1/27/2013

zimowo - ciąg dalszy

Hej Wam!
Chwilowo notki znów musiały zejść na dalszy plan, egzaminy dają o sobie ciągle znać. Dziś właśnie miałam jeden z teorii wychowania ... i mam 5 na semestr :D mogę Wam powiedzieć, że jestem zadowolona z moich ocen. Jeszcze trzy egzaminy przede mną, a karta zaliczeń wygląda już całkiem, całkiem ;) 
 Dziś mam dla Was zdjęcia, które zrobiłam już w piątek ;) jednak w weekend miałam ostatni zjazd i nie dało się wcześniej ich opublikować ;) w stylizacji możecie zobaczyć moje nowe Moon Boot'y ;) są dość kontrowersyjne, jednak moje serce podbiły na maxa ;D noszą je różne osoby i są znane na całym świecie, ma je między innymi Paris Hilton ;) (ps. są niesamowicie wygodne i bardzo, ale to bardzo ciepłe, po godzinnej sankowej wycieczce, nic a nic nie zmarzły mi nogi ;))

( źródło zdjęcia - google grafika)
 
ps. konkurs z poprzedniej notki, trwa jeszcze tylko dziś do godziny 24.00 :)
do zgarnięcia leginsy galaxy ROMWE :)
macie jeszcze szansę ;)))









Bluza, Czapka - ROMWE.com | Getry - Butik | Buty - Moon Boot | Zegarek - EdiBaZZar.pl 

Kochani Romwe kolejny raz ma dla Nas super zniżki :)  FLASH SALE! 
Tym razem w dziale Best Sellers! 
Tylko od 30 stycznia do 1 lutego!  



54 komentarze:

  1. bardzo ładne zdjecia, śliczne włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zimowy look :).

    Ps.
    Często bywasz w Częstochowie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze wspaniale wygladasz, Asiu.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zrób posta jak krecisz i dbasz o włosy mysle ze bedzie wiele czytajacych tego , bo włosy masz piekne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego samego zdania, uwielbiam Twoje włoski :*

      Usuń
    2. one są doczepiane :) ale jak nie widac - to znaczy, ze warto kupic

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz w podkręconych włosach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz w podkręconych włosach!

    OdpowiedzUsuń
  7. czapka, czapka ♥♥

    http://paulla-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Asieńko :)
    Uwielbiam Twoje loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Asieńko :)
    Uwielbiam Twoje loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty . Ja bym zamarzła w samej bluzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak moglas nie zrobic zbliznia na te sliczne paznokcie??
    Ps. Sliczne wlosy;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. zaczynasz sie pomału wyrabiać,nie jesteś juz a tak straszna tandeciaro-badziewiarą jaka byłaś..jeszcze troche i byc moze staniesz sie podobna do ludzi,tylko powywalaj wszystkie smieci z szafy tzn wszystkie pseudoskórzane paskudne,tanie buty.julita.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie buty będą idealne na zbliżającą się odwilż! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie, jak zawsze zresztą;)

    OdpowiedzUsuń
  15. tym razem nie ma się do czego przyczepić, bo nawet te okropne (w moim mniemaniu, każdy ma swój gust) buty, zestawiłaś bardzo fajnie. Ogólnie na 5;)
    dobrze Ci w czerni, noś ją :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty KOCHAM !!! <3 Powodzenia w nauce oby dalsze zaliczenia były na 5 :)
    Pozdrawiam Zakręcona Gabi.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam,
    Mam nadzieję że nie obrazisz się za mój komentarz, nie piszę go w celu aby Cię w jakikolwiek sposób urazić, ale z drugiej strony kompletnie nie rozumiem fenomenu Twojego bloga ani Twojego stylu( o ile przyciasną bluzeczkę naciągniętą do granic możliwości można nazwać sukienką, lub zestaw zwykły sweterek + spodnie nie nazwałabym w żaden sposób stylizacją). nie chcę Cie urazić, po prostu wyraziłam swoją opinię a mam do tego prawo :) Jeżeli chcesz to możesz opublikować ten komentarz, jeżeli nie- trudno .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia : )
    Podobne buty przymierzałam zeszłego roku w Heavy Duty

    OdpowiedzUsuń
  19. co tam buty, ja po proszę taką bluzę! :)
    śliczna jest!
    to rozumiem, że jest z Ciebie pilna studentka

    OdpowiedzUsuń
  20. super wyglądasz :) czapka jest niesamowita, strasznie Mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  21. w tym snapie Ci ślicznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. nooo ładnie wyglądasz. Nie jestem fanką takich butów, ale u Ciebie całość świetnie się prezentuje :)

    Pozdrawiam

    Kasia B.

    OdpowiedzUsuń
  23. teraz to oprocz figurki to zazdroszcze Ci jeszcze butow :D <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za wyglądem moon bootów ale pewnie są cieplutkie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. schudłaś!! śliczna

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi też zostały jeszcze 3 egzaminy. Przydałyby mi się te buciki, ciepło i wygodne coś co lubię^^

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystko fajnie - ale czapka straszna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty sa ok ale moim zdaniem dobrze wyglądaja w terenach około-stokowych tzn górskich..Do miasta nie za bardzo, sa specyficzne wg mnie ..

    OdpowiedzUsuń
  29. za dużo tej czapki na każdych zdjęciach ale styliacja całkiem OK :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny set! wyglądasz bosko! wszystko bym Ci z chęcią ukradła- od butów, przez bluzę i ta czapa! wow!

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawe ale nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Buty wyglądają na nieziemsko ciepłe. Może nie są najpiękniejsze ale warunkach pogodowych jakie mamy czasem trzeba odpuścić sobie idealny look:D. Ja mam podobne buty aczkolwiek innej firmy. Dwa lata temy w sylwestra na mazurach sprawdziły się idealnie:D przy -20 i wielkich śniegach nie zmarzłam nawet odrobinkę!!! Trzeba dbać o nasze stópki i to żeby było im ciepło :D wtedy zima nam nie straszna:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Aśka czerń to zdecydowanie Twój kolor!! Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej mi się podoba twoja czapka ;) Fajnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  35. ja jestem zakochana w Twojej bluzie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Buty osobiście mnie się nie podobają , ale Tobie chyba we wszystkim jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. lubie moonbootsy mega! mistrzostwo!


    xoxo
    b

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna Czapencja <3
    http://withoutyouidontexist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. masz przecudne włosy! za każdym razem jak oglądam Twoje zdjęca nie mogę wyjść z podziwu :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz genialnie, a w Twojej czapce zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  41. genialna stylizacja, bardzo fajny blog- oczywiście obserwuję :)
    zapraszam do siebie:))http://vanguarddeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. swietna czapa:D
    obserwuje i pozdrwaiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE