11/30/2017

JESIEŃ Z NAILAC - CZYLI PERFEKCYJNE LAKIERY HYBRYDOWE


Dziś ostatni dzień listopada. Jesień pędzi nieubłaganie, a już niebawem zastanie Nas zima... zanim jednak to nastąpi chciałabym Wam pokazać coś, co szczególnie umili ten chłodny i pozbawiony kolorów czas... o czym mowa? O największej przyjemności dla każdej kobiety, która lubi upiększać swoje paznokcie ;)

Dwa miesiące temu - 23 i 24 września 2017r. na targach BEAUTY FORUM & SPA swoją premierę miała pierwsza kolekcja lakierów hybrydowych Ambasadorki Małgorzaty Rozenek-Majdan stworzona dla marki NaiLac. Jak wiecie z zawodu jestem instruktorem stylizacji paznokci ( mam dość długi staż - bo wykonuję je już prawie 11 lat!), pokażę Wam więc mój jesienny wybór kilku przepięknych kolorów  ( w tym też tych z najnowszej kolekcji) tej marki. Jeśli zajmujecie się stylizacją paznokci ( zawodowo czy też hobbystycznie) , a nie znacie jeszcze tych produktów, ogromnie polecam Wam tę markę, gdyż produkty NaiLac zostały stworzone całkowicie bezpiecznie, dzięki wieloletniemu doświadczeniu, zdobytemu podczas pracy nad marką dla profesionalistów - SPN NAILS PROFESSIONAL ( NaiLac jest siostrzaną marką SPN NAILS PROFESSIONAL - na której również osobiście pracuję). Hybrydy NaiLac nie tylko charakteryzują się bogatą paletą kolorystyczną, ale przede wszystkim zapewniają komfort aplikacji i gwarantują doskonałą jakość. Starannie dobrane składniki nadają idealną konsystencję, krycie, są wolne od takich substancji jak: formaldehyd, kamfora, toluen, ołów, akrylany, a także pozbawione intensywnego zapachu i ( równie ważne!) NIE BYŁY TESTOWANE NA ZWIERZĘTACH! Tak więc, jeśli jeszcze nigdy nie miałyście ich w ( na ) swoich rękach... jak tylko poznacie je osobiście, nie będziecie chciały już wrócić do poprzednich, których używałyście! :) 

Małe podsumowanie lakierów hybrydowych NaiLac:  

- Wspaniale się rozprowadzają - samopoziomujące
- Wolne od nieprzyjemnego zapachu 
- 100% mocy krycia przy 2 cienkich warstwach 
- Na paznokciu wyglądają jak klasyczny lakier do paznokci 
- Zero marszczenia się w lampie, kurczenia podczas utwardzania, utleniania, zmiany koloru
- Nie zawierają formaldehydu 
- Testowane na osobach z AZS 
- Płaski pędzelek zapewnia precyzyjną, komfortową aplikację
- Idealne do stosowania na paznokcie naturalne, żelowe, akrylowe
- Łatwe do usunięcia w płynie #NailOFF
- W lampie led utwardzają się 30 sekund, w UV 60 sekund
- Rekomendowane przez markę dla Profesjonalistów - SPN Nails Professional

Czy może być lepiej? ;) 
























Oprócz nowej kolekcji przepięknych kolorów, premierę miał także fantastyczny matowy TOP - Satin Matte Top NaiLac - Top Hybrydowy #004 .  Uwierzcie, jeszcze nie widziałam matowego topu, z tak niesamowitym efektem finalnym! Nadaje lakierom hybrydowym NaiLac satynowe wykończenie oraz chroni przed zarysowaniami i uszkodzeniami mechanicznymi, ale przede wszystkim jest... BEZ PRZEMYWANIA! Jestem nim zauroczona, ,,na żywo'' wygląda fenomenalnie!


Ps. Dziewczyny aktualnie na stronie NaiLac jest wspaniała Świąteczna Promocja 3 + 1, tak więc to chyba najlepszy moment jeśli chodzi o zakupy ;)


4 komentarze:

  1. Prześliczne kolory, gdyby przyszło mi je wybierać, chyba zakręciłoby mi się w głowie, bo jestem strasznie niezdecydowana :D

    Zapraszam na relację z Oslo :)
    Pozdrawiam!
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. ta świąteczna promocja była naprawdę super, lakiery nie są tanie, także fajnie, że dali możliwość zamówienia jednego gratis. A ich kolory są przecudne i niestety też zawsze spędzam mnóstwo czasu nad wyborem ;) najlepiej byłoby mieć je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam zestaw startowy nailac na gwiazdkę i jestem zachwycona! Kolorki świetnie się trzymają i bardzo łatwo nakładają :) o macie też słyszałam wiele dobrego, chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 IDEALNE CHWILE