4/07/2013

Pa pa biały puszku.

Cześć Wam!
Dokładnie stało się tak jak myślałam ;P postanowiłam kupić zimowe buty... i wiedziałam , że jak je kupię... to zmieni się pogoda, abym nie mogła w nich pochodzić :P ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :) mam nadzieję, że wiosna teraz już pojawiła się naprawdę, a zima została za nami ;) Pa pa biały puszku ;p







 
 Kurtka - Stradivarius | Koszulka - Bershka | Top, Spodnie - Tally Weijl | Buty - Allegro |
Zegarek - EdiBaZZar.pl

 
 
Get a Street Snap of your BESTIE!
Your best friend for life will love knowing that you care.
Właśnie teraz dostaniesz 2 parę leginsów za połowę ceny!
Na co czekasz?? ;))
 
Jedno zamówienie, może zawierać tylko 2 pary! Ograniczona ilość ! 
 Kto pierwszy ten lepszy ;))
Macie tylko 72h! Akcja promocyjna trwa od 10 do 12 kwietnia!
 
 


41 komentarzy:

  1. W Częstochowie dziś już była wiosna. W Krakowie tak średnio... Ale zapowiada się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj nie martw się kochana znając nasz klimacik jeszcze je sobie ponosisz hehe ;-) pięknie wyglądasz ! ;)

    Buziaki
    <a href="http://www.holdmelikeapillow.blogspot.com/>holdmelikeapillow.blogspot.com</a>

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całym szacunkiem, ale ostatnio Twoje stylizacje ciągle opierają się na tym samym, tak na jedno kopyto, w których na dodatek nie wyglądasz najlepiej bo Ci pogrubiają sylwetkę ;( Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie powychodziłaś na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj no troche w niej pochodzilas blondyneczko :D:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka jest od teraz w moim 'must have' bosko!!!!!!

    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się góra i spodnie, ale buty jakoś niezbyt, może to efekt tego, że wszyscy jesteśmy już zmęczeni zimowym obuwiem i z niecierpliwością oczekujemy temperatur, które pozwolą na założenie ich lżejszych zamienników ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiosna przyszła, oby na dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka mega mi się podoba.
    szukam właśnie takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie rozumiem po jakiego ciorta kupować dwie pary takich samych butów ale w innym kolorze!! Poza tym te buty może i są modne ale wyglądasz w nich jakbyś na stałe przywarła do podłoża, jak grube stopy yeti. Są paskudniejsze niż te szpilki których masz też pełno. m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja rozumiem - mam 7 par tych samych butów w różnych kolorach. Nic w tym dziwnego. Mam też np. 3 pary szpilek w szpic w kolorz biały, czarny, nude. Skoro się lubi jakiś fason to po co kombinować z innymi?



      www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

      Usuń
  11. Wyglądasz przeuroczo! <3



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie wyglądasz :) tylko buty takie nie w moim stylu ale reszta ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A może tak sprawdź jednak, co to jest papa... A buciory - jak zwykle - kolejne paskudy :(((((((((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty to ja zawsze chętnie przygarnę ;D:*

    OdpowiedzUsuń
  15. na wszystkich zdjęciach wychodzisz identycznie masz jedną i tą samą minę i przyjmujesz te same pozy.. jestem pierwszy raz na Twoim blogu przeglądałam kilka Twoich zdjęć i można sie bardzo szybko znudzić oglądaniem

    OdpowiedzUsuń
  16. Cała stylizacja byłaby super gdyby nie te buty. Spodnie boskie<3

    OdpowiedzUsuń
  17. łaa czyli jednak moja wersja wygrała chodzi mi o buty ! :) buziolee

    OdpowiedzUsuń
  18. buty fantastycznie się wpasowały w spodnie :) Strój jako całość cudowny !

    wpadnij w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale zima przyjdzie za rok, więc jeszcze w nich pochodzisz :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja.
    Buty meggga:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodnie super!!!!! Uwielbiam też dżinsowe kurtki. Zawsze się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  22. hahah taki mały szczegół :D

    kurdee super są te buty ;d ale i tak jakbym kupila to bym chodzila nawet i na wiosnę xddd

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnie cudne ;) Ładny masz zegarek!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś przewspaniała! Uwielbiam Twój blog, stylizację i oczywiście piękne, blond włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Nic straconego, przyjdzie kolejna zima i buty będą jak znalazł. ;)
    Pozdrawiam, Intent Blue :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przepadam za takimi butami, ale reszta stylizacji Genialna!♥

    Zapraszam, dopiero zaczynam, jeśli mogłabyś zareklamować czy cokolwiek, byłabym ogromnie wdzięczna, ale to jeśli mogłabyś. Obserwujemy? ♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz, a spodnie to masz cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładne zdjęcia! jesteś bardzo fotogeniczna! + śliczne spodenki strasznie delikatne! <3

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE