3/14/2017

NOWE KUMPELKI


Stało się! Jessica tak polubiła swoje pluszowe Lale, że postanowiłam powiększyć jej kolekcję! :) 
Gdy byłam mała można powiedzieć, że jako dziecko miałam wszystko ( nie mam tu na myśli miłości, przytulania czy spędzania czasu z rodzicami - wyprzedzę Wasz tok myślenia i dodam - że tego też miałam pod dostatkiem ;)) Dziś mowa o zabawkach. Moi rodzice dbali, by nigdy mi niczego nie brakowało. Każde urodziny, Gwiazdka czy inne uroczystości, które niosły ze sobą dawanie prezentów w pokaźnym tempie powiększało moją kolekcję. Nie byłam sama. Była też moja siostra... ;) i tym sposobem Nasz pokój zamienił się w twierdzę zabawek. Masa pluszowych misiów, kotków, piesków , przepięknych lal, małych figurek i multum innych różności zajmowało naszą bawialnię od góry do dołu. Miałyśmy też (!) 3 piętrowy domek dla Barbie... a ich samych ponad 30... ;) Cóż... nic więc dziwnego, że ja też ( tak jak wcześniej moi rodzice) chcę by moja Córeczka miała wszystko czego zapragnie... Ktoś mi tu pewnie powie, że ,,jestem rozpieszczona i takie samo będzie moje dziecko'' - każdy może mieć swoje zdanie. Lecz ja przyznam, że moje dzieciństwo było cudowne i lepszego nie dało by się wymarzyć. Tymczasem mogę powiedzieć, że moja radość będzie równie ogromna, gdy za jakieś dwadzieścia parę lat Jessica będzie mieć takie samo zdanie ;) Niedawno widzieliście na blogu TU nową towarzyszkę Jessie - Lalę Elfika Smile - obie polubiły się tak bardzo, że szybko postanowiłam powiększyć jej kolekcję... Jak już widzieliście na IG do naszego domku trafiły cudne Koale ( ale to jeszcze nie o nich post ;)) razem z Koalami przyjechały też Pandy ;)  Są przepiękne, bardzo delikatne i przyjemne w dotyku. Idealne kompanki do spania i przytulania. Bardzo fajną opcją są ich różne rozmiary, bo w zależności od Naszego punktu odniesienia ( spacer, krótka wycieczka, wyjazd do babci ) dają możliwość zabrania ze sobą ulubionej zabawki :) Jessie bardzo je lubi, ciągle się im przypatruje, dotyka, podgryza, łapie je za ( !) rzęsy i bacznie się im przygląda :) Jak wiadomo co jakiś czas je uślini, a gdy zasypia przytula się do nich i często używa ich za poduszkę. Bardzo też lubi gdy wezmę Lalę ( i w jej imieniu) do niej mówię ... jest wtedy, tak oczarowana, że pewnie jak by już umiała, to by sama coś do owej Lali powiedziała ;) Wnioskuję, że te cudne magiczne Lale spodobają się każdej Dziewczynce ;) 

Gdzie ich szukać? :) Polecam Wam fantastyczny sklep z cudnymi gadżetami - Tender&Cute ;) Jestem bardzo zadowolona i z chęcią zrobię tam jeszcze nie raz zakupy ;) Polecam! 






















Lale Koale - Tender&Cute | Buciki, getry, body - H&M | Pościel - La Millou | Gwiazdki - Dekornik | Opaska - UL&Ka | Łóżeczko - Pinio 

2 komentarze:

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE