2/03/2013

Przygotowanie kolekcji.

Cześć Wam!! :)
 
Dziś za mną kolejny egzamin, zostały mi jeszcze tylko 2 i będzie po sesji ;)
a tymczasem przygotowuję już moją letnią kolekcję ;))
dlaczego letnią? Jeszcze około trzech miesięcy i zostaną nam ostatnie chwile ;)
więc postanowiłam zaopatrzyć się na spokojnie już wcześniej ...
a tym samym zaprezentować Wam najnowsze  stroje kąpielowe ( świeżutką, bo dostepną od niecałego tygodnia kolekcję 2013) ze sklepu : MojaFantazja.pl .
 
( tak, nie mylicie się ;) jest to mój ulubiony sklep z bielizną, kostiumami kąpielowymi, koszulkami nocnymi i innymi prześlicznymi i rewelacyjnej jakości produktami ;))
zapraszam Was na stronę sklepu, bo warto :)
 
a tu mam dla Was kilka propozycji z nowości ;))
 


 
( źródło zdjęć : www.mojafantazja.pl )
 
ja wybrałam ten model ;)







 
ps. za ok 2 tygodnie będę mięć dla Was zdjęcia w kostiumie ;D mam nadzieję, że poczekacie?
mam pewien plan ... i mam nadzieję, że uda mi się go zrealizować ;P
3 majcie kciuki :)


24 komentarze:

  1. Wybrałaś sobie śliczny kostium ♥
    Byle do lata...

    OdpowiedzUsuń
  2. masz figure jablko?

    OdpowiedzUsuń
  3. ten czarny jednoczęściowy z przedostatniego zdjęcia jest mega *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak zdecydowanie!! Też zwróciłam na niego uwagę:)

      Usuń
    2. też wpadł mi w oko :D jest świetny ;d

      Usuń
  4. świetne stroje : )
    a szorty !! *.*
    boskie !!!
    iitiismyliife.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez mam nadzieję, ze Ci sie uda,,, do lata tylko 3 miesiace ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ja kupiłam na wyprzedaży sukienkę na lato :)

    Pozdrawiam Zakręcona Gabi.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :)
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie leży :) ale ten czerwony jest mega seksowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Kochana :*
    Chciałam zapytać, czy tatuaż na żebrach, który masz, ten konik. Był bolesny ? Bo myślałam o tatuażu w tym miejscu a każdy mnie straszy, że bardzo boli. Dlatego bedę wdzięczna za odpowiedź ;)
    Pozdrawiam i buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kupiłaś:) jestem ciekawa jaki to plan:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie tajemnica ;) ale mam nadzieje, ze zdjecia niedlugo pojawia sie na blogu :)))

      Usuń
  10. Czarny, jednoczęściowy - bomba! Ja przez internet niestety nie kupię - zawsze muszę wszystko mierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. A czy rozmiarówka tych kostiumów odpowiada standardowym rozmiarom? Czy strój Z miseczką B będzie typowym stanikiem B? I czy ten strój który masz na sobie ma usztywniane miseczki? pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ma usztywnione miseczki, a jesli chodzi o rozmiarówkę, wydaje mi sie ze jest standardowa ( wszelkie rozmiary sa na stronie z danym strojem :) )

      Usuń
  12. Wspaniałe stroje, bardzo oryginalne kroje, w końcu coś innego, też wybrałabym taki sam jak Ty, bo jest przepiękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. szczerze powiewdziawszy nie wiem, ale jesli napiszesz na maila to z pewnością odpiszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki, wspaniałe stroje, super kroje.
    Zapraszam też do mnie jeśli masz trochę czasu - http://oaza-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne są te stroje ten przed ostatni mnie zauroczył!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE