11/30/2016

MOJA WYPRAWKA OD FABRYKI WAFELKÓW CZ. 1


Od 5 miesięcy jestem Mamą. Największy zaszczyt jaki tylko może spotkać kobietę. Cóż mogę więcej dodać niż to, że jestem najszczęśliwszą osobą na świecie? Wśród Was z pewnością jest i kilka takich , które to tymi Mamami są , a także tymi, które już wkrótce nimi zostaną. Okres ciąży to czas w którym u każdej z Nas pojawia się wiele pytań. Poszukujemy odpowiedzi... lecz niejednokrotnie w głowie pojawia się mętlik. Pomimo wielu ,,ciężarnych'' dolegliwości stajemy przed ogromnym wyzwaniem, by perfekcyjnie dopracować każdy zaplanowany szczegół. Głównym tematem, który zaplątał moje myśli podczas ciąży, był jakże oczywisty , ale wcale nie taki banalny jak mogłoby się wydawać - temat wyprawki ( jak wiecie Mamą jestem pierwszy raz i niekoniecznie wszystko wiedziałam od samego początku ). Odkąd Jessie jest na świecie pytałyście mnie wiele razy na co zwrócić uwagę, czym się kierować i co jest niezbędne... dlatego postanowiłam wyjść Wam naprzeciw i choć w małym stopniu ułatwić to co jeszcze kilka miesięcy temu było dla mnie wielkim znakiem zapytania.
Tak więc zacznijmy od tego ,,skąd wiem?''.
Informacje czerpałam z różnych źródeł. Przeglądałam wiele stron ,,www'', słuchałam wszelkich rad ,,już doświadczonych'' i czytałam przeróżne poradniki. I tu stop. Bo najlepszymi chciałabym podzielić się razem z Wami. Jesteście ciekawe np. czym kierować się przy wyborze wanienki? - poradniki będą bardzo pomocne :)
Dzięki poradom ekspertów wszelkie wątpliwości zostaną rozwiane, a niejedno trudne pytanie będzie rozwiązane. Przed Wami kilka linków do poradników z których będziecie bardzo zadowolone:
Wyprawka dla noworodka ---> [KLIK]
Wnętrza ---> [ KLIK]
Podróże z dzieckiem ---> [KLIK]
Teraz skoro dowiedziałyście się ,,skąd wiem?'' przejdźmy do pytania ,,gdzie kupić?''. Sklepów jest wiele, ale jak wybrać ten najlepszy? Nie każdy sklep posiada bogatą ofertę produktów dobre ceny i super rabaty.  Jaki jest mój ulubiony? To Fabryka Wafelków - spełnia wszystkie powyższe kryteria , a niejednokrotne zakupy, które właśnie tam robiłam, tylko to potwierdziły.
Przejdźmy dalej. ,,Skąd wiem?'' i ,,gdzie kupić?'' mamy już wyjaśnione. Najważniejsze jednak przed Nami... tak więc oto pytanie - ,,co kupić?''?
Tym razem mój wybór ,,sypialniany''. W ciągu tych 4 miesięcy udało mi się przetestować wiele rzeczy i teraz już wiem, które są najlepsze i dlaczego niezbędne.

Pierwszy, o którym będzie mowa - to ROŻEK - mój wybór? - Effii [ KLIK] .


Dzieciątko przychodząc na świat jest małe i delikatne. Zapewne każda z Was będzie chciała by przepełniało je uczucie bezpieczeństwa. Otulone w ciepłym, miękkim i przyjaznym dla skóry materiale, będzie czuło się doskonale. Dodatkowo na samym początku ( i tu nie ma co ukrywać) Maluszka nosi się lepiej w rożku ( bo dużo stabilniej) niż bez niego. Fantastyczny bo dwustronny, bardzo miękki ( nie spotkałam drugiego tak przyjemnego w dotyku materiału) i przytulny rożek - jest idealnym produktem w pierwszych tygodniach życia Maleństwa. Jeśli jednak chciałybyście zobaczyć też inne... znajdziecie je tu ---> [ KLIK].


FabrykaWafelków ma też poradnik na temat rożka - zobaczcie same ---> [ KLIK] .
Mając już ciepły rożek, zadbajmy o to, żeby Dzidziusiowi nie było zimno w główkę ( noworodki źle znoszą różnego rodzaju przeciągi). Tak więc... kolejna niezbędna rzecz przy wyprawce?
To CZAPECZKA. Mój wybór? - ponownie Effii [ KLIK]. Idealna od pierwszych dni życia. Podobnie jak rożek jest wykonana z niesamowicie delikatnego i przyjemnego materiału. Oczywiście 100% najwyższej jakości bawełny. Wzór to delikatne szare kropeczki na białym tle. Doskonale sprawdzi się dla chłopca jak i dla dziewczynki!




Chcecie zobaczyć inne czapeczki niż ta, którą wybrałam ja? Patrzcie co jeszcze znajdziecie w ofercie Fabryki Wafelków ---> [ KLIK]. 
Kiedy Dzidziuś ma już rożek i czapeczkę powinniśmy również zadbać o jego łóżeczko. Co mam na myśli? Są takie dwa elementy, których nie da się zastąpić niczym innym. Jakie?
PRZEŚCIERADŁO I OCHRANIACZ.



Prześcieradło - 100% najwyższej jakości bawełny - i tu nie ma żadnej dyskusji. W przypadku mojego wyboru - Effii - [ KLIK] to 100%-owa bawełna jersey. Nie zapominajmy też o tym by było miękkie i delikatne w dotyku ( ale pewnie już wiecie, że to podstawa ;)). Dzięki gumce mocującej - prześcieradło łatwiej się zakłada i nie przesuwa się. Pamiętajcie by kolor i wzór był delikatny i ,,nie przeszkadzał'' Maluszkowi zasnąć ( mocne kolory i wyraziste wzory mogą pobudzać i rozpraszać). Chciałybyście zobaczyć też inne? Wystarczy, że klikniecie tu ---> [ KLIK] .




Ochraniacz - jeśli natomiast o niego chodzi - uważam, że jest równie niezbędny. Kiedy tylko Maleństwo zaczyna ,,rozpychać się'' w łóżeczku, twarde szczebelki mogą stać się poniekąd zagrożeniem, no bo przecież nie chcemy by nasz Maluszek uderzył się o nie czy to rączką czy główką ( a uwierzcie mi - przekonałam się o tym w przypadku kołyski (gdzie początkowo nie miałam ochraniacza, że to całkiem realne, nawet gdy się tego nie spodziewamy). Tak, więc gdy zdecydujemy się na jego zakup to nie musimy się już obawiać i możemy spać spokojnie, gdyż ochraniacz w 100% spełnia swoje funkcje. Materiał? Już zapewne się domyślacie... Tak to 100% bawełny jerseyowej. Wypełnienie - hipoalergiczna pianka. Pasuje do każdego łóżeczka ( nawet tych zaokrąglonych). Bardzo miękki i delikatny. Niesamowicie przyjemny w dotyku. Jaki wybrałam? Oczywiście kolejny raz stawiam na Effii. [ KLIK ]. Jednak jeśli chcecie zobaczyć inne... są tu --> [ KLIK] .

FabrykaWafelków ma też poradnik na temat ochraniacza - zobaczcie same ---> [ KLIK] .


Już teraz wiem, że każda z opisanych rzeczy to dobry wybór. Już niedługo pokażę Wam jak wszystkie spisują się w praktyce.


Mam nadzieję, że choć trochę udało mi się ułatwić Wam wybór. Z wielką chęcią wysłucham też Waszych opinii. Jakie macie zdanie na temat wybranych przeze mnie produktów, czy też uważacie, że są niezbędne?

1 komentarz:

  1. Całość wygląda cudownie! Jeszcze nie mam Maleństwa, ale jak będę mieć, to chętnie zdecyduję się na taki zestaw.
    Pozdrawiam!
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE