1/17/2017

DUMA MAMY


Dziś wyjątkowy post! Muszę się Wam pochwalić bo duma mnie wręcz rozpiera! ;) Moja malusia Jessica już nie jest taka malusia ;) Przed Nami pierwszy wielki krok :) Jessie zaczęła raczkować. Dosłownie tydzień temu zrobiła pierwsze kroczki na ,,czworaka'', 3 dni później już wiedziała co i jak, a na dzień dzisiejszy... śmiga po całym domu :) Jestem niesamowicie dumna! :) Czas leci tak szybko, że nie da się tego opisać - dopiero co leżałam w szpitalu i tuliłam w ramionach moje Maleństwo, które przed chwilą się urodziło, a tu moment i już umie raczkować :) 
<3




Mamusie - a ile miały Wasze Dzieciątka jak zaczęły raczkować? :) 

2 komentarze:

  1. ja nigdy o to nie pytałam, ale gdy miałam 3latka to już śmigałam i gadałam jak powalona haha ;-) a w przedszkolu pamiętam że znałam juz cały alfabet i umiałam chyba liczyć do setki albo nawet do tysiąca i niesamowitą eurofię wywoływało u mnie to, że gdy poznawaliśmy literki alfabetu ja wiedzialam jaka będzie następna haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutka, aż chce się schrupać:D Teraz to będzie dopiero poznawać świat:D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE