4/21/2017

UPOLOWANE


Upolowane? U mnie jak najbardziej! Za każdym razem gdy wiem, że już niedługo w Rossmann'ie pojawi się ta mega promocja -49% na kosmetyki do makijażu ( uwaga - ona jeszcze trwa! 20-28.04 ) ja wtedy dobrze się do niej szykuję... ;)
To genialny moment by uzupełnić/powiększyć swój kosmetyczny asortyment. Bardzo lubię tą promocję, choćby z tego względu, że mogę kupić nowe produkty do przetestowania... i nawet jeśli okaże się, że to jednak nie ,,to'', nie będę aż tak bardzo ,,w plecy'' ;) Tym razem zostałam zmylona ;) Byłam przekonana, że tak jak ,,zawsze'' kosmetyki będą tańsze etapami ( najpierw twarz, potem oczy i na koniec usta i paznokcie) co się okazało w promocji wszystko jest tańsze w tym samym momencie. Także jeśli się jeszcze wybieracie obliczcie dobrze by nie brakło Wam zawartości w portfelu ;) Jak już wcześniej wspomniałam, jak tylko się dowiedziałam, że Rossmann szykuje promocję... ja również zaczęłam się do niej przygotowywać. Nie ukrywam, że udało mi się odłożyć, na to co zaplanowałam sobie kupić - a kupiłam nie mało. Tym razem najwięcej padło na Loreal. Ale znalazł się też Max Factor i Bourjois... ;)

Zaopatrzyłam się w :

LOREAL TRUE MATCH GENIUS 4 -IN -1 ( podkład w kompakcie) kolor: 1.5N i 3.C 
Świeża, jedwabista i lekka konsystencja. Nadaje się do używania jako jeden produkt lub pod podkład/puder, gdyż przygotowuje skórę pod jego nałożenie, równocześnie maksymalnie ją rozświetlając. Fantastycznie ,,wtapia się'' w skórę podczas nakładania, dając jej tym samym piękny wygląd. Produkt można nakładać punktowo lub na całą powierzchnię twarzy. Jest bardzo delikatny i ma świetne krycie. Bardzo długo utrzymuje się na skórze! Nie będę ukrywać swojego zadowolenia :) Jest genialny! 

LOREAL TRUE MATCH ( puder rozświetlający ) kolor: 202N 
Pierwszy puder rozświetlający Loreal. Dopasowuje się do każdego koloru skóry. Trzy odcienie (ciepły, chłodny i naturalny) dla idealnego dopasowania się do skóry. Delikatna, łatwo rozprowadzająca się lekka formuła. Nie wysusza skóry. Pozostawią ją miękką i gładką w dotyku. Kiedy nałożymy go na miejsca w których skóra najsilniej odbija światło, osiągniemy najlepszy efekt. Jeśli chodzi o mnie raczej nie używałam kosmetyków tego typu... jednak warto było się skusić, bo po użyciu efekt jest niesamowity ;) 

LOREAL TRUE MATCH ( puder ) kolor: 2.R/2.C i 3.D/3.W 
Lekka kremowa konsystencja, doskonale wtapia się w skórę kryjąc niedoskonałości, wyrównując koloryt cery jednocześnie ją matując. Wyrównuje optycznie skórę i nadaje jej idealny naturalny wygląd. Jestem nimi zachwycona, są delikatne i bardzo przyjemne jeśli chodzi o aplikację. Jeśli natomiast chodzi o to jak się sprawdza na twarzy... daję 10/10 :) 

LOREAL TRUE MATCH ( podkład ) kolor: 2.N i 3.R/3.C 
Precyzyjnie dopasowuje się do koloru i struktury skóry. Nie zawiera olejów oraz zapachu. Nie zatyka porów. Nadaje perfekcyjny wygląd bez efektu maski, jakichkolwiek grudek czy smug. Składniki formuły ( jak podaje producent ) nawilżają skórę przez co najmniej 8h.  Bardzo delikatny i zarazem dobrze kryjący. Jest to mój kolejny strzał w dziesiątkę. Jest mega! :) 

LOREAL TRUE MATCH CONCEALER ( korektor ) kolor: 1 i 2 
Świetnie dopasowuje się do koloru skóry ( tak jak wcześniejsze produkty z serii True Match) genialnie wyrównuje jej kolor, ukrywa niedoskonałości i cienie pod oczami. Wydaje mi się, że powinien być w każdej kosmetyczce ;) 

BOURJOIS LINER FEUTRE ( eyeliner ) kolor: 41 ULTRA BLACK 
Eyeliner w formie pisaka o bardzo precyzyjnej i cienkiej końcówce. Długotrwała formuła ( do 24h) zapewnia perfekcyjny makijaż na długi czas. Jest to jeden z tych produktów, które mam zawsze ze sobą. I powiem to głośno: jest to najlepszy eyeliner jaki miałam! :)  

MAX FACTOR 2000 CALORIE ( maskara ) kolor: BLACK 
Jest to dla mnie kosmetyk niezastąpiony. Miałam wiele różnych tuszy do rzęs... ba... przyznaję, że nawet używam kilku w jednym czasie... jednak mimo to ten chyba na zawsze pozostanie moim numerem 1! Idealna szczoteczka pozwala na osiągniecie pożądanego efektu. Specjalnie dobrane polimery ( które zawiera Max Factor 2000 Calorie ) odżywiają i wzmacniają rzęsy, zapobiegając kruszeniu się tuszu i jednocześnie czyniąc je niesamowicie elastycznymi. Uwielbiam! ;) 

To wszystko co upolowałam. Jestem bardzo zadowolona i już czekam na kolejną taką promocję. A co Wam udało się zdobyć tym razem? ;) 












5 komentarzy:

  1. Gratuluję udanych zakupów, mi niestety nie udało się kupić wszystkiego co chciałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego ;P ja sama kiedyś buszowałam na promce w rossmannie, ale od jakiegoś czasu kupuję tam tylko suchy szampon i kredkę do brwi. Pomadki, korektor i puder kupuję w MACu. Czemu MAC nie robi takich wyprzedazy haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam całą serię True Match, używam jej od paru lat:) w promocji mam nadzieję upolować korektor:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. wybrałam się z zamiarem kupna innego podkładu, ale padło na ten :)
    Mam nadzieję, że sprawdzi się i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE