4/04/2013

Elixir Manicure Oil & Elixir Body Oil by SPN Nails

Cześć Wam!
Lubicie posty o tematyce kosmetycznej? :)
 
Dziś chciałabym Wam przedstawić niesamowite, całkowicie nowiutkie, o niewiarygodnie zmysłowych zapachach...  Elixiry firmy SPN Nails :) które, są nie tylko dla dziewczyn zajmujących się kosmetyką jako swoją pracą... ale są dla każdej z Nas ;)
 
Perfumowane Elixiry ...to idealne wykończenie, każdego manicure. Pozostawiają na dłoniach długotrwały, przepiękny zapach, ale to nie wszystko... muśnięty kark, nagdarstki.. pachną przez cały dzień... a jak wiecie faceci to uwielbiają ;)) Elixiry to prawdziwe bomby witaminowe dla skóry - witamina E, olej słonecznikowy, wyciąg z nagietka, masło SHEA..
 
 
Desire by DODA - ulubiony zapach Dody... bezkresny jak ocean, dla nowoczesnej kobiety kochającej życie..  Podoba Ci się zapach Cool Water? To ten Elixir Oil jest dla Ciebie!
 
Miss Nails - Miss Nails to wyrafinowana kombinacja upajającej słodkości i śmiałej elegancji to zaproszenie do wieczornego rendezvous pełnego tajemnic.. Po zdominowany wonią ciepłej mandarynki przedtakcie wyłania się symfonia kwiatowego absolutu. Nuty szyprowe nadają kompozycji wyjątkowej kobiecości, a szlachetny zapach paczuli i ambry intesyfikują siłę perfum. Przyjemna woń wanilii, otulająca orinatalne akordy, sprawia że nasz olejek to doznanie zmsyłowego zapachu o ogromnej mocy.. Lubisz zapach Miss Dior? Ten Elixir Cię oczaruje ;)
 
...by Sylvia - by Sylvia to promienna zmysłowość i tajemnicza uwodzicielska siła wywodząca się z kombinacji białej ambry i drzewnych nut Cashmeranu. Obie nuty zapachowe rozwijają się dzięki promiennemu kwiatowi: jasminum sambac. Delikatny i zarazem mocny kwiat symbolizuje kobiecą doskonałość. Promienny i wibrujący, tajemniczy zapach - jak impuls - budzi nasze tęsknoty, radości i nadzieję...
 
Diamonds - błyszczący i zmysłowy jak kryształ.. Jego zapach określają akordy odświeżające i kwiatowe. Pyszne pestki owoców granatowca i akordy lodowe determinują nutę wysoką zapachu. Bukiet piwonii, magnolii i lotosu tworzy centrum kompozycji....a jej zmysłowe zakończenie stanowią nuty drzewne i ambra. Jeśli lubisz zapach Bright Crystal Versace to ten Elixir jest stworzony dla Ciebie..
 
Seduce - zapach Seduce spodoba się wielbicielkom niejednoznacznych i intrygujących kompozycji zapachowych. To zmysłowa i elegancka mieszanka, bardzo kobieca, delikatnie kwiatowa.. Jesteś fanką zapachu Ange ou Démon Le SecretGivenchy ? Okryj ten Elixir :-)
 
 
Life Style - męski Elixir Life Style to zapach przekonujący swą świeżo-drzewną męskością. Ucieleśnia siłę i delikatność, odzwierciedlając cenne momenty, łączące pokolenia.. Lubisz zapach Chrome Azzaro? ;)
 
Angel's Kiss - połączenie niewinnego anioła i uwodzicielskiej divy... Podoba Ci się zapach Angel? :)
Ten Elixir będzie dla Ciebie idealny!
 
Decided Man - męski zapach -  mityczny i wyjątkowy.. Klasyka wśród klasyk. Jeśli podoba Ci się zapach Fahrenheit Dior to napewno zakochasz się w naszym Elixirze.
 
Sweet Berries - Soczyste, świeże, smaczne, słodkie owoce lasu.. Właśnie tak pysznie pachnie ten olejek!
 
Litchi - cudowny olejek, pełen witamin oraz składników odżywczych o niesamowicie relaksującym zapachu litchi.. Idealne uzupełnienie zabiegu Manicure / Pedicure SPA z cukrowym peelingiem ( moim ulubionym ♥)  który już jakiś czas temu Wam prezentowałam ;) 
 
Polecam Wam najnowsze Elixiry, a także inne produkty SPN Nails by Sylwia Pfajfer ;)
Nie czekajcie :P bo warto je mieć ;)
 
Zapraszam Was też do polubienia Fanpage'a SPN Nails ;)
 
 


12 komentarzy:

  1. ten elixir Diamonds spodobał m isie chyba najabrdzij ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są cudneee ♥
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. To dla mnie nowosc.Butelki bardzo mi sie podobaja.
    Mam nadzieje,ze wejdziesz do mnie i pomozesz w wyborze sukienki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie można poczuć ich zapach ?

    OdpowiedzUsuń
  5. mam prośbę. mogłabyś mi podać majla lub jakiś kontakt do siebie, bo mam parę pytań dotyczących zamówienia ze sklepu romowe. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty jestes taka ulomna czy tylko udajesz? jak wól mail podany w jej profilu. skad sie biora tacy ludzie :/ wszystko najlepiej podac na tacy :/ zero samozielnosci, checi... wspolczuje ci w zyciu, zginiesz marnie.

      Usuń
  6. A ceny jak sie kształtują? Zaglądałam do sklepu ale tam aby zobaczyć cenę trzeba się zalogować a ja tego nie lubie i nie rozumiem takiej polityki firmy sprzedażowej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o nich nigdy ale myślę że pokusiłabym się o zapach liczi ;)

    justallme-amy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o nich, ale brzmi to strasznie kusząco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy o takich nie słyszałąm ale ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. szczerze powiem, że nigdy o ty mnie słyszałam.
    Ale te zapachy zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE