2/26/2013

BOY

Cześć Wam!
Wczoraj dostałam bluzę, na którą czekałam od listopada :)))
jest genialna :) ostatnio mam bardzo mało czasu na wszystko :( nie wiem jak to się dzieje, ale chciałabym, żeby doba miała 48h :) ;p
dziś udało mi się zrobić zdjęcia ;)
oto one :)
 

 








  
 Bluza, Czapka - ROMWE.com | Spodnie - Stradivarius | Zegarek - EdiBaZZar.pl |
Buty - @



Kochani!!! Na ROMWE obniżki! :)

Romwe White Valentine’s Day Sale:

Double Discount: Up to 70% OFF+ Extra 15% OFF $65 (Code: whitevalentine)

From 02/28/2013 to 03/05/2013

 
 

 


50 komentarzy:

  1. super ! bluza jest świetna !
    www.kasiabanaszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta bluza :). Ostatnio myślę żeby sobie jakąś kupić by mieć w czym latać na sesje ;) Na co dzień raczej bluz nie noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluza! Planuję taką kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super buty:)
    Spodnie tez mi sie bardzo podoba.Moze bede sie ,,powtarzac,, ale wygladasz jak zawsze- NIESAMOWICIE.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie zmarzłaś trochę... ale wiosna już tuż, tuż :)) Twój zegarek to mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice casual outfit dear :))
    Follow me

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluza świetna. I zegarek piękny! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne spodnie, niestety nalezę do grona osób, którym takie buty się nie podobają. Jakoś do mnie nie przemawiają :) Choć muszę przyznać, że kolorystycznie najładniejsze jakie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz fajnie w tym bardziej sportowym kilku, bluza ladniutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę myślisz, że masz się czym chwalić?

    OdpowiedzUsuń
  11. ah ta bluza <3 fajnie, prosto i sportowo:) buty rządzą :D jestes sliczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie ale nie rozumiem jednego - czemu zamowilas kolejna czapke z kolcami skoro juz jedna masz?

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko byłoby fajnie gdyby nie ten orzeł, który przypomina przerobione godło hitlerowskie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. orzeł orłem... swastyki nie ma. rysunek firmy BOY London jest kontrowersyjny. bylo juz wiele rozmow na ten temat. ja nie uwazam zeby bylo w tym cos az tak zlego zeby robic z tego afere. rozumiem ze kazdy ma inne zdanie i to oczywiscie szanuje :)

      Usuń
    2. ja bym nie założyła na przykład koszulki Kupisza z Orłem z naszego Godła, bo to dla mnie żałosne, że faszioniści zabijają się o te tiszerty, mając w dupie ogromne znaczenie polskiego Godła! Boya sama mam dziś na sobie dokładnie takiego samego, historia firmy jest znana, a jaki był lepszy sposób na szokowanie w WB w latach 70, jak nie symbole nazistowskie itp?? Przecież to były czasy punków :)

      Usuń
    3. ja nie lubie tego trendu i tego zamieszania z tym orłem, a może własnie to przez to zamieszanie nie lubię tego trendu ? :P

      Usuń
  14. hahaha niezle rozbawił mnie ten komentarz u góry :)
    bluza jest świetna i wyglądasz w niej rewelacyjnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz ::) bluza super

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny ten nadruk na bluzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. te buty są genialne! Marzę o nich ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny zestaw :)

    obserwuje

    zapraszam do siebie : www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna bluza i buty :) szkoda że tak długo musiałaś czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się zegarek!
    zapraszam do mnie:

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. I love the Clock so much and the Sweater is so nice!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  23. NON STOP TE CZAPKI ! Przecież one są okropne ! Zrób dla odmiany zdjęcia bez tej czapki i stwórz swój styl, bo na razie nie widzę tu nic co przykuwałoby uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty są idealne !
    Planuje je zamówić, wygodne ?

    sonia-pak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. nie jestem trochę przekonana co do tej bluzy, ze względu na ten znak (a teraz bardzo głośno i tym na internecie) ale cała stylizacja bardzo mi się podoba! Jak już kiedyś wspominałam piękny kolorek włosów masz, sama sobie zrobię podobne ale to dopiero w wakacje :) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Buciki nie za bardzo wpadły mi do gustu ale za to bluza jest świetna, i podejrzewam ze widziałam także ja u mnie w mieście hihi :)
    + Zapraszam do siebie, Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ot,zwykła bluza i dżinsy,żadna to stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Twoje zdjęcia :) Jesteś świetna.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana, superancko wyglądasz w sportowym wydaniu:) Buciki i czapa pierwsza klasa <3

    Zapraszam na ćwiekowe DIY!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mimo, że ogólnie te buty mi sie nie podobają, to w tej stylizacji wyglądają świetnie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kocham BOY, a ta bluza jest fenomenalna! Stylizacja natomiast nudna, jak flaki z olejem, nic ciekawego, do tego buty i czapa w ogóle nie pasują. Wysil się trochę więcej

    Lulu

    OdpowiedzUsuń
  32. SUPER BLUZA!!!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z całusami:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wygląda, bardzo lubię Twoje zestawy, prosto, modnie i mile dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pamiętam jaka była afera z tą firmą - mianowicie z wykorzystywanym znakiem... BARDZO przypominającym ten od Hitlera... A z tego co pamiętam, zaczęło się chyba od Rihanny

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdzie się podziewasz Piękna? Pisz! :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE