11/24/2017

CZY TO JUŻ TEN CZAS? - O PRZYGOTOWANIACH DO GRUDNIOWYCH ŚWIĄT

Wielkie odliczanie czas start! Czy Wy też tak mocno kochacie Święta Bożonarodzeniowe? Od zawsze były dla mnie najbardziej wyczekiwanym czasem w ciągu całego roku...
W mojej rodzinie Wigilia i dni Bożego Narodzenia obchodzone są bardzo uroczyście, spotykamy się całą ( kilkunastoosobową) Rodziną u Dziadków i w szczególny sposób celebrujemy razem wspólne chwile!  Nie ukrywam też, że w zeszłym roku Święta były dla mnie tymi najważniejszymi w życiu... zapewne zrozumie mnie każda z Was, która też została Mamą ;) W tym roku przypuszczam, że będą jeszcze bardziej wyjątkowe, bo Jessica jest już większa i tym samym dużo więcej rozumie. I teraz ważne pytanie, czy to już ten czas by zacząć przygotowania?

Prezenty.

Jak do tej pory koniec listopada był dla mnie najlepszym momentem na organizację wszelkich zakupów związanych z prezentami ( w następnym tygodniu na blogu, będę mieć dla Was post z propozycjami podchoinkowych niespodzianek dla Małych Dziewczynek ;)) i jeśli mówimy o kupowaniu ich przez internet ( obecnie jest to dla mnie najwygodniejsza i najszybsza forma) potwierdzam, że w tym roku również ,,działam'' już teraz. W tej kwestii chyba nie ma na co czekać, zwróćcie uwagę, że niektóre rzeczy mają dłuższy czas realizacji przed samą wysyłką - np. 7 -10 dni + kolejne 1-3 dni samej wysyłki. Dodatkowo im bliżej świąt, tym większe nasilenie pracy kurierów, więc obawa, że czas dostarczenia paczki będzie dłuższy, jest jak najbardziej uzasadniona. Tak więc, żeby nie robić sobie dodatkowego stresu, ja zaczęłam już teraz i pierwsze prezenty są już u mnie... W końcu za chwilę początek grudnia, a te trzy tygodnie do 24 przemkną jak pstryknięcie palcami.

Co z wystrojem domu i choinką? 

Kiedyś królowała sama ,,ona'' - piękna i zielona, a do niej drobne stroiki. Obecnie oprócz nich, dostępna jest wręcz ,,masa'' innych przepięknych świątecznych gadżetów. Skłamałabym mówiąc, że nie jestem ich fanką. Uwielbiam je! Wszelkie, bałwanki, renifery, gwiazdy, lampki, serwetki, figurki... to coś cudownego i dodatkowo niesamowicie nasilającego magię świąt! Kiedy jednak to wszystko kupić? Kiedy wyjąć z kartonu i ozdobić dom? Jaki jest najlepszy moment na choinkę?
Dawniej - ale obecnie również - ubierało się choinkę według tradycji - w dniu Wigilii. Ja jednak, należę do grupy, która nie może się doczekać, ,, chce się nacieszyć szybciej'' i ubiera ją wcześniej. Kiedy dokładnie ubieram? 6 grudnia. Patrząc na obecne otoczenie ( sklepy itp) jesteśmy oswojeni z nadejściem Bożego Narodzenia już właściwie od pierwszych dni listopada, dlatego myślę że te 2,5 tygodnia choinki wcześniej nie jest żadnym złem. Przeciwnie wprowadza Nas szybciej w nastrój i cieszy jeszcze bardziej.
Jeśli chodzi o ogólny wystrój domu, zielone światło daje mi 1 grudnia. Od tego dnia ozdabiam wnętrze wszelkimi figurkami, lampkami i innymi ozdobami. Lubię kiedy wszystko ładnie składa się w idealną całość i wprowadza ów magiczny grudniowy klimat. A jak jest u Was? Kiedy stroicie dom i choinkę? Kiedy kupujecie prezenty? Już teraz, czy może na ostatnią chwilę? ;)

Ps. Powiem Wam jeszcze, że co roku marzą mi się piękne ,,białe święta'' ;) Byłyby cudownym dopełnieniem tych wyjątkowych chwil. Mam nadzieje, że może tym razem przyroda będzie łaskawsza i pozytywnie Nas zaskoczy... ;)

























Poduszki, pościel, łóżko, lampa - Ikea | Koc -Jysk | Pluszowa Lala Lew - Tender&Cute
Jess ma na sobie: Body, spodenki - H&M

2 komentarze:

  1. taaak! i juz nawet kupuje prezenty. CAN'T WAIT!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak ja tam samo już niektóre prezenty mam kupione.Tylko czekam aż będzie grudzień :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE