1/31/2013

Lusi Marcelina.

Cześć Wam!!! :)
Od 2 tygodni mam u siebie nowego domownika ;)
Chodziła sobie po parkingu... i trafiła do mnie ;)
na poczatku Niunia nie była zachwycona nową koleżanką, ale szybko się polubiły ;))
oto Lusi Marcelina ;D
 


 
no i Niuniek na dokładkę ;)
( wygląda jak by nie miała zeba ;P ale ma cały komplet ;D)
 


 
ps. wystawiłam na allegro buty ;)
 
 
 
jeśli ktoś jest chętny to zapraszam ;)
a tak swoją drogą... jak podoba się Wam coś co przedstawiam na zdjeciach, to piszcie na e-mail, może akurat dojdziemy do porozumienia i coś wystawię ;)


49 komentarzy:

  1. i całe szczęście, że trafiła na Ciebie
    ogromny szacunek

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze raczej oglądam niż komentuje, ale te zdjecia sa cudooowen:) i wielki plus za przygarniecie biedactwa:) gratuluje!
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  3. mam świra na punkcie kotów <3 *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kicia :):):) ooo butki w moim rozmiarze <3 mąż chyba się ze mną rozwiedzie jak kupie hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana jestes ze ja wziałas do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chce kupić Twojego kota ...:D

    OdpowiedzUsuń
  8. jeeeeeeeeeeju ale kotki *____________* + u mnie nowy post ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda kotka, dobrze, że wzięłaś do siebie. :) Jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. zwierzak szczesliwy:) dobre masz serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty , szkoda ze mam 178 cm wzrostu :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kociaki ♥
    Ja swojego również przygarnęłam.
    Chodził naokoło mojego domu i przymilał się do wszystkich.
    Na samym początku tylko go karmiłam, ale w końcu uległam
    i wzięłam puszystą mordkę do siebie. Teraz nosi imię Tadeusz.
    Niuniek to Maine Coon ? ^^ śliczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie kochane! śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nienawidze kotów, głupie, fałszywe stworzenia, psy o niebo lepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szacunek kota trzeba sobie zasłużyć.
      ___________________________________________

      Wspaniałe zdjęcia, piękne koty, cieszę się, że ja przygarnęłaś:) Mój kocurek też został wzięty z ulicy.

      Usuń
  15. jakie cudne kociaki!!!! uwielbiam te zwierzaki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie przepadam za kotami, źle mi się kojarzą. Ale na zdjęciach wyglądają bardzo słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Asiu jakie masz dobre serduszko, że przygarnęłaś kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodkie kocięta ! <3
    Uwielbiam takie dachowce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kociara z Ciebie :) Dobre serduszko masz:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pytanie dotyczące aparatu. Czy to lustrzanka? Bo zdjęcia są fenomenalne o kotach nie wspomnę ...urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Koty cudne, ale buty :(((((((((((((((( tak jak wszystkie twoje w tym stylu. E-A

    OdpowiedzUsuń
  22. kochane malenstwo <3 koty sa cudowne, uwielbiam je, ale niestety u mnie w domu kot+pies to istna mieszanka wybuchowa;d

    OdpowiedzUsuń
  23. ale masz piękne te kotki! ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie kochane zwierzaki! :)
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam ;))



    http://karolajn006.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. jakie cudowne kicie, miziałabym ! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Asia, jesteś wielka! Kotek odwdzięczy Ci się miloscią.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałam poinformować, że nominowałam Cię do LIEBSTER BLOG. Info u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ubóstwiam koty- miałam nawet kotkę- typowego podwórkowca, która zaginęła miesiąc temu. :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Sliczne kotki..:)

    OdpowiedzUsuń
  30. łoooo jakież dwa drapieżniki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale śliczne kotunie! tylko tulić!

    OdpowiedzUsuń
  32. A skąd pomysł na imię dla kici?

    OdpowiedzUsuń
  33. I za to Cie wlasnie lubie....ciesze sie ze masz takie dobre serce:) Magda z BZ

    OdpowiedzUsuń
  34. Urocze te koty. Nie mogę się napatrzeć. Ja też mam dwa kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam oglądać zdjęcia Twoich kociaków :) są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny blog- jaki masz obiektyw i czym obrabialas fotki kociakow? Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie słodziaki ! :)
    świetne zdjęcia,
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :
    chlorissa95.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE