4/19/2017

WIOSENNE SNEAKERSY


Teoretycznie wiosna powinna już ruszyć pełną parą ( jej zapowiedź była wyśmienita, no i mamy też prawie końcówkę kwietnia) niestety ( i chyba nikt nie jest z tego zadowolony) wróciła... zima. :(  
Nie będę ukrywać, że wcześniejsza pogoda zachęciła mnie sobą już na tyle, ze zaczęłam marzyć o lecie i w żadnym wypadku nie dopuszczałam myśli o powrocie tak zimnych dni... niemniej jednak nie będę już marudzić, uzbroję się w cierpliwość ( no bo w końcu, to ciepło przyjść musi) i pozostanę w oczekiwaniu na tą przyjemność, która dopiero nadejdzie w najbliższych miesiącach.;) Moje wiosenne przygotowania trwają dalej, co więcej... teraz mam czas by wszystko dokładniej przemyśleć i dopasować - przyznaję - zestawienia do stylizacji, aż się pchają do zdjęć ;) Dziś natomiast przedstawię Wam moje niedawne zdobycze, które mnie wprost urzekły i z pewnością będą to moje kolejne wiosenne hity! Wygodne, w moim ulubionym kolorze, a przede wszystkim pięknie prezentujące się buty - to oczywiście fantastyczne wiązane sneakersy ze złotymi elementami. Gdzie takie znajdziecie? Tam gdzie zaopatruję się w buciki właściwie od początku prowadzenia bloga - oczywiście to CzasNaButy :) Ten przepiękny model dostępny jest też w innych kolorach ( nie będę ukrywać, że marzą mi się też... czarne! - tak, czarne ;)) mimo, że moje kolory to jednak wszystkie te, które czarnym nie są :P ;) Do bucików musi być też torba. Moja idealna? Znacie ją na 100%. O tak, to nic innego jak mój ukochany Obag :) Tym razem, body w grudniowej wersji limitowanej (matelasse avorio), a do niej brązowe uchwyty ze skóry i zamszu, a do uzupełnienia biały organizer. Już nie mogę się doczekać całej prezentacji w stylizacji :) Mam nadzieję, że Wy również, bo już niedługo pojawi się na blogu... ;)














Torba - Obag | Buty - CzasNaButy | Krzesło - Meble.pl | Dywanik - Ikea 


5 komentarzy:

  1. Ja też jestem załamana tą pogodą. Mam nadzieję, że do Majówki pogoda się poprawi. Świetne buty i bardzo przejrzyste zdjęcia :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty nie mój styl... ale krzesło mega:)Super zdjęcia. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak, zima niestety nie odpuszcza. Najgorsze jest to, że to nie pierwszy raz w kwietniu. A co do butow - są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty i torba śliczne. Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Butki niczego sobie :) Będą świetnie pasować do mocno jasnych jeansów albo do jeansowej spódniczki przed kolano ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE