6/13/2016

BEABA - MÓJ WYBÓR WANIENKI


Wanienka - obowiązkowy przedmiot jeśli chodzi o organizowanie wyprawki dla noworodka. Wybór jest przeogromny, co wiąże się z niemałym utrudnieniem jeśli chodzi o jej zakup. Ja wybrałam i postawiłam na Beaba Camele'o - wersja Pastel Pink.

 
 
Większość z Was może powiedzieć, że tak drogi gadżet jest zbędny i można go zastąpić jakimkolwiek innym modelem, jednak w tym przypadku śmiało mogę powiedzieć, że cena jest jak najbardziej odpowiednia co do jakości.
Przede wszystkim przy wyborze wanienki trzeba najpierw zastanowić się nad ,,możliwościami'' naszej domowej przestrzeni czy np. mamy wystarczająco dużo miejsca na jej wersję ze stojakiem... czy może jednak powinniśmy z niego zrezygnować... ( ja niestety aktualnie posiadam samą wanienkę - gdyż stojak jaki chciałabym do niej dokupić - konkretnie jego kolor - chwilowo nie jest dostępny) Mam nadzieję jednak, że już przy recenzji ,, w użyciu'' będę mogła pokazać Wam cały zestaw :)
 

 
Wygląd i wykonanie
Nie będę kłamać, że nie jest ładna... co więcej powiem Wam, że jestem nią zachwycona - przyciąga spojrzenia i sprawia, że po prostu chce się taką mieć dla swojego Dzieciątka. Jeśli chodzi o wykonanie... absolutnie nie przypomina tych ,,zwykłych'' śliskich plastikowych wanienek, wewnątrz wanienki zastosowano satynowy, antypoślizgowy materiał zwiększający bezpieczeństwo podczas kąpieli. Na dnie znajduje się odpływ z korkiem  i wyżłobienie umożliwiające ściekanie wody ( korek jest bardzo praktyczny i dobrze zabezpieczony przed przypadkowym otwarciem). Z boku wanienka posiada także fajną opcję - miejsce na słuchawkę prysznicową, co z pewnością może ułatwić rodzicom kąpiel ich dzieci. Całość jest wykonana bardzo solidnie, przez co ma ode mnie duży plus!
 
Rozmiar
Wanienka według mnie nie jest, ani za duża, ani za mała - oceniam jej rozmiar na uniwersalny. Z całą pewnością wystarczy do momentu, kiedy będziemy chcieli kąpać Maluszka już w ,,naszej'' wannie. 
Wymiary wanienki to: 820x550x290mm (dł. x szer. x wys.) 
 
Ciekawe rozwiązania
Bardzo podoba mi się możliwość skompletowania całego zestawu kąpielowego marki Beaba ( mowa tu o dobraniu do wanienki stojaka czy dodatkowych gadżetów takich jak np. zestaw kąpielowy z akcesoriami czy leżaczka do kąpieli, który wkładamy do wanienki) z pewnością ułatwią i uprzyjemnią Nam (jako rodzicom) cały proces pielęgnacji naszego Maleństwa.
 

 
Kąpiel i pielęgnacja
Będąc przy temacie jakim jest wanienka przedstawię Wam również mój wybór jeśli chodzi o pierwsze kosmetyki dla Malutkiej. Postawiłam na Oilatum Baby i Bepanthen od pierwszych dni życia. Oprócz tego zaopatrzyłam się także w wyżej już wspomniany zestaw kąpielowy z akcesoriami Beaba w którym jest delikatna szczoteczka do włosów, grzebyk, nożyczki, termometr i mięciuteńki ręcznik kąpielowy.
 
 
 
 
Jak to wszystko będzie się sprawować? Już niedługo się o tym przekonam i z miłą chęcią napiszę Wam szerszą recenzję ;)

15 komentarzy:

  1. Oilatum nie używaj przy zdrowej skórze Maluszka. Emolienty lepiej stosować, gdy jest taka potrzeba. Jeśli ze skórą nic złego się nie dzieje, a Ty używasz emolientów, to gdy nagle nastąpi pogorszenie stanu skory to emolient już nie pomoże, bo skóra dziecka będzie do niego przyzwyczajona. Do kąpieli najlepiej sama woda i kilka kropli olejku ze słodkich migdałów. Naturalnie najlepiej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się oliatum nie należy stosować jeśli nie ma takiej potrzeby

      Usuń
    2. Kupiłam dla mojego synka, dostał strasznego uczulenia. Myślę, że nie dla każdego maluszka się to nada.

      Usuń
    3. na pierwsze dni emolient najlepszy. dziecko 40 tyg przebywało w wodzie. ma strasznie delikatn skórę, którą trzeba przyzwyczaić do płynów do kąpieli. w każdym szpitalu noworodki są myte emolientami właśnie.

      Usuń
    4. Ja tez polecam Ci olejek ze slodkich migdalow,bezzapachowy najlepiej ze sklepu zielarskiego.Idealny do kapieli, po kapieli, do przemywania okolic intymnych dzidziusia na odrobinie sterylnej gazy, jak rowniez dla mamy po porodzie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. wanienka śliczna. zastanawia mnie jednak czy ja jestem takim leserem, czy wszyscy dookoła mają jakieś nadprzyrodzone zdolności, że ich domy są takie sterylne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kąpałam moje dwie córeczki ( 6lat i 3,5 lat) w zwykłej plastikowej wanience która kosztowała 20 zł . Kładłam ją na szklany stół w dużym pokoju ( kąpiel trwała chwileczkę) nigdy dziecko się nie ślizgało. Wydaje mi się że są pewne rzeczy za które nie warto przepłacać bo i tak żadnej różnicy w użytkowaniu nie widać .

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety , taka wanienka starczy na 2 miesiace , wiem bo ma podobne wymiary do mojej , pozniej dziecko sie denerwuje.. Ja wolalabym te pienjadze wydac na inna rzecz. Np super mate edukacyjna

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, troszkę malutka :) Ale ogólnie fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest ta wanienka, dość nietypowa ;_)

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudowna! te rzeczy dla maluchów teraz robią takie cudowne :) szkoda tylko że troszkę mała, bo na dłużej by wystarczyła ta większa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki stojak mozna kupic do tej wanienki? Nie chodzi mi o orginalny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE