2/20/2013

Cold February & Kaleidoscopic UV LaQ

Cześć !:)
 
Jak Wam mija kolejny zimowy tydzień? U mnie całkiem miło ;) przygotowuję się do kolejnego
 cało-weekendowego szkolnego zjazdu :) niestety nie dają odpocząć :) między tym trochę pracy i innych zajęć i tak po woli do przodu :)
ostatnio udało mi się kolejny raz odwiedzić Łódź :)
standardowo była IKEA i Port Łódź :) 
Byłam też w odwiedzinach w salonie BEAUTICA ;)
 tam zaopatrzyłam się w nowe produkty marki SPN Nails do paznokci ;) ( tak, tak już niebawem będę mieć nowe pazurki ;) miałam dłuższą przerwę z braku czasu zrobienia ich sobie samej, ale za kilka dni się to zmieni ;D)
 
dziś pokażę Wam kilka nowości SPN Nails :)
i moją pracę wykononą właśnie tymi nowościami ;D
 
 
do zrobienia paznokci użyłam :
HOT NEW UV LaQ 557 Aubergine
UV LaQ Kaleidoscopic Aquamarnie


 
 
a tu nowe kolory ;)
 

 
 
co sądzicie? Jak Wam się podobają?? :)
ja się polubiłam z nimi baaardzo ;D
 
to jeszcze nie koniec notki :))
dziś mam też stylizację :)
 
premierę mają nowe spodnie ( które udało mi się kupić w PORT Łódź ;))
 









 
Kurtka, Spodnie  - Stradivarius | Bluza - Romwe.com | Zegarek - EdiBaZZar.pl | Buty - Moon Boot

ps. konkurs z poprzedniej notki jeszcze trwa :))) zapraszam do udziału :)

37 komentarzy:

  1. Ah mistrzunio! masz mega ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę Twoją bluzę! Świetne te nowe kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne te kolorki lakierów:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Ślicznie Tutaj wyglądasz.;-)
    Świetna ta Bluza.;**

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna bluza i zegarek! :)
    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie kupić spodnie w podobnym kolorze, mam same ciemne :(

    OdpowiedzUsuń
  7. serio? chwalisz sie zwyklymi dzinsami?

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej naturalne zdjęcia jakie kiedykolwiek dodałaś na bloga! M

    OdpowiedzUsuń
  9. wreszcie porządne buty-nie te badziewne pseudoszpilki ze skaju z deezee;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz !
    taki buty to też by mi sie jednak przydały na ten snieg...

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, a Ty wyglądasz jak zawsze bajecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek boski! Na lakiery chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pochwalisz się może ile masz wzrostu i jaką masz wagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzrost jeszcze za czasów szkoły to ok. 161-164 ;) nie wiem dokladnie :))
      a waga to jakies 55kg :)

      Usuń
    2. myślałam że wyższa jesteś :O ale spoko;)

      Usuń
  14. Stylizacji brakuje pazura - plus za białą kurtkę zimą. niewiele osób ma odwagę nosić biel podczas tej pory roku, a szkoda, bo jest ona szalenie modna. Nie jestem fanką śniegowców w innym miejscu niż góry/stok, ale nie psują one Twojego wyglądu. Brakuje mi natomiast dodatków - wszystkie stylizacje, które prezentujesz są zazwyczaj strasznie "nudne" - zainwestuj w dodatki, dodaj trochę koloru! wiem, że premiera spodni, ale o niebo lepiej widziałabym Cię w kolorowych rurkach! I koniecznie torby, torebki, torebusie...
    pozdrawiam,
    Lulu

    OdpowiedzUsuń
  15. moon boot <3
    bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, wyglądasz na bardzo miłą osobę. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. hehe dziekuje kochana!!:):* a ja Ci powiem ze jeszcze dwa tygodnie jednak!!!:D <3

    OdpowiedzUsuń
  17. jestes w ciązy?? :>

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziewczyno, patrz nieraz na składnię. Wiadomo , że premierowe - to znaczy nowe... pierwszy raz pokazywane. Nie zwykłam się czepiać, ale to kole w oczy.
    Poza tym blog i stylizacje zazwyczaj są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pazurki bardzo mi się podobają!
    Śliczna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  20. Asik ładny efekt na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna bluza!
    Pazurki też fajne :)
    A moje wizyty w Łodzi nie mogą się obyć bez odwiedzenia Manufaktury :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna kurtka :) Pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam , oglądam Twojego bloga już dość długi czas i bardzo podobają mi się Twoje rzeczy. Jednak moją uwagę przykuły bardzo meliski http://diamentica.blogspot.com/2012/04/rozowe-kokardki.html i mam pytanie jaki to rozmiar i czy nie chciałabyś odsprzedać , bo wszędzie szukam takich w r.38 i nie mogę znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Paznokcie - śliczne!
    A tą bluzę to Ci chyba ukradnę:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Love your watch!!
    New post on my blog visit me?
    What about follow each other on blogspot, fb, bloglovin?
    I wait for you

    OdpowiedzUsuń
  26. ŁADNIE:)

    POZDRAWIAM
    ART-PAOLA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE