12/14/2016

MAGICZNY POKOIK



Czy są wśród Was osoby które lubią zmiany? A może stawiacie jednak na dobrą i sprawdzoną niezmienność? Ja zdecydowanie zaliczam się do tej pierwszej grupy... 

Podtrzymując klimat przedświątecznych przygotowań postanowiłam wprowadzić kilka nowości w pokoiku* Jessie. Na samym początku zmieniłam układ mebli ( komoda i łóżeczko stoją odwrotnie) . Nowe miejsce dostały też cudne drewniane półeczki-domki, wielki obraz-zdjęcie Jessie na płótnie i tak bardzo lubiane przez wiele Mam blogerek - lampki Miffy. Dodałam też nowe elementy - piękny biały Baldachim Jollein ( Bobomio.pl ), który zmienił wygląd pokoju na naprawdę bardzo dziewczęcy; a do tego fantastyczne złote naklejki - gwiazdki ( Dekornik ), które dość mocno wszystko ,,ożywiły''. Ze względu na jesienno-zimowy czas wybrałam też nowy wzór pościeli do łóżeczka. Jak teraz oceniacie całość? 
Aaaaa... zapomniałabym ;) Jessica stała się posiadaczką nowego krzesełka. Przed jego zakupem nie byłam do końca przekonana... teraz jednak wydaje mi się, że obie jesteśmy zadowolone w 100% ;)  

( *pokoik - kącik Jessie w naszej sypialni ;))




























Baldachim - Bobomio.pl | Łóżeczko - Pinio | Pościel - La Millou | Lampki Miffy - Mr Maria | Gwiazdki - Dekornik | Półki Domki, Drewniane Gruszki - Turkusowa Pracownia | Komoda, dywanik - Ikea | Smoczek - LOVI | Bluza, spodnie - H&M | Opaska - Ul&Ka | Zajączek - Jellycat | Gryzak - Żyrafa Sophie | Krzesło - Tripp Trapp Stokke

3 komentarze:

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE