4/14/2013

Różowa szminka.

Hejka ;)
No i już po weekendzie ;) Dziś wybrałam się z kuzynką porobić trochę zdjęć ;) myślę, że efekt jest  całkiem zadowalający.  Dzięx Aga ;D :*
 







 
Kurtka, Spodnie - Stradivarius | Top - NN |  Torba - Atmosphere | Buty- @ | Okulary - AdR H&M
 
i dla tych co nie wierzą, że da się w nich chodzić ;))) ( 19cm obcas)
(sorki, że bokiem, ale zapomniałam obrócić, zanim dodałam na YT) ;p
 
 
 
 
Kochani!
Nowy sezon nadchodzi, wiele nowych rzeczy także! Nie można jednak zapomnieć o klasykach ;)Romwe robi nam wielką niespodziankę - nawet do 70% taniej,
 już od 9,99$.!! 
 Wejdź w link, aby odnaleźć swój nowy wygląd ;) :  http://www.romwe.com/manage_activity/clearance/

Czas promocji:  17.04.2013 - 19.04.2013!
 
 
 


72 komentarze:

  1. piękna bluzka! i podziwiam, że potrafisz chodzić na takich obcasach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie Ci w tej różowej szmince! bosko jak zawsze!

    Buziaki
    holdmelikeapillow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Diamentico czy Ty oszalałaś z tymi butami!! wyższych chyba już nie ma!! :) ogólnie stylizacja super, jednak mam wrażenie a nawet jestem przekonana po pokazanym filmiku, że chodzenie w nich nie jest takie łatwe. I wydaje mi się, że są troszke za duże bo nie widać
    Ci palców z przodu? oczywiście nie ujmuję Ci w niczym bo wyglądasz świetnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, ze to kwestia wprawy... kiedys robilam koleżance zdjęcia, chciała w szpikach... dałam jej moje 16cm na potrzeby zdjęć.... i... musiałam przeprowadzić ją za rękę, bo nie umiała w nich ustać... Natomiast ja jak widać radzę sobie całkiem dobrze. Ćwiczenie czyni mistrza.

      a buciki nie są za duże, ( jak by były za duże, to z pewnością nie zrobilabym kroku, bo ,,wyskoczyla'' by pięta ;)) ten model ma przy palcach formę trójkąta , więc niema takiej mozliwosci, zeby palce doszły do samego końca ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. świetnie wyglądasz:) szpilki i okulary genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fryzura. Ładnie Ci w takich lekko kręconych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asieńko pieknie :) W Twoim stylu i to najwazniejsze :D koronka i szminka na ustach super!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDOWNIE!! *___* Nic więcej nie napiszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz cudownie;)!
    piękne buty i ładnie podkręcone włosy
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny top! bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie filmik jakieś 30sek. Bo pod koniec mam wrażenie jakbyś się miała przewrócić.

    OdpowiedzUsuń
  11. I czy zawsze chodzisz tak krzyżując nogi?

    OdpowiedzUsuń
  12. Szacun! Naprawdę ogromny szacun za te 19cm! Uwielbiam szpilki, moje najwyższe to 13cm i na wyższe już bym się chyba nie zdecydowała. Bardzo miło jest popatrzeć na te kremowe cudeńka, ale gorzej w moim wypadku byłoby w nich chodzić. Udowadniasz, że łączenie jeansu wcale nie jest takim wielkim faux pas. Ja jestem za! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No świetne zdjęcia i świetna stylizacja ;*. Podziwiam Ciebie, że utrzymujesz się na tych szpilkach, bo ja bym miała dawno nogi połamane :). Urzekła mnie Twoja bluzka, jest taka niewinna <3!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstraaaa stylizacja :))podobaja mi się Twoje tatuaże :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakby nie te okropne buty i kiczowate okulary to by bylo ladnie, a wlosy masz dopinane? pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @@@ hej wlasnie tak mi sie wydawalo;), nie odpinaja sie?? ja bym chciala w brazie ;))

      Usuń
  16. Kocham Cie po prostu hehe !
    Ja też chcę umiec chodzić w takich platformach! Jedynie umie chodzić na 6cm ale na +10 nie dałabym rady :(
    Jestes sliczna, ale okulary mnie się nie podobają :) ale kazdy ma inny gust :D ale stylizacja ogólnie podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie kolorek szminki bardzo Ci dodaje charakteru a te szpile? :D Jestem pełna podziwu, że tak świetnie się w nich poruszasz :))

    OdpowiedzUsuń
  18. po prostu WOW !!!<3

    OdpowiedzUsuń
  19. i dobrze,że pokazałaś taki filmik!
    Bo najlepiej jest od razu zjechać człowieka nie wiedząc prawdy :<
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyglądasz Kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj, ja to bym nie uchodziła na pewno na takim obcasie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te okularki nadają Ci charrrrrrrrakteru :D

    OdpowiedzUsuń
  23. 19cm obcas! :o A ja myślałam, że moje 14cm to dużo. Pełen podziw za umiejętność chodzenia! :)

    ______________________________
    www.ITSPAULINAB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się, ale nie patrzę na okulary i buty.... jesteś mega zgrabna i w niższych bucikach też byłoby ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  25. częściej maluj tak usta! wyglądasz świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  26. przepiekne wlosy! :) brwi tez bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  27. strój na plus! ale te okulary są koszmarne, wyrzuć je jak najszybciej, nawet na bazarkach nie ma takich paskud

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam wysokie szpile! a te są mega wysokie i sama nie wiem czy bym dała radę w nich chodzić :) jednak chciałabym spróbować. Dobrze że wstawiłaś film to może więcej osób uwierzy (ja również :)) że w takich wysokich butach da się chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz:) a szpilki boskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. http://allegro.pl/super-paka-rzeczy-kurtka-buty-l-xl-40-42-i3170859000.html hmm kolejna Twoja fotka, która ktoś ukradł ;/ ej ludzie to naprawdę chamskie !!!!ogarnijcie się, bo takim zachowaniem się ośmieszacie!!!

    Mówcie co chcecie, ale ja Asiu bd Cię bronić ;) normalnie krew mnie zalewa jak widzę takie rzeczy ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. aaa może załóżmy bloga 'złodziejki.pl' ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochana co to za szminka?? Jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  33. w tym kolorze szminki wyglądasz wspaniale!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super wyglądasz śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. to połączenie koronki z jeansem - genialne

    zabójcze buty dajesz radę w nich chodzić

    OdpowiedzUsuń
  36. wow jakie masz piękne włosy i bluzeczkę;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pasują Ci kręcone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wooow! to jeden z Twoich najlepszych zestawow! piekne zdjecia! buty, wlosy, cala Ty <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Zestaw przepiękny !!!! Jedna z najlepszych stylizacji :)
    A buty? Już nic mnie nie zdziwi. Fason jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  40. super buty i kolor szminki:)


    pozdrawiam
    art-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Chodzisz jak czołg. W dodatku jesteś gruba i gibiesz się na wszystkie strony! TANDETNA MASAKRA!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ciekawy blog! Twoje stylizacje sa interesujace, a te obcasy - pełny szacunek! Ja dopiero zaczynam moja przygode z blogiem, ale byłoby miło, gdybys czasem go odwiedziła i oceniła posty. Bedzie mi bardzo miło :) http://lanina.blogspot.pl/

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku ten strój jest śliczny :)
    bardzo ładnie ci w różowej szmince !

    klaaaaudynkaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. ludzie się na ciebie nie patrzyli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego mieli się patrzec?

      Usuń
    2. przynajmniej przez te buty...wygladasz teraz jak Lady Gaga xD

      Usuń
  45. Kochana zdradzisz mi jaką farbą masz pomalowane włosy? Śliczny kolorek, od długiego czasu testuję blondy różnych firm i nie udało mi się znaleźć wymarzonego, właśnie takiego jak Ty masz;) Buziaki, Justyna

    OdpowiedzUsuń
  46. gdzie mozna kupic taki top? podaj linka pliiiiiis! :):*

    OdpowiedzUsuń
  47. Jejka co za zazdrość przemawia przez ludzi ... okropne .... Kobito sesja mega udana a sama ty mega seksowna ;D Nie przeszła bym obojętnie obok Ciebie , chociaż sama jestem kobietą :)*

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz śliczne tatuaże na stopie. Pewnie bardzo bolą w takim miejscu, ale wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  49. Droga Diamentico,
    Nie wiem jak to robisz, ale często odwiedzam Twojego bloga mimo, że wiele a nawet większość Twoich stylizacji bardzo mi się nie podoba ale mimo wszystko tutaj wchodzę prawie codziennie - nie potrafię tego wytłumaczyć. Może o to chodzi, że lubimy kogoś różnego od nas samych a świat byłby mega nudny gdybyśmy wszystkie ubierały się i malowały itp na ''jedno kopyto". Dzisiaj piszę ponieważ chciałam Cię pochwalić, w tym ubraniu jeansowym , w tych pięknych włosach falach i różowej szmince wyglądasz prześlicznie, od bardzo dawna nareszcie coś mi się tutaj u Ciebie podoba! Wydaje mi się także, że sama w tej stylizacji czujesz się świetnie bo to widać po prostu i da się to wyczuć - i o to chodzi! Mam nadzieję, że niczym Cię nie uraziłam, napisałam swoje zdanie, z którym wiadomo nikt nie musi się zgadzać. Pozdrawiam Serdecznie, Anna P. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Diamentico, ładne wydanie ciebie, szminka pokręcone włosy, coś nowego i coś na wielki + tak trzymać :)kobieta kameleon :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak zakręciłaś takie piękne loki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  52. jak dla mnie jedna z najlepszych stylizacji !

    OdpowiedzUsuń
  53. trochę chwiejnie, i jak dla mnie buty strasznie brzydkie. Ale kto co lubi :P

    a całość prezentuje się świetnie :*

    OdpowiedzUsuń
  54. podziwiam! super w nich wyglądasz i naprawdę świetnie w nich chodzisz!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ludzie świeci jakie ty masz długie nogi <3
    Twój styl co prawda nie przemawia do mnie ani trochę, ale nie zmienia to faktu, że jesteś piękną kobietą :) Tak trzymaj :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. chyba jedyna ładna stylizacja na blogu, wlasnie takie ubrania do ciebie pasują, a nie legginsy w kotrych widac tylek! brawo!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE