4/02/2013

Mimo zimy - wiosna ;)

Cześć Wam!
Ja już się przyzwyczaiłam, mam w du*ie , że jest tyle śniegu ;D dla mnie już jest wiosna :P
patrząc na to ile mamy zimnych miesięcy a ile ciepłych nie mam zamiaru się załamać i dostać jakiejś depresji pogodowej :P
Jak tam u Was po świętach? U mnie znakomicie ;))
 
Dziś kilka zdjęć bardziej ,,wiosennej'' stylizacji ;))
koronkowa sukienka, zwiewny szal, jeansowa kurtka, biało-złote lity z ćwiekami , cudny zegarek od Daniela Wellingtona i moja ulubiona torebka ;)
 


 


 




 
Kurtka - Stradivarius | Sukienka - H&M | Torebka - Tally Weijl | Szal - NN | Buty - CzasNaButy.pl |
Zegarek - Daniel Wellington  
 
 
 
Kochani!! Jak wiecie www.Romwe.com codziennie dodaje nowe produkty do sklepu!
Odwiedzając sklep na pewno zauwazyliście, że króluja tam leginsy! :) Romwe.com wprowadza coraz więcej nowych wzorów i przyznam, że wszystkie mogłyby być w moim p...osiadaniu ;))
Dla tych, którzy chcą powiększyć swoją kolekcję leginsów mam rewelacyjną nowinę! Sklep www.Romwe.com przygotował dla Was:
Romwe 2013 S/S Leggings Flash Sale !
Promocja trwa tylko 72h!!! Od 3 kwietnia 2013 do 5 kwietnia 2013!!
W tym czasie możecie kupić leginsy za niesamowitą cenę -! 17.99$ - zamiast 29.99$.
GO!!! ----> http://www.romwe.com/manage_activity/legging_flash_sale/
 
 

 

54 komentarze:

  1. wyglądasz pięknie! musiałaś nieźle zmarznąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym zamarzła jakbym wyszła z gołymi nogami:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ziiiiiimno mi jak na Ciebie patrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :) Koronka jest śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Przy okazji zapraszam do nowego sklepu odzieżowego on-line! Jeśli jesteś fanką Aloha From Deer lub Local Heroes to coś dla Ciebie! http://tinycarriestore.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta sukienka!! Sama chętnie bym taką założyła:) P/

    OdpowiedzUsuń
  7. Asia, Ty zawsze wyglądasz sexi :) Bomba!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko bardzo mi sie podoba!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ALe wiosennie tu u cb :) Świetne zdjęcia *.*
    Pozdrawiam i zapraszam: pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobają mi się te buty :P

    OdpowiedzUsuń
  11. no widac kochana po odważnym wiosennym looku, że masz w De*** śnieg i ta pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz gołe girki?
    Brrr!
    Świetna jest ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też śniegiem się już nie przejmuję. Dla mnie to już wiosna, choćby dlatego, że o 19 jest jeszcze jasno <3
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorąca dziewczyna z Ciebie:)
    biel jest teraz świetna:)
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. wiosna w głowie, ale wyglądasz jak Śnieżynka :))

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku te buciki sa przecudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka ładna,reszta jak zwykle-badziewne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Asia wszystko pięknie ale te brwi zdecydowanie nie - są po prostu zbyt czarne. Miałaś taką pogodną twarz a teraz jakoś tak Cie posępnie odbieram. Ale to rzecz jasna moje subiektywna ocena.

    pozdrowienia

    michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam,bardzo jasne włosy i te czarne zupełnie niepasujące brwi...

      Usuń
    2. brwi nie są czarne (!) sa zrobione permanentnie i są koloru jasnego brązu, jednak ja lubie miec brwi w kolorze ciemnego brązu i podkreslam je jeszcze kredką :)

      Usuń
    3. no i niestety zupelnie ci to nie pasuje.Masz raczej pastelowy typ urody ,a robisz sobie czarne krechy

      Usuń
  19. Wiesz jakie miałam 1-sze skojarzenie jak zobaczyłam ten post? Że wyglądasz jak łyżwiarka figurowa, tylko płozy doczepić zamiast obcasów i na lodowisko! Co nie oznacza że mi się nie podoba, wręcz przeciwnie!!O tak, tak, przywołuj wiosnę takimi strojami!!Kentak.

    OdpowiedzUsuń
  20. masz rajstopy?? jeśli nie to podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj będzie wiosna jak przemrozisz nerki;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Super strój. Szkoda, że nie ma wiosny :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja pi*rdziele. Akurat wczoraj zamówiłam legginsy i za tą cenę miałabym dwie. :(

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjnie wyglądasz:)

    zapraszam: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    przy okazji zachęcam również do odwiedzenia nowej strony :)
    http://e-garderoba.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana pasujesz idealnie w ten zimowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy blog, przyciągający uwagę ;) zapraszam do mnie : http://szybkaarytmiaserca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz piękne brwi sama robiłaś czy oddałas się w ręce kosmetyczki? :*

    OdpowiedzUsuń
  28. :) stylizacja :)oki...Poczekamy jeszcze dwa tygodnie:) na +10.Pokaz sie jeszcze raz w tej stylizacji bez szaliczka i kurteczki.Piekna ta sukienusia zbyt piekna aby ja zaslaniac szalikiem i kurteczka:)Poprosze o powtorke za dwa tygodnie,a ja pokaze swoja koronke zieloną:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam połączenie jeansu i koronki ♥ bardzo ładne buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam ostatnio taką torebkę na pokazie w tv, ale nie pamiętam jak nazywał się projektant ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz, sukienka jest śliczna:)

    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna jak zwykle :) Ale chyba zmarzłaś :) Pozdrawiam Zakręcona Gabi.

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna jak zawsze :) Ale chyba zmarzłaś.
    Pozdrawiam Zakręcona Gabi.
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    zakrecona-gabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bo wiosne trzeba przyciągać, np. wiosennym strojem ;)
    Wyglądasz cudnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. A mnie się podoba ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Twojego bloga! Obserwuję Cię już od bardzo dawna! :) Śliczne butki :)
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. fajnie ja bym ubrala do tego kozaczki :) bylo by mi cieplej:) bo zmarzluch jestem ale pododba mi sie :) makijaz tez fajny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Uroczo :) Śliczne kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki rozmiar spodni nosisz asiu? dwadzieścia ile na trzydzieści ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia, zawsze biorę 36 ( S ) i są dobre ;)

      Usuń
  40. Fotka Twoja..... i pewnie tylko tyle :( http://allegro.pl/neon-neonowe-szpilki-deezee-roz-38-rozowe-i3148784989.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładna sukienka, fajnie współgra z jasną bluzą jeansową.

    OdpowiedzUsuń
  42. Te lity są rewelacyjne! <3



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Buty są świetne, lity to moje najukochańsze i najwygodniejsze buty! <3 Wspaniale wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  44. nie rozumiem gdy blogerki wystawiają się z gołymi nogami na śnieg
    co to za moda?
    czy tak naprawdę chodzisz ubrana?
    chciałabym kiedyś zobaczyć prawdziwie fajne zimowe stylizacje (fajny sweter, golf)a nie letnią sukienkę na śniegu
    takie stylizacje to tylko na bloga albo do magazynu o modzie, nigdzie więcej
    a jeśli ktoś tak chodzi ubrany zazdroszczę zdrowia ja to bym miała zapalenia pęcherza płuc i czego tam się da

    OdpowiedzUsuń
  45. Chcę takie nogi! A katana świetna ;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE