieję ,że śniegu na świeta będzie po pachy hehehe a Ty wyglądasz świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja, śliczne zdjęcia ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna jesteś :33 Swietne buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtałka w ogóle nie pasuje i trochę pod męską mi podchodzi

    OdpowiedzUsuń
  22. heh, jakie fajne "Włochacze" na nogach! W nich na pewno nie zmarzniesz! :D

    http://independent-am-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne pejzarze :)
    I uwielbiam to Twoje wilczysko!!! cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny zestaw:)jak zawsze!!! :P
    za[raszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny outfit! Buty wyglądają rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne są te toje buty !!! Wyglądasz świetnie :)
    Pozdrawiam Zakręcona Gabi :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pasuje Ci taki styl. Aczkolwiek ja nie przepadam za takimi butami i legginsami;) Mi tam obojętne czy zniknie śnieg. Jak jest, to chociaż ładniej na dworze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Coś Ty, w ogóle nie widac, że masz brudne buty! Ja bynajmniej pomyślałabym, że tak ma być, że mają takie cieniowania :)
    Niestety, ze śniegu niewiele już pozostało, ale mam nadzieję, że chociaż na czas świąt spadnie go chociaż troszkę :)
    Bluza jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia :)) Mam pytanie odnośnie zegarka: czy jest możliwa regulacja długości bransoletki? Chciałam go zamówić, ale napisano, że obwód wynosi 22 cm, a ja mam 15 ;(

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja , taka zimowa ;d
    To nic że ci się butki zabrudziły nie widać nawet ;d
    W wolnej chwili zapraszam do siebie i obserwuje ; *
    Pozdrawiam cieplutko ;d

    OdpowiedzUsuń
  31. nice blog, would you check out mine and follow ? :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja akurat cieszę się z fakty, że śniegu nie będzie. Nie lubię zimy, na święta może się pojawić.

    OdpowiedzUsuń
  33. mega spoko zegarek ; >
    gdzie zakupiłaś , allegro ?; >
    zapraszam do mnie ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  34. a gdzie torebka ???????????????????/

    OdpowiedzUsuń
  35. buty świetne :P troche yeti ;D
    http://kathconfession.blogspot.com/ - tak wiem, kolejna przeprowadzka, ale tym razem juz na stale zostaje przy tym adresie :P

    OdpowiedzUsuń
  36. Cześć jestem początkującą blogerką i chciałam Cię serdecznie zaprosić do rozejrzenia się u mnie na blogu :) Mam nadzieję, że się spodoba i zostaniemy swoimi wiernymi czytelniczkami czy też obserwatorkami, :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. swietne masz te uwalone buty;p i bluza cudna,obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne buty ! rewelacyjny blog :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. To co po wąglu łoziłaś, że Ci się buty uwolyły?
    P.S. Ogólnie buty fajne.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE