12/02/2016

JAK ZATRZYMAĆ NAJPIĘKNIEJSZY CZAS? PRINTU TO ZROBI!



Odkąd Jessica jest z Nami chciałabym zatrzymać dosłownie każdy moment na zawsze :) Każdy uśmiech, każdą jej minkę, czy nową umiejętność... bo wiem, że żadna z tych chwil drugi raz już się nie powtórzy. Mamy grudzień. Przed Nami Święta Bożego Narodzenia! Jak dla mnie najpiękniejszy czas w roku! ;) Miłość, ciepło, obecność najbliższych... to z pewnością wyjątkowy czas. W tym roku jednak wszystko będzie jeszcze piękniejsze, bo tym razem wśród Nas będzie też ( już nie w brzuszku ;)) Jessie :) 
Więc jak to zrobić by choć na moment zatrzymać te piękne chwile na zawsze??  Jest sposób! ;) I PRINTU mi w tym pomoże... ;)



Idealnie zatrzyma ten cudowny czas! Będziemy mogli wracać do niego za każdym razem, kiedy tylko zapragniemy... wystarczy, że sięgniemy na półkę... ;) O czym mowa? 

Oczywiście to... Fotoksiążka PRINTU! ( Nie będę też ukrywać, że to już moja kolejna ;))



PRINTU pozwala stworzyć Nam coś bardzo indywidualnego ( bo całość możemy zrobić sami), ale jednocześnie też wychodzi naprzeciw i ma w swojej ofercie piękne gotowe szablony fotoksiążek

Mój wybór tym razem? To piękny delikatny szablon, zawierający zimowe, świąteczne motywy oraz klimatyczne tła. Jeśli chodzi o propozycje tekstów i życzeń... można je dowolnie modyfikować ( na co skusiłam się i ja ;)) 
















Fotoksiążka PRINTU będzie też idealnym bożonarodzeniowym prezentem dla bliskich! Z pewnością stanie się wspaniałą pamiątka na długie lata!




Co sądzicie o moim wyborze? Którą wersję wybralibyście Wy? 



Razem z PRINTU mamy też niespodziankę! ;)
Specjalnie dla Was na ten przedświąteczny czas super zniżka 40% na fotoksiążki PRINTU !

Tak więc jeśli chcecie zatrzymać te najpiękniejsze chwile dla siebie tak jak ja... to już wiecie jak to zrobić ;)


7 komentarzy:

  1. Foto książka to świetna forma uwieczniania wspomnień! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna modelka! Mama, świetny z Ciebie fotograf ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko,ale cudowne zdjęcia! :) MASZ TALENT!

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 pięknie :* czy planujesz jakąś wyprzedaż szafy? <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE