12/31/2016

2016/2017


Kolejny rok za Nami! I muszę przyznać, że ten był tym WYJĄTKOWYM
Sumując wszystkie ubiegłe lata, w żadnym z nich nie wydarzyły się tak ważne dla mnie momenty.
Od 14.02.2016 r. jestem narzeczoną Kuby, który jest spełnieniem moich największych marzeń! Najwspanialszy partner, przyjaciel i druga połowa w jednym :) 
Natomiast 29.06.2016 r. ( jak już wiecie) zostaliśmy rodzicami naszej cudownej i kochanej córeczki Jessici :) Tak więc wszystko co zdarzyło się wcześniej tak naprawdę nie miało, aż tak wielkiego znaczenia :) Mam nadzieję, że 2017 przyniesie równie wspaniałe chwile i momenty, aczkolwiek raczej nie będzie równie ważny jak 2016r. ( rodzeństwo dla Jessie planujemy w późniejszym czasie ;) ) Nie stawiam sobie, żadnych celów i wyzwań. Co ma być to będzie :) Życzę sobie tylko dużo zdrowia dla mojej rodziny i dla mnie, no i też by doba miała 48h, bo 24h to stanowczo za mało ;)  

Tak więc na zakończenie tego wspaniałego 2016 roku...
 Życzymy Wam samych niezapomnianych chwil spędzonych w gronie rodziny i przyjaciół! Szampańskiej zabawy do białego rana! By ten nowy 2017 rok był w 100% lepszy od poprzedniego, wypełnił się zdrowiem, szczęściem i miłością, abyście spełnili swoje wszystkie marzenia ( tak, Kochani - spełniają się, ale trzeba im trochę pomóc ;)), zrealizowali swoje plany i nie wątpili w swoje możliwości! 
Szczęśliwego Nowego Roku!  















1 komentarz:

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE