12/22/2012

Przed świętami.

Cześć Wam!!!
Niestety w ostatnim tygodniu miałam bardzo mało czasu dla siebie i dla bloga ( właśnie taki jest u mnie okres przedświąteczny) mam nadzieję, że jednak szybko uda mi się nadrobić ,,straty'' :))
Jak Wam minął ten tydzień?
Macie już ubrane choinki? Kupione prezenty? :)
U mnie już wszystko gotowe :)
zostało mi do załatwienia kilka małych spraw... mam nadzieję, że uda mi się jak najszybciej wprowadzić je w życie!
Powiem Wam też , że mam TYYYLE nowości do pokazania ;P mam nadzieję, że teraz już będzie z górki i będę mogła Was zasypać postami ;)
Ps. U mnie niestety brak śniegu... i raczej tak pozostanie :( a szkoda, bo myślałam, ze zrobię kilka śnieżno-świątcznych zdjęć... no cóż... może będziemy go mieć chociaż w sylwestra ;)  
 






 
Bluza - ROMWE.com | Spodnie - New Yorker | Buty - Allegro | Zegarek - EdiBaZZar.pl
 


46 komentarzy:

  1. słodki ten sweterek :) Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki lisek <3 ;33 sama slodycz! Serdecznie zapraszam na nowy post, ze spoooorą ilością zdjęć z mojej wigilii klasowej :3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze przepięknie wyglądasz, a ta bluza jest bombowa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny sweterek ;0 Nie jest ci w nim zimno ?
    U mnie wszystko prócz prezentów zrobione:)

    Pozdrawiam Zakręcona Gabi.
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy będę wyjątkiem ale tym razem niestety zestaw mi się kompletnie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. no zakochalam sie w tej bluzie! aaaaa <3 jest przeslodka, od razu kojarzy sie z zima i swietami, ajaj <3 piekna TY!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna świąteczna stylizacja:)
    sweterek jest extra!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza jest śliczna, ale ten fason juz zawsze bedzie mi sie kojarzył z podstawówką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz!!! a stylizacja jest świetna , szczególnie bluza ;)

    pozdrawiam Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter jest super, kolorowy i mega pozytywny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bluza jest cudowna <3
    dawno mnie tu nie było ;(
    świetnie wyglądasz!

    Wesołych Kochana ;*

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie prawie wszystko gotowe :). Ten lisek mi się kojarzy ze sklepami Ikea ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bardzo świątecznie. Ja właśnie dzisiaj ubrałam choinkę i popakowałam prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie to wygląda ;)) buty są fenomenalne a bluzka to już nawet nie będę mówić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jak zwykle załatwiam wszystko na ostatnią chwilę, a strój masz super

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie wygladasz :) Bluza najlepsza!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna bluza ! wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fenomenalna bluza! :D I widzę czyściutkie butki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. ta świąteczna bluza jest genialna!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietnie wygladasz! ;))
    bluza jest super :)))

    Wesołych Świąt Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa bluza
    a twój strój kojarzy mi się z takim lookiem dziewczyny w górach :) może przez te buty? ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetna jest ta bluza! Pięknie rozjaśniasz świat!
    A przy okazji: najlepszego!

    Pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice look dear, i follow you, do you start to follow my blog

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wesołych Swiat dla Ciebie:) i wszystkiego co najlepsze:) Foto :) cudne:)inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny sweterek


    ART-PAOLA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wygladas ;) Wesołych i spokojnych świąt ci życzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Przesłodki sweterek :)
    Świąteczne klimaty zawsze na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna bluza ! Jakim szkłem masz robione zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Przyłączam się do opinii, że bluza jest... świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. tak długo szukałam Twojego bloga od kiedy załozyłam po długiej przerwie nowego i wreszcie! ufff znalazłam <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Też lubię bluzy i swetry z motywami zwierzęcymi.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluza jest urocza! Jestem tu pierwszy raz i Twój blog bardzo mi się podoba :) zapraszam do mnie: weareyoungfolks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE