1/14/2017

IDEALNY PREZENT DLA BABCI I DZIADKA


Moi Dziadkowie od zawsze byli ( i są nadal ) dla mnie bardzo ważnymi osobami. Śmiało mogę powiedzieć, że dosłownie to moi drudzy Rodzice.
Kiedy byłam mała Rodzice ( zresztą jak większość ) by utrzymać dom, musieli niestety chodzić dzień w dzień do pracy. Pracowali w podobnych godzinach, więc ich dzieci ( czyli ja i siostra) musiałyśmy ,,gdzieś'' się podziać. Mieliśmy takie szczęście, że Babcia i Dziadek mieszkali dość blisko, dzięki czemu byłyśmy u nich codziennie. Moje dzieciństwo było wręcz wymarzone, a opieka Babci i Dziadka niezastąpiona. Spędziliśmy wspólnie dużo wspaniałych chwil, ale zdarzały się też momenty grozy ;) No bo przecież dzieci są oryginalne i potrafią nawywijać ( a w czasach mojego dzieciństwa to już zwłaszcza było pole do popisu ;)). Jednak nie tylko czas w którym ja byłam mała był ciekawy, wydaje mi się, że nawet ciekawszy był  ,,ten czas'' kiedy to moi Dziadkowie byli mali. Nie ukrywam, że bardzo lubię słuchać ich opowieści ,,co im się przytrafiło'', ,,co lubili, a czego nie'', ,,gdzie byli i co robili''... a to tylko część z pytań, które zadaję do teraz. Przyznaję, wiele razy myślałam, żeby nagrać lub opisać te ich opowieści, ale jakoś zawsze brakuje mi  czasu...
Niedawno ,,przeglądając'' internet, rzuciła mi się w oczy ciekawa strona. Był to chyba najlepszy moment, bo na zbliżające się święto - Dzień Babci i Dziadka - znalazłam tam wśród wielu... prezent wprost idealny!

Strona o której mowa to MoiDziadkowie.pl  <3 


Znajdziecie tam wiele wspaniałych rzeczy, które będą świetnymi prezentami z okazji ich święta. Ps. Urodziny czy imieniny to też dobry czas by zaskoczyć ich czymś fajnym! ;) 

By być na bieżąco możecie też dołączyć do FB sklepu --> MoiDziadkowie.pl FB

Od samego początku wiedziałam co będzie ideałem dla moich Dziadków. Mam nadzieję, że już za tydzień okaże się, że trafiłam w dziesiątkę! ( tak, do 21 i 22 stycznia został nam zaledwie tydzień! - czas pędzi niesamowicie - ...ale nie martwcie się, jeśli jeszcze nic nie macie... spokojnie zdążycie kupić ;) )



Są to książki do zapisywania wspomnień od czasów dzieciństwa, aż do teraz. Babcia i Dziadek mogą je wypełniać samodzielnie kiedy tylko znajdą na to wolną chwilę, lub razem z Wami, kolejny raz przeżywając chwile swojej młodości. 

Obie książki to naprawdę wyjątkowy prezent, a starannie dobrane pytania pomogą uchwycić ważne wydarzenia z życia Babci i Dziadka. Wypełniona książka z pewnością stanie się też cennym skarbem dla całej rodziny. 

















Coś czuję, że moja Córeczka też zrobi taki prezent swoim Dziadkom... ;) Co Wy uważacie o takim prezencie? Będzie dobry? ;)

Jeśli chcielibyście zobaczyć więcej o wspaniałych pamiątkowych książkach to zapraszam Was też do oglądania na kanał Youtube - Moi Dziadkowie ;)

2 komentarze:

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE