4/15/2013

nowości :)

 
Dziś trzy nowości ;) które z pewnością niedługo zobaczycie na blogu w pełniejszej okazałości  ;)
 
mam w swojej szafie ogromną ilość szpilek... na płaskiej podeszwie... zaledwie jedną parę ;) ( nie mówię o butach sportowych ;P) z racji tego , że przyszła do Nas wiosna... muszę mieć coś lekkiego do jazdy samochodem :P ( nie jeżdżę w szpilkach, bo strasznie niszczą się obcasy :( )
oto 2 pary wygodniutkich balerinek ;) ( obie pary kupiłam w małym sklepie obuwniczym w moim mieście) 
 



Kolejna nowość to fantastyczny, żółciutki... strój kąpielowy ;) Jak wiecie uwielbiam je w różnych modelach i kolorach, a  cała kolekcja - czyli wszystkie stroje kąpielowe 2013 robią na mnie takie wrażenie, że gdy je przeglądam nie mogę się zdecydować, który podoba mi się najbardziej ;)
Jak zapewne widzieliście na blogu prezentowałam już kilka modeli, mogę powiedzieć, że wszystkie stroje kąpielowe jakie posiadam są idealne i niezastąpione ;) nadają się nie tylko na plażę, rzekę czy jezioro, ale także z powodzeniem do aquaparku;)) ( powiem Wam też , że już niedługo kolejny raz odwiedzę termy w Uniejowie ;)) Stroje są bardzo wygodne i niesamowicie dopasowane do ciała. Nigdy wczesniej nie miałam w posiadaniu tak idealnie dobranych ;) Polecam , bo będziecie mega zadowolone ;)
Zapraszam na stronę sklepu MojaFantazja.pl ;)
 warto zobaczyć co jest w jego asortymencie ;) znajdziecie tam stroje kąpielowe 2013 - najnowszą kolekcję :) prześliczną bieliznę i inne rzeczy, które z pewnością Was zachwycą :)

nie bez powodu jest to mój ulubiony sklep ;))

UWAGA! ;)
teraz stroje kąpielowe możecie znaleźć, też w partnerskim sklepie - mojebikini.pl :)

 

 



30 komentarzy:

  1. OMG te pierwsze buciki są PRZEPIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  2. strój wygląda jakby był ze spaghetti:D ale jest naprawdę extra, uwielbiam takie oryginalne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne rzeczy, piekny stroj a buciki przepiekne, podoba mi sie !
    + zapraszam do siebie na nowosci !

    OdpowiedzUsuń
  4. zolty stroj i zolte baletki extra!

    OdpowiedzUsuń
  5. podasz link do tego stroju gdzie go kupiłaś :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne :)

      http://mojafantazja.pl/produkt/4409_SHE_Ricky_stroj_kapielowy_2013_push-up

      http://mojebikini.pl/bikini/bikini-push-up/she-ricky-stroj-kapielowy-2013-push-up

      Usuń
  6. Bardzo ładne baletki, choć te pierwsze bardziej mi sie podobają. :) A strój, cóż.. jest inny, ale czadowy :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. @@@ hej ladne buciki, ja takiego stroju jednak nie moge zalozyc bo on powieksza piersi a o to juz mi nie chodzi ;), dodaj fotki swoje w tym stroju pozdr

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładne buciki:)
    strój prezentuje się wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie planuję kupno stroju kąpielowego, więc na pewno zajrzę do tych sklepów :) Też myślałam nad żółtym strojem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. boski ten strój kąpielowy.... buciki też urocze.... chcę więcej Twoich stylizacji w baletkach....

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzoo podoba mi się ten strój i żółte balerinki:)

    zapraszam do siebie
    http://womanlinesska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wczoraj kupiłam baleriny :)) Super kolor stroju <3 Zapraszam na nowy, krótki post z paroma galowymi zdjęciami ;** Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze balerinki są boskie! Delikatne i dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Asiu :) Strój bardzo ładny, aż pooglądam sobie co w ofercie ma sklep :)
    Mam też pytanie :) Jaką pomadką masz pomalowane usta w poprzednim poście ? Bardzo pasuje Ci ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. te zółte balerinki to po prostu cuuuudeńka!!! <3 chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne buty! Strój tez mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznotka będziesz...:) mnie ten roż malinowy korci:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny strój ;) Śliczne te pierwsze buty!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakiej marki są beżowe balerinki? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. balerinki? no to szok! dla mnie Diamentica to szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam te pierwsze balerinki, mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE