1/21/2013

KONKURS WWW.ROMWE.COM

WYGRAJ LEGINSY od Romwe Lookbook Fashion Collection







TO MEGA PROSTE!!! 
Zasady: (musisz spełnić wszystkie, po wylosowaniu będzie to sprawdzone!):
* JEST TO ROZDANIE DLA OSÓB POSIADAJĄCYCH BLOGA!*
Należy:

3. Zarejestrować się na www.romwe.com
4. DODAĆ mój blog do obserwowanych
5. POLUBIĆ informację o konkursie na moim Fanpage'u [KLIK]
6. POLUBIĆ mój Fanpage https://www.facebook.com/Diamentica
7. NAPISAĆ W KOMENATRZU: " Dlaczego chcesz mieć Leginsy Galaxy od Romwe? + Imie + nazwa bloga "

Konkurs trwa dokładnie tydzień od dzisiaj do 27.01.13 r. włącznie. Wyniki podam do 5 dni po zakończeniu konkursu.

WYGRYWAJĄ DWIE OSOBY po jednej parze leginsów ( wybranych losowo) ze zdjęcia.
( Wy podajecie rozmiar)


POWODZENIA!!!!
 
 
WYNIKI KONKURSU!!!
 
nagrody otrzymują:
 
 Sylwia
 
i
 
 
GRATULACJE DZIEWCZYNY!!! :)
 
Bardzo proszę o kontakt mailowy ze mną :)))
 

33 komentarze:

  1. biorę udział ; )
    Chcę mieć te legginsy żeby dać je starszej siostre : ) Sandra .
    http://iitiismyliife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze o nich marzyła no ale studiuje i jej nie stać . ; c iedługo ma urodziny i chciłabym jej dać : ) mam nadzieję że by się ucieszyła : )

      Usuń
  2. odp.:
    Miesiąc temu odeszłam od faceta.
    Do torby spakowałam parę jeansów, kilka koszulek i wyszłam z mieszkania.
    Buduję sobie życie na nowo.
    I szafę uzupełniam na nowo, chciałabym zacząć od leginsów od Romwe.

    Al / Alicja
    http://www.alice-wake-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym wygrać, ponieważ bardzo mi się leginsy od romwe. Chyba każda dziewczyna dobrze w nich wygląda, a dzięki niesamowitym wzorom, można tworzyć wiele ciekawych stylizacji.

    Natalia K.
    nat.mint.girl@gmail.com
    Obserwuję jako: Nat MintGirl

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć nogi wystrzelone w kosmos :)
    Dzięki tym leginsom chociaż się do tego zbliże :)
    www.pani--ka.blogspot.com
    Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie bardzo rzeczy ze sklepu ROMWE i chciałabym mieć w posiadaniu takie kosmiczne leginsy :)

    Natalia

    http://lifenatalki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę udział
    Chciałabym wygrać legginsy, ponieważ bardzo mi się podobają :)
    katarzyna.biedronka@gmail.com
    Katarzyna Biedronka

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podobają ale niestety nie mam kasy że by je kupić ;(
    paulina
    nie mam bloga ;(
    podam emaila paulina120796@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego konkurs jest tylko dla blogujących? Nie prowadzę bloga, ale śledzę każdy Twój post i obserwuję publicznie przez google oraz na facebooku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli spełniasz / każdy z Was jeśli spełnia - wszystkie warunki konkursu ( które będą sprawdzane ) moze wziąść udział w konkursie ;) zapraszam!

      Usuń
  9. Biorę udział :)
    Chcę mieć legginsy,ponieważ bedę tworzyć ciekawe stylizacje.

    wildness-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kinga
    kinga.bargielska@poczta.onet.pl
    obserwuję jako: kiniaaa
    niestety bloga nie prowadzę, ale pilnie Cię śledzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym wygrać legginsy , gdyż można z nimi tworzyć różne ciekawe zestawy :)

    Agata
    agatakedziorska15@wp.pl
    life-mindy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego chciałabym je mieć :
    Legginsy GALAXY od Romwe, strasznie mi się podobają. Chciałabym je mieć, ponieważ świetnie pasowałyby do moich nowych sweterków ^^ Można z nimi stworzyć świetne stylówki :D
    Imię :
    Angelika
    Nazwa Bloga :
    http://vistoso-side.blogspot.com/

    PS. Świetny pomysł z tym konkursem ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalia
    natalia51001@onet.pl
    nie prowadzę bloga
    Chciałabym wygrać legginsy, ponieważ są prześliczne i nadają każdej stylizacji niepowtarzalny wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  14. Magdalena Kostrzewa
    magda.kostrzewa1@onet.pl
    obserwuję jako: madzialena
    nie prowadzę bloga
    Bardzo bym chciała wygrać leginsy, ponieważ są one przesliczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasia
    kasia7824@onet.pl
    Chciałabym wygrać legginsy, ponieważ są przepiekne. Na każdej dziewczynie wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlaczego chcę mieć takie legginsy? Bo uwielbiam kosmos i gdy patrzę na te legginsy, to zaraz nachodzą mnie piękne marzenia i wyobrażenia:)Chciałabym doświadczać tego jak najczęściej:)

    Estera pannablekitna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzyłam o tych legginach galaxy ;) hehe nawet pisałam w ich sprawie jakiś czas temu, a tu prosze takie zaskoczenie ! Chcę zobaczyć czy materiał leginsów od romwe sprosta moim oczekiwaniom. Jeśli tak, to wiem, gdzie będę sie zaopatrywać w ciuszki bez obaw :)

    Natalia
    www.beautiko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chcę mieć legginsy galaxy od Romwe, by doświadczyć tego kosmicznego uczucia nosząc je!
    Magdalena
    czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Alexandra z http://gear-for-style.blogspot.com
    truskawwa@wp.pl

    Bo to chyba jedna z najmodniejszych rzeczy w tym sezonie, która obowiązkowo powinna pojawić sie w mojej szafie, a na te zblackmilka mnie nie stać :C

    OdpowiedzUsuń
  20. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=437033489701337&set=a.430600843677935.64170571.430590370345649&type=1&theater znalazłam CIę tu. jaki podpis :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dlaczego chciałabym wygrać właśnie te legginsy? Hmm... Niedługo mam urodziny, miło byłoby dostać taki prezent a zarazem niespodziankę! W mojej szafie przeważają głównie legginsy i tregginsy, jeansów nie znoszę. Brakuje mi wzoru galaxy, który ostatnimi czasy zawrócił nam w głowach! O firmie Romwe słyszałam dużo opinii, właściwie dowiedziałam się o niej z blogów innych osób. Chciałabym na własnej skórze sprawdzić jakość ich ubrań :) Pozdrawiam, Martyna. www.gallantly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Chcę mieć te legginsy ponieważ są bardzo modne :)
    Ania
    a_nusia93@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, ze legginsy galaxy sa nowa i ciekawa rzecza w świecie mody. Zawsze przyciągały moja uwagę, wiec mysle, ze świetnie byłoby byc posiadaczka takiego ciuszku. Lubie eksperymentować i probowac nowych rzeczy w moim ubiorze, a tego jeszcze nie mam w swojej szafie, wiec czemu by nie spróbować, jesli nawet firma z wyzszej polki jaka jest Romwe ma je w swoim asortymencie? :)

    Patrycja
    na fb patrycja2598@wp.pl, na blogspocie mrsbloodthirsty@gmail.com
    fatalestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja obie daruje XD . Obserwuje bo mi sie podoba ;3 i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Dlaczego chciałabym je wygrać ?
    Strasznie mi się podobają. Byłyby idealnym dopełnieniem moich stylizacji.
    Nosząc je czułabym się cudownie ♥

    Imię : Angelika

    mój e-mail : angelika.mateko19@gmail.com

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym mieć te leginsy bo (wstyd sie przyznać) jeszcze nigdy nie nosiłam czegoś z motywem galaxy i jestem ogromnie ciekawa jak by na mnie wyglądały:)
    Chciałabym sprawdzić czy są dla mnie, jak sie będę w nich czuła.Czy będę w nich wyglądać dziwnie czy może pokocham je od pierwszego założenia:)
    To byłby dla mnie prawdziwy modowy eksperyment bo wiem że takie leginsy nie na każdym wyglądają dobrze.Ale cóż, jestem gotowa zaryzykować i zobaczyć czy to będzie niewypał czy prawdziwy kosmos;D

    Monika
    http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Dlaczego leginsy od Romwe? Bo są mega modne, stylowe i wyróżniają z tłumu! Chcę zaszaleć z ubiorem, kiedyś musi być ten pierwszy raz aby zacząć przygodę ze stylowymi, ciekawymi ciuchami. Lubię ten stan kiedy wychodzę w wystrzałowych ciuchach i cieszę się życiem! Jeżeli wygoda (co jest dla mnie najważniejsze) To leginsy!!! A tym bardziej takie leginsy z motywem Galaxy który porwał moje serce!!! <3 :)

    Basia
    e-mail: bashi1@o2.pl
    Blog: http://fioletowakraina.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym mieć te leginsy, gdyż były by moim mały diamentem w śród mojej kolekcji ubrań. Świetnie pasowały by do sukienki którą mam założyć na komunie kuzynki :)
    Zresztą takie leginsy są świetne,ponieważ pasują na każdą okazje np. mogę je założyć na dyskotekę jak i również na co dzień do szkoły :)


    Gabrysia

    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Dlaczego chcesz mieć Leginsy Galaxy od Romwe?
    Gdy zobaczyłam pytanie to odrazu stwierdziłam , że ten konkurs jest zorganizowany dla mnie :D Przeczytałam pytanie i tysiąc odpowiedzinagle w głowie ale nie martw się nie podam ci ich aż tyle , bo byś zasnęła :)
    A więc ja mogę pisać i pisać ale przytoczę pewną sytuację :)
    Jest u mnie jedna dziewczyna szczupła , wysoka i jak zauważyłam jako jeden rodzynek w szkole posiada te leginsy . Dawno temu zwróciłam na nie uwagę i wśród moich znajomych wielkie oburzenie , że ta dziewczyna bardzo zwraca na siebie uwagę , że takie leginsy to tylko dla szczupłych i wysokich , że pewnie drogie , że chce zaszpanować itd.
    A więc tu zrodziła się odpowiedź do pytania :)
    Chcę , chcę i jeszcze raz chcę posiadać te leginsy aby udowodnić niektórym ludziom o ograniczonym mysleniu , że nie tylko osoby szczupłe mające 2m wzrostu mogą nosić takie leginsy . Po drugie ja lubię nosić ubrania inne niż wszyscy i lubię wyróżniać się z tłumu . Chcę udowodnić , że osoby z większą ilością kg nie koniecznie muszą nosić na sobie worek na ziemniaki :)
    A moim ostatnim argumentem jest ten fakt , że wzory na tych leginsach kojarzą mi się z tym co siedzi mi nieraz w głowie :D Totalny kosmos :D nieraz odlatuję myślami i znajduję się w takiej przestrzeni galaktycznej jak na powyższych leginsach :) .

    Imię: Sylwia
    Nazwa bloga : xcomplicatedlivex

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam. Bardzo ciekawy blog. Serdecznie zapraszam na mojego bloga, który dopiero powstaje. http://katarzynakarska.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE